Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Haha, Ik neem aan dat je bewust neerzet waarvoor je een ban krijgt?

Tja , mijn laatste 6 maanden lange ban was voor een gif , ik had geen idee dat ik daar ubderhaupt ban voor zou krijgen >_<

Haha, maar dat komt omdat je dan blijkbaar de regels niet goed kent :P maar als een mod word je verwacht die wel te kennen dacht ik  :huh:

Tja , ik ken niet al die regels nee....

Heuy, ik hoor daar te staan

v5xpq0.png

Omdat je je naam steeds veranderd >_<

Maak je niet druk, ik sta er ook niet tussen ;)

echtt wel !!!!!!!

weet iemand waar blekpul zijn naam in heeft veranderd?

Edited by robbie56

Geachte lezer,

Een tijdje geleden heb een music video gemaakt van Tanki Online op het nummer New World Order van Zatox en Dave Revan. Momenteel ben ik wederom bezig aan een soortgelijke video, maar dit maal beter en met meer energie. En in de nabije toekomst ben ik van plan vaker dit soort video's te maken.

Echter stuit ik op één probleem: de muziekkeuze. Ikzelf ben groot fan van hardstyle en hardcore, maar helaas zit niet iedereen daar op te wachten. Daarom zou ik iedereen willen vragen om mee te denken over leuke nummers om te gebruikten. Zo mogelijk iets met een goede kick en melodie, en de lyrics graag kort maar krachtig en Engelstalig. Zou eenieder mij 2 á 3 titels kunnen sturen zodat ik een beeld kan krijgen wat men zoal leuk vind? Bij voorbaat dank!

Bedankt voor het meedenken,

AbsoluteOmega

Geachte lezer,

Een tijdje geleden heb een music video gemaakt van Tanki Online op het nummer New World Order van Zatox en Dave Revan. Momenteel ben ik wederom bezig aan een soortgelijke video, maar dit maal beter en met meer energie. En in de nabije toekomst ben ik van plan vaker dit soort video's te maken.

Echter stuit ik op één probleem: de muziekkeuze. Ikzelf ben groot fan van hardstyle en hardcore, maar helaas zit niet iedereen daar op te wachten. Daarom zou ik iedereen willen vragen om mee te denken over leuke nummers om te gebruikten. Zo mogelijk iets met een goede kick en melodie, en de lyrics graag kort maar krachtig en Engelstalig. Zou eenieder mij 2 á 3 titels kunnen sturen zodat ik een beeld kan krijgen wat men zoal leuk vind? Bij voorbaat dank!

Bedankt voor het meedenken,

AbsoluteOmega

Hou de top 40 in de gaten en je komt vanzelf wel wat tegen ;)

bart

is kijken of het werkt 

Hou de top 40 in de gaten en je komt vanzelf wel wat tegen ;)

waar vind ik die -.-

sorry als t lijkt alsof ik onder een bergrots leef, de enige radio die ik luister is q-dance radio XD

waar vind ik die -.-

sorry als t lijkt alsof ik onder een bergrots leef, de enige radio die ik luister is q-dance radio XD

Gewoon op internet zoeken top 40 :P

luister het zelf niet echt , ben geen hipster ghihiih

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...