Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Je hebt wel gelijk. Ik heb bijvoorbeeld ook hard voor mijn garage gewerkt , en alhoewel ik niet de beste garage heb , heb ik combo's waarmee ik in elke battle in de top kan eindigen. Ook heb ik lang over mijn rang gedaan , en om dit opnieuw te moeten doen zie ik niet zitten. (als ik dit zo graag wil maak ik wel een nieuw account). Ik zou Unity opzich best een kans willen geven , MAAR dan wel gewoon met mijn huidige account.

Het topic is gesloten en we hebben een reactie van Semyon zelf gekregen:

http://en.tankiforum.com/index.php?showtopic=268988&page=6&do=findComment&comment=4752529

quote: "NOBODY intends to spit into players' faces" is een start,

hoewel ik "NOBODY will ..." stukken geruststellender vind klinken.

Wat moet je er verder nog van zeggen?

The "proof is in the pudding" zoals de Engelsen zeggen: dus ik moet maar afwachten wat ze

ons voor pudding gaan voorschotelen. :unsure:

Edited by Lord-of-the-Snipers

Het liefst wil ik de devs uitschelden want meer dan 400 euro is wss naar de ************* Ik word zo kapot kwaad als ik mijn Garage en al mijn supplies verlies. Idc about rank.

Jemig man, dat is heftig.

Het enigste wat ik wil zeggen tegen je dat we het toch maar gewoon zo rustig mogelijk moeten afwachten.

Wel alert blijven en als het mogelijk is ons protest weer laten horen.

We hebben nu in ieder geval als Engelstalig Forum ook van ons laten horen en ze weten nu,

dat er een behoorlijk aantal spelers op de hoogte is.

En dit zullen er alleen maar meer worden als het gaat rondbazuinen: en dat gaat het!

Ze zullen in ieder geval met een fatsoenlijke compensatie moeten komen als ze echt onze garages

op TO Unity willen gaan wissen.

Doen ze dat niet, dan ben ik er van overtuigd dat de hele game door alle slechte publiciteit na zo 'n

stunt binnen no time naar de knoppen gaat: ik betwijfel sterk dat dat hun bedoeling is.

We zijn er nog en we hebben nog niets verloren. Hou de moed erin.

Niet te geloven zeg... Denken jullie echt dat de devs zo arrogant en met een plaat voor hun hoofd lopen dat ze denken dat mensen dat gaan slikken? Ze weten me telkens weer te verbazen hoe erg ze tegen de spelers in gaan, als iedereen op Unity overnieuw moet beginnen zou dat pure diefstal zijn.

Dat kunnen ze niet maken, dan hebben ze de hele community tegen zich.

En dan zal spoedig daarna de hele game op zijn gat liggen.

Nah ik vertrouw er wel op dat ze de stats overzetten naar de Unity engine.

Dit moet vrij simpel te doen zijn lijkt mij, en ik zie ook geen reden waarom ze dit niet zouden doen.

Flash is verouderd, daar moet men vanaf. Unity is veel flexibeler.

Men kan beter de hele flash versie weg flikkeren en meteen focusen op die bugfixes in de vroege fase... want ik kan je garanderen dat die zullen komen. :lol:

TO Unity had volgens mij alle kans gehad als het gepromoot zou worden op een positieve manier.

Iemands opgebouwde garage wissen hoort daar zeker niet bij...

Precies, het is veel te irrationeel.

Welke Online game zou zoiets doen, een aardappel weet zelfs de consequenties.

Morgen ga ik een "complain" topic maken. Ik ga zo veel mogelijk mensen vragen of ze de topic kunnen supporten.

Lijkt me niet nodig, je moet zoiets op feiten baseren, en die zijn er nog niet.

Edited by splitterpoint

Sluit ik mij bij aan, maar toch onder voorbehoud. Lees je wat je kunt begrijpen van het vertaalde

op het Russische Forum, waar ze er veel meer mee bezig zijn, dan vind ik het vreemd dat TO 

niet een duidelijk standpunt inneemt. Het is continu: we zijn nog in ontwikkeling, kan alle kanten opgaan etc.

