Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Ok, maar hoe en op wat voor manier moeten of gaan ze het kenbaar maken, voor degene die geen VPN gebruik(en/te) ik kende namelijk 1 Nederlander die van de ouders geen VPN mocht hebben (echt rampzalig) dus voor hem zal het wel een verademing zijn, tenminste als die dit hoort en als die het nog speelt, wel in tussen een paar jaar geleden... maar misschien zijn er meerdere die precies dit probleem hebben. Dat de ouders zeggen van , nee ik wil niet dan je een VPN op de pc download, anders krijg je meteen virussen en blablabla zo gaat dat dan, en tuurlijk moet je met sommige dingen voorzichtig zijn, maar dacht dat een VPN niet echt meteen slecht is ligt er ook aan welke

On 12/19/2023 at 10:27 PM, Tokkie said:

Ok, maar hoe en op wat voor manier moeten of gaan ze het kenbaar maken, voor degene die geen VPN gebruik(en/te) ik kende namelijk 1 Nederlander die van de ouders geen VPN mocht hebben (echt rampzalig) dus voor hem zal het wel een verademing zijn, tenminste als die dit hoort en als die het nog speelt, wel in tussen een paar jaar geleden... maar misschien zijn er meerdere die precies dit probleem hebben. Dat de ouders zeggen van , nee ik wil niet dan je een VPN op de pc download, anders krijg je meteen virussen en blablabla zo gaat dat dan, en tuurlijk moet je met sommige dingen voorzichtig zijn, maar dacht dat een VPN niet echt meteen slecht is ligt er ook aan welke

Ik denk dat ze het überhaupt niet openbaar kenbaar gaan maken zodra de game weer toegankelijk wordt. 

Het gebruik van VPN is compleet veilig... Zullen z'n ouders vast een verkeerd artikel gelezen hebben ?

@Lennard @Tokkie Klopt, ik gebruik NordVPN en is gewoon een prima service, die jongen heeft gewoon digibete ouders waarschijnlijk. Kan echter wel begrijpen dat ouders niet maandelijks willen betalen zodat hun kind een simpel tank spel kan spelen, daar zou ik ook niet voor open staan.

Er zijn ook gratis opties, ik heb langere tijd op Opera geteerd en dat werkte ook prima - enige nadeel is dat internetsnelheid niet altijd optimaal is. Evt kan je ook andere Proxy's, als je wanhopig bent, want die zijn niet volledig anoniem met je data. Als je het dan toch over onveilig internetten hebt... ?

• Agree 1

On 12/20/2023 at 5:08 PM, Tokkie said:

Ja klopt, ik zelf gebruik VeePN dat is een gedownloade bij Microsoft Edge, dat is gratis

Gratis VPNs zijn nooit 100% betrouwbaar. Is goed mogelijk dat privacy en/of datalogging beperkt (en/of veilig) zijn. Prima om een game op te spelen, maar voor belangrijke zaken als mails of financiën beter gebruik maken van een andere browser. Of je VPN uitzetten

Trouwens hier code voor 1 UT container: TNK00-00000-067RK-1LE8F-7YATH

• Like 1

Ja klopt, idd zijn niet alle landen gratis verkrijgbaar ik heb em nu op Londen staan en de VPN gebruik ik alleen met tanki, voorderest staat ie bij mij altijd uit.

Thx voor de code??

On 2/20/2025 at 10:08 PM, wdw2011 said:

zijn er nog Nederlanders actief op Tanki Online?

Zo af en toe. D'r spelen lang niet zoveel mensen als vroeger, haha

• Like 1

Wel fijn dat er nog een admin actief is! (had verwacht dat het hele forum dood zou kunnen zijn)

Ben laatst weer is gaan spelen.... nostalgie doet veel naar boven komen? 

Ondertussen wel achter dat tanki heel veel veranderd is, helaas niet positief.

Zag wel iets van "Tanki Online classic" voorbij komen, zou dat misschien wat worden?

On 2/22/2025 at 9:27 PM, wdw2011 said:

Wel fijn dat er nog een admin actief is! (had verwacht dat het hele forum dood zou kunnen zijn)

Ben laatst weer is gaan spelen.... nostalgie doet veel naar boven komen? 

Ondertussen wel achter dat tanki heel veel veranderd is, helaas niet positief.

Zag wel iets van "Tanki Online classic" voorbij komen, zou dat misschien wat worden?

D'r is idd erg veel veranderd vergeleken met vroeger.

Tanki Online Classic zag er in het begin veel belovend uit. Helaas zal dat tegenvallen, ze hebben laatst aangekondigd dat ze overdrives en augments willen toevoegen....

Wow dat is wel slecht zeg....

hoe kunnen ze dat nog "classic" noemen als ze overdrives en augments toevoegen..... alsof dat "classic" features zijn! man man man wat een knuppels

Misschien toch maar eens kijken of er leuke kloons zijn ?

On 2/25/2025 at 5:53 PM, Lennard said:

D'r is idd erg veel veranderd vergeleken met vroeger.

Tanki Online Classic zag er in het begin veel belovend uit. Helaas zal dat tegenvallen, ze hebben laatst aangekondigd dat ze overdrives en augments willen toevoegen....

Ik keek daar wel naar uit eigenlijk, toen ik die oude flash interface weer zag riep dat wel herinneringen op. 

Tanki was best wel een simpel spel van origine, met een goed concept; waar je simpelweg uren moest maken voor M3 combo en wat paints, maar dan had je ook wat. 

Zou zonde zijn als ze overdrives en augments gaan toevoegen; dat heeft alles in de huidige game vrij ingewikkeld gemaakt.

Dat is eigenlijk ook het enige wat ik er van weet, ik ben totaal niet meer op de hoogte van de huidige staat van Tanki. 

Waar heb je die info vandaan? 

• Agree 1

On 2/28/2025 at 7:56 PM, splitterpoint said:

Waar heb je die info vandaan? 

Vlogs. De nieuwste vlog gaf aan dat wij kunnen stemmen of wij (spelers) bepaalde dingen willen toevoegen in de game. Kijk de nieuwste vlog maar voor meer info

• Thanks 1

On 3/1/2025 at 8:56 AM, Lennard said:

Vlogs. De nieuwste vlog gaf aan dat wij kunnen stemmen of wij (spelers) bepaalde dingen willen toevoegen in de game. Kijk de nieuwste vlog maar voor meer info

Vielen dank, ik ga me er in verdiepen. ?

• Agree 1

Leuk om te zien dat je nog af en toe incheckt Splitter! 
Nieuwe "annoying smoky+wasp" video's maken? ? 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...