Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Goed :P Met jou?

Ondanks examens goed ;)

Tuinslangen kopen? 

Ehmm.. Ik heb genoeg aan mijn enorme slang ;o

Nu al examens :o Wees blij! Sneller vakantie! :P Ik begin pas begin juni. :(

Ghehehehe :)

Succes ;)

heheh ;3...

;o

:lol:

Hoe gaan je examens trouwens?  

Nou , ik heb tot nu toe alleen Nederlands gehad :p

Maar dat ging goed. moergen Geschiedenis en Engels , de 2 makkelijksten. Daar heb ik ook vertrouwen in :)

Hallo mensen,

Ik zie dat dit forum voornamelijk wordt gebruikt door mensen met een hoog rank. Hierbij heb ik een aantal vragen..

Jullie hebben allemaal discussies tussen verschillende wapens, maar nooit zit mijn wapen ertussen (richochet). Is richochet niet goed genoeg/ te duur ..?

Is het slim om nu nog te veranderen in wapens. Zelf gebruik ik richochet M1 en Dictator M1. Richochet heb ik al redelijk ver upgraded:

http://prntscr.com/76nv22

Op het forum zie ik dat het voornamelijk om clans draait... is dit verstandig met het rank wat ik nu draag? Of is het beter om je te concentreren op diamanten en punten?

Groetjes,

Markjeuh

Hoeveel tijd heb je ongeveer om te studeren voor een examen? Heb je elke dag een ander examen of zit er soms een dag tussen ofzo?

Nouja , ik heb voor de examens 2 weken vakantie gehad , ik heb deze week eke dag examens behalve woensdag.

Hallo mensen,

Ik zie dat dit forum voornamelijk wordt gebruikt door mensen met een hoog rank. Hierbij heb ik een aantal vragen..

Jullie hebben allemaal discussies tussen verschillende wapens, maar nooit zit mijn wapen ertussen (richochet). Is richochet niet goed genoeg/ te duur ..?

Is het slim om nu nog te veranderen in wapens. Zelf gebruik ik richochet M1 en Dictator M1. Richochet heb ik al redelijk ver upgraded:

http://prntscr.com/76nv22

Op het forum zie ik dat het voornamelijk om clans draait... is dit verstandig met het rank wat ik nu draag? Of is het beter om je te concentreren op diamanten en punten?

Groetjes,

Markjeuh

Goeiedag,

Geen Ricochet topic in de discussie sectie? Die is staat hier namelijk.

Rico M1 werkt op mijn alt overigens uitstekend.

Als ik jou was had ik nu niet op een ander wapen gefocust met upgraden; je hebt al redelijk wat crystals in die M1 gestoken. :lol:

Ricochet is op zich zelf best wel moeilijk om mee te spelen, maar als je het een beetje door hebt kom je een heel eind.

Ik heb geen flauw idee hoe goed ie op Dictator is, lijkt me nogal een lomp ding... je zou jezelf makkelijker kunnen raken.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...