Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Nee man, volgende keer kun je het beter proberen te verstoppen door heelveel random letters neer te zetten, en tussen die letters in de letters van de overtreding die je wilt maken :D Soort van SADGSADGHOIASDROBBIEDSJFHWOFN zie je? :lol:

Edited by joostcool

L

LOL           ROFL:ROFL:LOL:ROFL:ROFL

L \ \                              II         

\=========                   I [  \

\                         )

I       I      

Speciaal voor de Alpha: de ROFLcopter

Wauw... dankjewel denk ik :)

Nee man, volgende keer kun je het beter proberen te verstoppen door heelveel random letters neer te zetten, en tussen die letters in de letters van de overtreding die je wilt maken :D Soort van SADGSADGHOIASDROBBIEDSJFHWOFN zie je? :lol:

De overtreding is dus ''ROBBIE''? :lol:

Neenee, Hoi Robbie staat er, maar ik ga in mijn voorbeeld niet een overtreding zeggen hè, ik heb niet zo'n behoefte aan een ban natuurlijk  :P

Hahahah ja logisch :p

Neenee, Hoi Robbie staat er, maar ik ga in mijn voorbeeld niet een overtreding zeggen hè, ik heb niet zo'n behoefte aan een ban natuurlijk  :P

Kan een mod een mod bannen? Kan een mod überhaupt een ban krijgen?

Kan een mod een mod bannen? Kan een mod überhaupt een ban krijgen?

Jazeker kan een mod een mod bannen, en mods kunnen dan dus wel een ban krijgen. Probleem is dat een mod maar hooguit een dag ban kan hebben, want als de admin erachter komt word je er gelijk uitgeknikkerd, en ben je geen mod meer :lol: 

Chatmods kunnen overigens niet gebant worden, alle andere mods wel

Jazeker kan een mod een mod bannen, en mods kunnen dan dus wel een ban krijgen. Probleem is dat een mod maar hooguit een dag ban kan hebben, want als de admin erachter komt word je er gelijk uitgeknikkerd, en ben je geen mod meer :lol: 

Het enige wat je tegen een mod kan doen is reporten. Maar wedden voor €32,46 dat als portes_s zich voor mod inschrijft dat die word aangenomen :). YouTubers van Tanki kunnen alles rofl ;). Maar ff serieus, ik ben het er TOTAAL niet mee eens dat M4D_GENIUS mod is geworden. Ik heb iedere let's play van hem gezien. Hij praat meer als een "puber" dan volwassene. Achja, je kunt het altijd proberen :p

Haha, portes_s wordt geen mod denk ik. Hij heeft geen macht ofzo omdat hij paar honderdduizend views heeft. Ik denk dattie het al geprobeerd heeft misschien.. 

Haha, portes_s wordt geen mod denk ik. Hij heeft geen macht ofzo omdat hij paar honderdduizend views heeft. Ik denk dattie het al geprobeerd heeft misschien..

Misschien denkt ie Russische admin dat die dan beroemd word ;)

Maar wat vinden jullie ervan dat M4D_GENIUS volwassen taken noet vervullen? (Als je zijn let's plays kijkt weet je wss wat ik bedoel) :)

Ik heb die nog nooit gezien, maar ik ben van mening dat zijn werkzaamheden bij tanki moeten bekeken worden, niet wat hij vroeger heeft gedaan. Dus als hij hier zijn werk heel goed doet... geen probleem voor mij :D

en als hij het per ongeluk deed?

Edited by r_davinson46463a0

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...