Dat vind ik zelf dan toch weer niet geruststellend.

Waarom anders niet gewoon meteen zeggen:

"jongens rustig, we zetten gewoon die hele garage of de vervangende waarde over"

Maar wederom ze kunnen het domweg niet maken.

Dit moet vrij simpel te doen zijn lijkt mij, en ik zie ook geen reden waarom ze dit niet zouden doen.

Als ze stoppen met het rank systeem en dat kan, dan is alles mogelijk.

Men kan beter de hele flash versie weg flikkeren en meteen focusen op die bugfixes in de vroege fase... want ik kan je garanderen dat die zullen komen. :lol:

Mee eens, ook met het wegflikkeren van de hele flash versie. Beter nu een bittere pil met elkaar slikken en op gezamelijke kracht verder.

Uiteraard zal Unity in het begin ook bugs hebben, maar de bugs in Unity zijn makkelijk te isoleren. Flash IS één grote bug...

Gelukkig kennen ze in Rusland ook aardappels... ;)

Een complain topic is nog te vroeg en er is al wat "gecomplained" op het nu gesloten topic.

Het lijkt mij beter om voorlopig gewoon af en toe andere spelers hierop attent te maken.

Hoe meer spelers hiervan weten hoe beter is mijn mening.

En het lijkt mij verstandig om voorlopig geen cent meer aan dit spel meer uit te geven tot

je accounts volledig of gecompenseerd op Tanki Unity staan.

Blijven vertrouwen op een goede toekomst van TO Flash: niet doen.

Ik vind dat ze veel meer ranken moeten maken. Gister speelde ik een poosje in verschillende maps, en generallisimo's kunnen niet eens RICHTEN met railgun! Ik erger me kapot aan Teams als het zware noobs zijn. Niemand is noob vind ik maar als een generallisimo geownt word door een groepje majors kan ie beter ff wat meer trainen .-.

Ik vind dat ze veel meer ranken moeten maken. Gister speelde ik een poosje in verschillende maps, en generallisimo's kunnen niet eens RICHTEN met railgun! Ik erger me kapot aan Teams als het zware noobs zijn. Niemand is noob vind ik maar als een generallisimo geownt word door een groepje majors kan ie beter ff wat meer trainen .-.

Hahaha, de dagelijkse irritatie van XP battles! :p Ongelooflijk hoe slecht sommige wel niet kunnen spelen. :p

Het liefst wil ik de devs uitschelden want meer dan 400 euro is wss naar de ************* Ik word zo kapot kwaad als ik mijn Garage en al mijn supplies verlies. Idc about rank.

Misschien een magere troost als dit werkelijkheid wordt, bij mij zit er ook zoveel ingepompt. :p 

Battles zouden naar mijn gevoel veel beter gebaseerd kunnen worden op skill level én rang.

Ben je een "waardeloze" (qua spel) Generallisimo, dan kun je dus alleen maar spelen tegen andere

waardeloze Generalissimo 's.

Matige spelers krijgen dan ook de kans om zichzelf te verbeteren, ipv als goedkoop kanonnevoer

te dienen.

Als jezelf aardig kunt spelen en keer op keer in waardeloze teams terechtkomt,

dan wordt je het inderdaad al gauw een keer zat.

DM spelen is dan de enige echt goede optie die overblijft, maar altijd DM: dat gaat ook vervelen.

Vaak wordt ook geschreven dat je je team niet in de steek moet laten en moet doorgaan tot het eind.

In principe ben ik het daar mee eens: mits je met gelijkwaardige spelers en teams tegenover elkaar staat.

Verlies je dan: geen probleem en doorgaan tot het eind.

Maar ik ga me echt niet een kwartier of langer ergeren aan een stel nubs die er niets van bakken.

Het battlesysteem zoals het nu is werkt niet en is een van de hoofdredenen

dat er zoveel ongebalanceerde battles zijn.

