Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Bedankt om me toe te voegen aan de lijst van Nederlandse spelers, maar eigenlijk ben ik een belg :P

Oh :blink:

Als je wil blijven mag het best hoor x)

Groeten uit ENS (als je dat niet kent, schaam je :)) We hebben iets van 3000/4000 inwoners hier :P Hoewel we wel heel levendig zijn vergeleken met andere dorpen, bijvoorbeeld ons dorpsfeest komen mensen vanuit heel NL hierheen :) Ook is de Koning vrijdag hier geweest om op de 3 basisscholen de Koningsspelen officieel te openen :) 

Nice, vandaar ENS in je nickname? 

Ja, soort van. Eigenlijk van het gedeelte SV.ENS, SV.ENS is de plaatselijke voetbalclub: sportvereniging Ens. Vandaar SV.ENS. En het Ens gedeelte in SV.ENS komt natuurlijk wel van mn dorp. Klinkt allemaal logisch he? :)

P.S.: Zou ik twins of rico m3 nemen  :ph34r:

Ahhh ja; ik zou dat eerst in de post plaatsen, SV kwam me al bekend voor.

@P.S: Ik heb geen verstand van die wapens, dus daar kan ik niet zo goed over oordelen.

Als ik je maar niet tegenkom... ik heb daar nog geen paint voor namelijk.  :lol:

Edited by splitterpoint
  • Like 1

Ahhh ja; ik zou dat eerst in de post plaatsen, SV kwam me al bekend voor.

@P.S: Ik heb geen verstand van die wapens, dus daar kan ik niet zo goed over oordelen.

Als ik je maar niet tegenkom... ik heb daar nog geen paint voor namelijk.  :lol:

Haha, je staat in mn friendsystem dus zal nooit tegenjoinen, van mij heb je geen last :P

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...