Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

In België hebben we niet echt verschillende soorten wiskunde. Ik deed 8 uur, waarvan voor 6 uur een vast leerplan bestaat, maar voor die 2 uur extra, bestaat geen vast leerplan. De leerkracht kan dus zelf wat kiezen wat ze geeft als leerstof, en zo heb ik al wat wiskunde die ze aan de unief geven gezien. Wel handig als je iets met wiskunde gaat doen, maar dat ga ik dus niet doen. Ik heb gwn die 2 uur extra genomen, omdat ik, vreemd genoeg, wiskunde wel leuk vind. :P

Die twee uur extra is denk ik een beetje te vergelijken met de Nederlandse wiskunde D in dat opzicht. 

Als je wiskunde begrijpt is het inderdaad best leuk! :)

@datie9 

Zo te zien ken je me nog :P

Vond het wel leuk om men naam te vinden in een post van jou :D

Natuurlijk ken ik je nog!

We zijn ook het tweede topic qua posts :)

Alleen Iran zit boven ons , maar waarschijnlijk komen daar heel veel spelers weg. Toch weer een mooie tweede plek ;o

We zijn ook het tweede topic qua posts :)

Alleen Iran zit boven ons , maar waarschijnlijk komen daar heel veel spelers weg. Toch weer een mooie tweede plek ;o

Ja, inderdaad! Zowat alle reports van conversations clubs komen dan ook uit dat topic.  :lol: Ze komen onderling niet zo goed overeen denk ik. :P En gaan hevige discussies aan met elkaar. 

Ja, inderdaad! Zowat alle reports van conversations clubs komen dan ook uit dat topic.  :lol: Ze komen onderling niet zo goed overeen denk ik. :P En gaan hevige discussies aan met elkaar. 

Beetje de volksaard denk ik. 

Gesteld zijn op je eigen eer is goed, maar in het Midden-Oosten zijn ze daar heel wat starrer in dan in onze

westerse wereld.

Bijvoorbeeld familie-eer kan in onze ogen in ieder geval heel ver gaan.

Niet discriminerend bedoeld overigens, maar naar mijn idee gewoon cultureel bepaald.

Wil je mensen uit het Midden-Oosten trouwens echt kwaad krijgen?

Gooi dan een schoen naar hun hoofd. Je hoeft niet eens echt te mikken laat staan te raken,

een beetje in de richting is al goed: gegarandeerd vuurwerk! :D

(tip: zijn ze trouwens toevallig lid van IS, doe dan maar niet)

p.s. de eeuwige tweede zijn is óók mooi!

echt niet! :(

Edited by Lord-of-the-Snipers

Wil je mensen uit het Midden-Oosten trouwens echt kwaad krijgen?

Gooi dan een schoen naar hun hoofd. Je hoeft niet eens echt te mikken laat staan te raken,

een beetje in de richting is al goed: gegarandeerd vuurwerk! :D

Huh, dat is toch voor Turken een belediging?

Kunnen jullie mischien aboneren en liken? Het betreft een montage van een ander spel :P

https://www.youtube.com/watch?v=_zuHKG8phMg&feature=youtu.be

Edited by B_A-R_T

Over de 'spamkwestie', deze thread loopt veel te ver achter. Het kost teveel betekenisloze berichten om de Iraanse thread in te halen, ik doe er dus niet aan mee.

Nu je het erover hebt, wat eigenlijk niet volledig is toegestaan, ik ben weer wat interessant nieuws tegengekomen, helaas. 

Huh, dat is toch voor Turken een belediging?

Klopt, laten we zeggen Midden-Oosten en omstreken.

Het is daar in die regio echt een hele zware belediging.

Over de 'spamkwestie', deze thread loopt veel te ver achter. Het kost teveel betekenisloze berichten om de Iraanse thread in te halen, ik doe er dus niet aan mee.

Ik denk niet dat er iemand serieus over was.

Alleen Falconsenna dan, die is van de staff en die mogen nu eenmaal alles. :P

Nu je het erover hebt, wat eigenlijk niet volledig is toegestaan, ik ben weer wat interessant nieuws tegengekomen, helaas. 

Tunesië (hotel), Frankrijk en Koeweit (moskee). Minimaal twee aanslagen door IS.

Die IS gasten daar valt echt niet mee te praten: laten we het er inderdaad verder maar niet over hebben.

Ja 't zijn onozele gasten.

Duidelijke conclusie: maar ga jij het ze vertellen? ;)

Ik heb ooit een goed gedicht hierover gehoord. (Normaal ben ik niet van de poëzie...)

Voorgedragen bij DWDD, aan de hand van de aanslagen in Parijs:

"Er is maar één oplossing: wetenschappers.

Waar ook ter wereld: vergeet de opwarming van de aarde, vergeet het Higgs-deeltje.

Wetenschappers: recht de schouders, en bewijs voorgoed dat het opperwezen niet bestaat.

Bewijs dat liefde, leven, hartstocht en mededogen alleen maar voortkomen uit een magistrale, volstrekt toevallige samensmelting van moleculen en atomen.

