Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Gewoon zwarte piet en geen gezeur :-)

Met Black Friday heb ik mu's in sale gedaan, hopelijk met kerst prots in sale voor dezelfde 50 procent

Kerst... hmmm.... ik heb liever zomer  :ph34r:

• Like 1

T'is echt een wonder dat deze topic nog actief is na 4 en een half jaar, miss niet extreem actief. Maar hey, we leven nog na 4 en een half jaar ;) 

Beetje random dit, maar ja ik besef het me gewoon, is er eigenlijk wel een topic die langer dan 4 en een half jaar actief is? (En dan bedoel ik bijvoorbeeld geen "idea & suggestions" topic, maar gewoon gemaakt door een normale speler.

Wel jammer om te zien, als je naar een oude NL speler z'n profiel gaat en dan ziet dat hij/zij maanden of jaren geleden voor het laatst actief was.

Maarja, ooit zullen wij allemaal ook definitief quitten, ik speel ook maar 1 / 2x per maand aangezien andere games meer relevant zijn in 2018.

Misschien komt er wel een nieuwe Nederlandse community, maar als je kijkt naar hoeveel er in het algemeen nog actief zijn (op tanki) zal dat wss niet meer gebeuren.

Vgm gebruikt tanki ook bots deze dagen, ik kom nu vaak tegen in een parkour battle dat een random tanker die niet praat je zomaar aanvalt, ik bedoel, ik heb m4. Waarom zou een m2/m3 mij zomaar schieten? En dat gebeurt zowat elk potje.

Wat denken jullie hierover? Merken jullie ook zoiets soms? ^^ (En ik geloof dat ze dit hebben, waarom: omdat ze in Tanki X al bots hebben)

Dat is een van de nadelen als je al jaren speler bent, ik heb op mijn hoogtepunt veel vrienden gemaakt hier , iedereen kende iedereen op het forum. Je kwam random spelers van het forum tegen (toen de vriendenlijst er niet was). Af en toe kijk ik nog wel een naar profielen van spelers die jaren geleden actief waren, waar ik toen vrienden mee was en dan is het indd heel jammer om te zien dat zoveel mensen inactief zijn.

Zelf ben ik nu ook maanden inactief geweest, ik weet in feite nog niks van die drones af, dus het is nog maar even afwachten of Tanki nog steeds leuk is.

Maar hé, we zullen zien.

• Like 6

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...