Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Ik heb geen idee wat de hardware grens is voor 60 FPS in Tanki, mijn PC gebruik ik ook voor veel zwaardere games.

Grafische kaart en processor zijn het belangrijkst bij video opnames tijdens spelen.

Je moet zowieso een desktop kopen als je voor prijskwaliteit gaat.

Laptops zijn vele malen duurder, en dan heb je dezelfde hardware; vooral grafisch gezien.

+ De onderdelen gaan langer mee, desktops verplaats je namelijk niet zo snel, en er is meer ruimte voor koeling.

vooral belangrijk bij harde schijven... maar zoals ik al zei kun je beter een SSD erin zetten.

En de SSD hoeft niet eens zo groot te zijn.

Als het besturingssysteem en de belangrijkste software zoals antivirus en vooral alle drivers

zoals graphic drivers e.d. er maar op kan.

Ik heb er zelf een van ongeveer 120 GB en die staat maar voor iets minder dan de helft vol.

De rest staat gewoon op een grote interne schijf.

Met een SSD start je o.a. stukken sneller op.

De meeste ander software kan prima geladen worden vanaf een (joekel) van een harde schijf.

In hoeverre de SSD gebruikt wordt bij het video-renderen weet ik niet: Splitterpoint?

Wordt die wel tijdens het renderen aangesproken dan zal een SSD zeker sneller zijn.

Op dit account wel ja :)

Maar het kan zomaar onverwacht komen , net als de laatste. Ik dacht een leuke gif te posten , blijkbaar vonden mods het niet zo leuk.

• Like 1

In hoeverre de SSD gebruikt wordt bij het video-renderen weet ik niet: Splitterpoint?

Wordt die wel tijdens het renderen aangesproken dan zal een SSD zeker sneller zijn.

Jah volgens mij heeft de write-spead (schrijfsnelheid) daar ook betrekking op.

Renderen naar de SSD gaat daarom iets sneller dan naar de HDD.

Het is vooral de kracht van je processor, die ervoor zorgt hoe snel je kan renderen.

--- 

Ja je hebt gelijk, ik flikker alle foto's en video's en steam games gewoon op een externe HDD en hou het besturingssysteem op de SSD. 

Gaat mooi soepel zoals je al zei.  :P

Externe hardeschijven zijn over het algemeen wel trager dan interne, maar het je kunt ze gemakkelijk uit zetten en ergens opbergen.

Slijt ie ook niet zo snel. 

Wasp m2, dic m2 of viking m2?

Wat is/zijn je favoriete wapen(s): speel je met close-range, medium of far-range wapens?

Wat voor Maps speel je zoal in?

Wil je ook BP spelen?

Wat voor hulls heb je nu in de garage?

enz....

m.a.w. heb je wat meer info? ;)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...