Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

:P dit was een geval apart. Als je via rent-a-spec boekt kun je een paar mooie plaatjes krijgen. 

Jij had me uitgenodigd tijdens een battle eergister, dus ik denk ik ga even een kijkje nemen.

En toen was je bezig met een 1 VS 1, en heb ik je stiekem bespied. 

s4ph05.png

Haha je had ff hoi in chat moeten zeggen met spectator aan, *Dan voel ik me cool*!

*Ik heb over de 500 subscribers :)

Haha je had ff hoi in chat moeten zeggen met spectator aan, *Dan voel ik me cool*!

Kan niet, ik heb een perma-ban op mijn spec-account. 

Niet omdat ik de regels heb overtreden hoor, developers vonden een chat functie onnodig.

Ik daarentegen totaal niet, het is best wel frustrerend als mensen je instructies gaan vertellen over hoe je moet filmen tijdens rank-ups, en je kan alleen met ze praten via Skype. 

ja wel :c want steeds als ik klaar ben met inloggen komt er een groen balkje met erop: we are going to send an code .-----.

Moet je naar je email gaan waarop je account geregistreerd staat,en kijk dan bij alle berichten, kan zijn dat die eregens anders is tussengeraakt he :p

Kan niet, ik heb een perma-ban op mijn spec-account. 

Niet omdat ik de regels heb overtreden hoor, developers vonden een chat functie onnodig.

Ik daarentegen totaal niet, het is best wel frustrerend als mensen je instructies gaan vertellen over hoe je moet filmen tijdens rank-ups, en je kan alleen met ze praten via Skype.

Oh dat verklaart een hoop :P jammer, want als ik in de toekomst spec word zou ik met random mensen in random bates praten :)

spilitterpoint hoezo ben je geen staff meer?

de staff positie consultant is er afgeschrapt

Moet je naar je email gaan waarop je account geregistreerd staat,en kijk dan bij alle berichten, kan zijn dat die eregens anders is tussengeraakt he :P

ik ben niet ingelogged met een e-mail op tanki....

spilitterpoint hoezo ben je geen staff meer?

Ik was chat mod candidate toen ze consultant uit de staff posities hebben gehaald.

Alleen ik was niet actief genoeg als chat mod in verband met school en andere zaken buiten Tanki om, dus heb ik besloten om eruit te stappen. 

Best jammer ja, maar aan de andere kant heb je wel meer vrijheid nu.

Man, wat heb ik dat gemist zeg, ik denk dat ik nu ook beter kan presteren op school.  :P

Ohhh jammer :( Raadt eens wie er wel terug is  :lol:

JOOSTTTTTT  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:

WB XXXXXXX

kort gezegt , welkom terug

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...