Sluit ik mij bij aan, maar toch onder voorbehoud. Lees je wat je kunt begrijpen van het vertaalde

op het Russische Forum, waar ze er veel meer mee bezig zijn, dan vind ik het vreemd dat TO 

niet een duidelijk standpunt inneemt. Het is continu: we zijn nog in ontwikkeling, kan alle kanten opgaan etc.

Dat vind ik zelf dan toch weer niet geruststellend.

Waarom anders niet gewoon meteen zeggen:

"jongens rustig, we zetten gewoon die hele garage of de vervangende waarde over"

Maar wederom ze kunnen het domweg niet maken.

Als ze stoppen met het rank systeem en dat kan, dan is alles mogelijk.

Mee eens, ook met het wegflikkeren van de hele flash versie. Beter nu een bittere pil met elkaar slikken en op gezamelijke kracht verder.

Uiteraard zal Unity in het begin ook bugs hebben, maar de bugs in Unity zijn makkelijk te isoleren. Flash IS één grote bug...

Gelukkig kennen ze in Rusland ook aardappels... ;)

Een complain topic is nog te vroeg en er is al wat "gecomplained" op het nu gesloten topic.

Het lijkt mij beter om voorlopig gewoon af en toe andere spelers hierop attent te maken.

Hoe meer spelers hiervan weten hoe beter is mijn mening.

En het lijkt mij verstandig om voorlopig geen cent meer aan dit spel meer uit te geven tot

je accounts volledig of gecompenseerd op Tanki Unity staan.

Blijven vertrouwen op een goede toekomst van TO Flash: niet doen.

Mooi gezegd, goeie manier van quoten trouwens, scheelt je een hoop geklungel met die

codes.  :P

^ Nice! Als ik een gold box vid wil maken met zoveel golds in, moet ik wel een jaar sparen. :P

Ik ga me nu klaarmaken voor de proclamatie! :D Ik weet wel al dat ik geslaagd ben, maar weet nog niet met hoeveel. :P Kan ik weer mooi in kostuum gaan. :p

• Like 1

^ Nice! Als ik een gold box vid wil maken met zoveel golds in, moet ik wel een jaar sparen. :P

Ik ga me nu klaarmaken voor de proclamatie! :D Ik weet wel al dat ik geslaagd ben, maar weet nog niet met hoeveel. :P Kan ik weer mooi in kostuum gaan. :P

...en haal ondertussen even die zwarte hond (Labrador?) van je bed! ;)

• Like 1

Ik ga me nu klaarmaken voor de proclamatie! :D Ik weet wel al dat ik geslaagd ben, maar weet nog niet met hoeveel. :P Kan ik weer mooi in kostuum gaan. :P

Van harte!

• Like 1

Volgens mij ga jij graag in pak of niet? :P

Snap ik wel haha, 'Boys have swag, but Men have class.' denk ik altijd maar als ik een blouse aan heb.

• Like 2

...en haal ondertussen even die zwarte hond (Labrador?) van je bed! ;)

Het is een kruising tussen een labrador en een cocker, maar hij heeft wat groeiproblemen. :P Hij is wat kleiner uitgevallen dan we gedacht hadden. Het goede daaraan is wel dat we een tweede hond gekocht hebben. :P

Spijtig dat mijn naam er niet tussen staat ;)

:o datie9, sinds wanneer ben jij terug?! :o

Van harte!

Bedankt!

Prachtig toch ^^

TZbR4CF.png

Paar minuten later:

v7qjhl.jpg

:o Wat een geluk! Gladiator kom ik nog af en toe tegen in XP, maar Bronze, Star en Glide echt zelden! :o

Volgens mij ga jij graag in pak of niet? :P

Snap ik wel haha, 'Boys have swag, but Men have class.' denk ik altijd maar als ik een blouse aan heb.

De proclamatie is een vrij officiële aangelegenheid en er werd ons sterk aangeraden in pak te komen. Ook voor mondelinge examens hebben ze liefst dat we een pak aantrekken. :P

Ik heb mijn rapport in handen! Heb een eindpercentage van 81.5%! :lol: Ik had er stilletjes op gehoopt nog meer dan 80% te halen, maar had het toch ook niet echt durven denken. :P

• Like 2

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...