Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

:o datie9, sinds wanneer ben jij terug?! :o

Toen de game de grote verandering onderging waardoor ik geen M3 wapens meer kon kopen op mijn rang en zonder mijn XP te boosten en no-life te spelen dit ook nooit zou kunnen, ben ik gestopt en ben ik samen met leden van de oudere clans andere games gaan spelen, het forum was toendertijd ook een zooitje en helpende spelers werden niet echt gewaardeerd, reden genoeg om een tussenstop te houden. Het forum heb ik echter nooit compleet verlaten.

Het ziet er nu veel beter geregeld uit, hopelijk is er weer plaats voor interessante discussies! Ik heb sinds een aantal weken mijn examens afgerond en moet dus iets hebben om de tijd de doden, het tankiforum is een manier. ;)

~datie9

• Like 3

Toen de game de grote verandering onderging waardoor ik geen M3 wapens meer kon kopen op mijn rang en zonder mijn XP te boosten en no-life te spelen dit ook nooit zou kunnen, ben ik gestopt en ben ik samen met leden van de oudere clans andere games gaan spelen, het forum was toendertijd ook een zooitje en helpende spelers werden niet echt gewaardeerd, reden genoeg om een tussenstop te houden. Het forum heb ik echter nooit compleet verlaten.

Het ziet er nu veel beter geregeld uit, hopelijk is er weer plaats voor interessante discussies! Ik heb sinds een aantal weken mijn examens afgerond en moet dus iets hebben om de tijd de doden, het tankiforum is een manier. ;)

~datie9

Aan het "verdienmodel" van crystals is niet veel veranderd denk ik. Ga je nu ook weer spelen of ga je alleen op het forum?

Eindelijk, de laatste toetsweken zijn voorbij! Nu met een mooi cijferlijst naar het examenjaar!

Ik heb zo te zien best veel gemist hier  :(

@Falcosenna1: nog gefeliciteerd met het slagen!

• Like 1

In elk schooljaar (althans, wel in bovenbouw VWO (voorbereidend wetenschappelijk onderwijs)) krijg je een aantal (bij mij 5...) toetsweken. Het zijn gewoon onderdelen van het centraal examen maar dan wat verdiepender. Helaas duurt elk zo'n toets al bijna 100 tot 150 minuten en als je dan 10 van zulke toetsen hebt in 1-2 weken... 

(Volgend jaar wordt het nog leuker... centraal examen...)

Edited by poohforce

In elk schooljaar (althans, wel in bovenbouw VWO (voorbereidend wetenschappelijk onderwijs)) krijg je een aantal (bij mij 5...) toetsweken. Het zijn gewoon onderdelen van het centraal examen maar dan wat verdiepender. Helaas duurt elk zo'n toets al bijna 100 tot 150 minuten en als je dan 10 van zulke toetsen hebt in 1-2 weken... 

(Volgend jaar wordt het nog leuker... centraal examen...)

Examens vallen best mee! :P Je bent elke middag thuis! :D :P En bedankt voor de uitleg. Het systeem in Nederland is zo verschillend van dat in België. 

• Like 1

Het ziet er nu veel beter geregeld uit, hopelijk is er weer plaats voor interessante discussies!

Het zal nooit weer hetzelfde worden als in 2012, de forum is een beetje uitgedroogd nu.

Maar het is inderdaad beter dan 2014, nu de consultant positie weg is, zijn er meteen minder mensen die andere spelers helpen en adviseren. Soms een beetje te... slijmerig. naar staff geneigd; in mijn opzicht dan.

Dit is natuurlijk harstikke mooi, maar het maakt een goeie conversatie gewoon kapot saai.

Kun je nagaan wat voor visie die mensen hadden, het is mij allemaal wel duidelijk geworden nadat ze die consultant positie verwijderd hadden.

Het wordt weer een beetje levendiger, ook meer mensen bereiken de 10K posts. :P

Komt voor jouw goed uut, welkom terug!

Edited by splitterpoint

Hoezo 3 keer wiskunde?

Het was teveel leerstof. :p We hebben maar van 8.30 tot 12.05 om onze examens in te vullen, en met zoveel leerstof zou het examen te groot worden en moesten ze het opsplitsen. Wiskunde II is wel een totaal andere wiskunde. Dat is echt een apart vak. 

Het zal nooit weer hetzelfde worden als in 2012, de forum is een beetje uitgedroogd nu.