Bewijs desnoods dat alle Opperwezens samen, klaverjassend, lekker gezellig het geloof eerlijk over de aarde hebben verdeeld."

Maar of die mensen het geloven als wetenschappers met keiharde bewijzen komen dat wat zij doen compleet fout is, dat is mij maar de vraag...

Het fascinerende aan religie is de ideologie, maar die nemen zij wel heel letterlijk, met hun eigen schepje erbovenop.

Edited by datie9
  • Like 1

Best een mooi gedicht!

Keiharde bewijzen dat er wel of géén Opperwezen(s) zijn er nooit en komen er ook nooit.

En religie is op zich niets mis mee.

Miljoenen mensen die wat dan ook aanbidden, daar gelukkiger van worden en ondertussen

normaal met andersdenkenden en niet-gelovigen omgaan.

Bijna elke religie heeft leefregels, maar afgezien van wat bijzonder rituelen leert bijna ieder kind

op deze wereld gelovig of niet, dat je bijv. niet moet stelen, het goed is als je een ander helpt

en al helemaal niet dat je iemand anders om het leven moet brengen.

Helaas heeft religie ook zijn donkere kant.

Een paar eeuwen geleden brachten de protestanten en katholieken hier elkaar nog vrolijk om

zeep en tegenwoordig doen fanatieke soennieten en sjiieten (beide moslim) in sommige

landen hetzelfde bij elkaar.

En dan je nog een paar nog fanatiekere zoals IS die de hele wereld willen bekeren met hun ideologie.

Geen ruimte voor andersdenkenden maar simpelweg allemaal bekeren

tot hun geloof en hun "Waarheid"

Wil je dat niet dan is je leven niet veel meer waard.

Op het moment dat iemand jou echt helemaal niets meer waard vind zoals IS over iedereen denkt die

anders dan hun zelf denken. Zelfs hun eigen moslimstroming de soennieten zijn hun vijanden als ze niet

precies denken zoals zij doen. Kortom iedereen die anders denkt gaat er vroeg of laat aan.

Op dat moment is het voor mij geen probleem als die hele bende van de aardbodem verdwijnt.

Waar je geboren wordt bepaald ook bijna altijd je religie. Met andere woorden je moet knap veel geluk

hebben om geboren te worden in een moslimland, mocht die religie de Waarheid zijn of dat

je geboren wordt in een christenland, mocht die religie de Waarheid zijn.

Er zijn gewoon simpelweg te veel Waarheden/religies op deze aarde. Wie heeft dan nou die Waarheid?

Persoonlijk ben ik van een ding zeker: die Waarheid daar kom ik mijn hele leven toch niet achter en

mocht ik toch ooit bekeerd worden tot iets en denk, let wel denk dat ik de Waarheid heb gevonden,

dan hoop ik maar dat ik nog wel mijn gezonde verstand blijf behouden.

Zo, we gaan wel dieeep zeg... ;)

Ik kan toch zo geïrriteerd raken van dat domme volk daar hé, is het nou zo moeilijk iedereen in zijn waarde te laten en te laten doen en denken waar ze zelf zin in hebben? Die 'God van de liefde' van hun kan het toch ook niet goedvinden dat ze duizenden onschuldige mensen op beestachtige manieren om het leven brengen? Op deze manier brengen ze alleen maar de nette moslims in de problemen doordat mensen vooroordelen gaan krijgen.

Dat kleine groepje fanatiekelingen verpest het inderdaad voor de rest, maar dat kan hun

echt totaal niets schelen.

Alléén hun eigen verwrongen versie van de Islam is immers de enige "Ware".

Een religie of beter gezegd een versie daarvan zoals IS ontwikkeld heeft en waarbij

het dan zelfs gepromoot wordt om ongelovigen en anders denkende te vermoorden

kan best een tijd "succes" hebben.

Maar op het moment dat je zowat de hele wereld inclusief de overgrote meerderheid

van gematigde moslims tegen je in het harnas jaagt: dan ga je het uiteindelijk echt

niet redden.

Hadden ze gewoon alleen hun kalifaat gesticht daar in Syrië en vervolgens de rest

van de wereld met rust gelaten dan hadden ze hun eigen Sharia paradijsje in de

woestijn kunnen bouwen.

Ze zijn alleen zo stom dat ze overal aanslagen gaan plegen: ja, dan maak je

pas echt reclame voor jezelf...

Moraal van het verhaal: wat u niet wil dat u geschied, doe dat ook een ander niet.

Hadden die gasten van IS maar eerder moeten bedenken.

Klopt , dat topic is ook al een paar keer gesloten

Een keer een ander onderwerp:

ik vind dat de Press het goed doet de laatste tijd.

Goed onderbouwde onderwerpen en ook interessant voor

de wat hogere rangen.

Mooi! :)

Ik lees het allang niet meer , maar ik vond het ook niet meer zo interessant. Als jij vind dat ze het goed doen moet ik misschien weer een kijkje nemen :P

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...