Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Jaja, ik ben JustLikeReventon. Heb m'n nickname een tijdje geleden veranderd. Sommige mensen zeggen dat m'n vorige beter was maar dat boeit mij niet.

Ik begon m'n oude nickname een beetje oud te vinden vandaar dat ik 'm veranderd heb en vind deze nickname cooler. :)

Wat vinden jullie van mijn nieuwe nickname trouwens? :p

Edited by lnstantly

Jaja, ik ben JustLikeReventon. Heb m'n nickname een tijdje geleden veranderd. Sommige mensen zeggen dat m'n vorige beter was maar dat boeit mij niet.

Ik begon m'n oude nickname een beetje oud te vinden vandaar dat ik 'm veranderd heb en vind deze nickname cooler. :)

Wat vinden jullie van mijn nieuwe nickname trouwens? :p

Ik vind hem GREAT! Maar je moet niet kijken wat anderen vinden, je moet zelf leuk vinden ^_^

Gelukkig nieuwjaar mensen. Het is elk jaar weer hetzelfde.. 10 dagen na oud of nieuwjaar dag ben ik weer eens een jaar ouder! Wel geinig opzich maar ik ben nog nie zo heel oud hoor

Edited by Electra
  • Like 1

Gelukkig nieuwjaar mensen. Het is elk jaar weer hetzelfde.. 10 dagen na oud of nieuwjaar dag ben ik weer eens een jaar ouder! Wel geinig opzich maar ik ben nog nie zo heel oud hoor

ik ben 9 dagen na oud en nieuw jarig :D

Ik snap iets niet. Waarom blijven ze updates toevoegen aan deze versie van Tanki terwijl dit jaar de Unity versie van Tanki uitkomt? Dan heeft 't toch geen zin om om de game up-to-date te houden.. toch?

• Like 1

Unity is best veelzijdig, volgens mij kunnen ze alle physics codes zo overzetten op de Unity engine.

Qua textures/kleuren dingetjes heb je gelijk; maar ook als de Unity versie uit komt, blijft de flash versie bestaan, althans voor enige tijd. 

• Like 1

Nee!                                                                                                                                                                                     grapje

Edited by splitterpoint

Unity is best veelzijdig, volgens mij kunnen ze alle physics codes zo overzetten op de Unity engine.

Qua textures/kleuren dingetjes heb je gelijk; maar ook als de Unity versie uit komt, blijft de flash versie bestaan, althans voor enige tijd.

Dan zal vast mijn favoriete game mode XP ook verdwijnen omdat het dan 'anders' spelen is door de graphics etc. Achja, we zullen zien :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...