Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

lol? een paar van die paints zijn nu ook echt in tanki, die gele en die veteran bijv.

Hebben ze die van jou?

Niet dat ik het weet, die gele en veteran zijn volgens mij een van mijn eerste en die komen allemaal van Google met wat kleurbewerking erbij haha, sommige zijn dikke poep maar je moet ergens beginnen.

Diezelfden in GIMP zijn wel vanuit niks op gemaakt, tenzij daar curve tools of iets dergelijks bij staat. Maar in ieder geval is daar zodanig nabewerking op losgelaten tot zo'n stukje stock foto onmogelijk is te  herkennen...Watermerk-waardig als je het mij vraagt.

Sommige heb ik wel bewerkt vanuit niks maar daar staat weer geen (GIMP) bij. Ik heb er soms maar wat in om geprutst. 

Ik ben al die texturen kwijt in Tankstestingtool omdat mijn hardeschijf kapot ging. Ik kan daarom niet bewijzen dat ik die paints gemaakt heb, dat moeten jullie dan maar van mij aannemen.

Ik zou graag dat topic weer open willen hebben maar Eragon doet er vaag over en wil em niet weer de-archiveren (dat zal wel geen Nederlands zijn) Closed due to inactivity zegt hij, dat snapt een stuk stoeptegel ook nog wel.

• Like 1

Maar ook Winter , dat vind ik ook een hele mooie. Misschien komt dat ook wel omdat ik als boer de relatie vooral leg met koeien. :lol:

Haha ouwe koeienboer :D

• Like 2

Ik ben al die texturen kwijt in Tankstestingtool omdat mijn hardeschijf kapot ging. Ik kan daarom niet bewijzen dat ik die paints gemaakt heb, dat moeten jullie dan maar van mij aannemen.

K weet nog steeds welke je toen ooit eens voor mij had gemaakt, die lijkt wel n beetje op red urban.

K weet nog steeds welke je toen ooit eens voor mij had gemaakt, die lijkt wel n beetje op red urban.

Dat was Cette Histoire volgens mij, een paint geïnspireerd door May (of Mai ik weet niet meer precies hoe ze heet) en een liedje uit Benidorm Bastards. Maar het kan ook Saphena zijn.

Edited by splitterpoint

helaas moest ik werken die avond, toen ik klaar was meteen google dr bij gepakt en de laatste 10 minuten gevolgd. belgië heeft het keihard verdient  :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...