Maar het is inderdaad beter dan 2014, nu de consultant positie weg is, zijn er meteen minder mensen die andere spelers helpen en adviseren. Soms een beetje te... slijmerig. naar staff geneigd; in mijn opzicht dan.

Dit is natuurlijk harstikke mooi, maar het maakt een goeie conversatie gewoon kapot saai.

Kun je nagaan wat voor visie die mensen hadden, het is mij allemaal wel duidelijk geworden nadat ze die consultant positie verwijderd hadden.

Het wordt weer een beetje levendiger, ook meer mensen bereiken de 10K posts. :P

Komt voor jouw goed uut, welkom terug!

Ik moet eerlijk bekennen dat een deel van mijn visie ook daarop ging lijken, alhoewel dit meer uit jaloezie was. Het ene deel van mijn toenmalige vrienden en kennissen van Tanki werd onderdeel van de staf, het andere deel verliet het spel. Nadat ik zelf enkele kleine en onbelangrijke 'functies' heb gehad, zonder een interessanter vervolg, ben ik er ook mee gestopt, wellicht tot mijn spijt, maar een beetje rust in de tent kon ook geen kwaad.

Het is inderdaad verontwaardigend hoe veel pogingen tot discussie wordt afgekapt door 'wanna-be' moderators, zo erg was dat 'vroeger' niet. :P

Het was teveel leerstof. :P We hebben maar van 8.30 tot 12.05 om onze examens in te vullen, en met zoveel leerstof zou het examen te groot worden en moesten ze het opsplitsen. Wiskunde II is wel een totaal andere wiskunde. Dat is echt een apart vak. 

In Nederland maken ze onderscheid tussen verschillende soorten wiskunde, op het VWO zijn het er 4, waarvan men er 1 dient te volgen en ook examen in te doen. Opmerkelijk dat men in België meerdere wiskunde's heeft.

Wiskunde C - Vereenvoudigde versie van Wiskunde A

Wiskunde A - Veelal te beschrijven als 'kansrekening en statistiek'

Wiskunde B - Veelal te beschrijven als 'analyse en logica'

Wiskunde D - Combinatie van zowel Wiskunde A als Wiskunde B, te kiezen als verdiepend vak (waarbij dus ook nog een Wiskunde A, B, C zit)

Wow! Mijn klastitularis belt niet eens als je niet geslaagd bent!  :lol: Gelukkig was iedereen van mijn klas, zelfs iedereen van het 6e jaar, geslaagd! 

Perfect! Bij mij waren er toch 2 met een B :( 

Omdat het anders een te grote post wordt hierboven, nu hier de rest van het verhaal:

Jouw Forum Game leeft nog steeds btw ;) :D

Dat ging buiten mijn verwachtingen om, best opmerkelijk! ^^

Aan het "verdienmodel" van crystals is niet veel veranderd denk ik. Ga je nu ook weer spelen of ga je alleen op het forum?

Ze zijn niet meer op te rapen! Dat was mijn voornaamste inkomstenbron! :D

Ik ben het spelen rustig aan aan het oppakken, samen met een paar vrienden uit de buurt, verder wil ik even toezien hoe het forum zich tegenwoordig gedraagt, voordat ik zeker wil zeggen 'dat ik blijf' :P. Aan deze Nederlandse pagina is in ieder geval niks mis. ;)

In Nederland maken ze onderscheid tussen verschillende soorten wiskunde, op het VWO zijn het er 4, waarvan men er 1 dient te volgen en ook examen in te doen. Opmerkelijk dat men in België meerdere wiskunde's heeft.

Wiskunde C - Vereenvoudigde versie van Wiskunde A

Wiskunde A - Veelal te beschrijven als 'kansrekening en statistiek'

Wiskunde B - Veelal te beschrijven als 'analyse en logica'

Wiskunde D - Combinatie van zowel Wiskunde A als Wiskunde B, te kiezen als verdiepend vak (waarbij dus ook nog een Wiskunde A, B, C zit)

In België hebben we niet echt verschillende soorten wiskunde. Ik deed 8 uur, waarvan voor 6 uur een vast leerplan bestaat, maar voor die 2 uur extra, bestaat geen vast leerplan. De leerkracht kan dus zelf wat kiezen wat ze geeft als leerstof, en zo heb ik al wat wiskunde die ze aan de unief geven gezien. Wel handig als je iets met wiskunde gaat doen, maar dat ga ik dus niet doen. Ik heb gwn die 2 uur extra genomen, omdat ik, vreemd genoeg, wiskunde wel leuk vind. :p

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...