Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Aanschouw: een nieuwe update...

En ze hebben gesleuteld aan de Freeze...

En aan heel wat andere turrets en hulls. Isida lijkt me bij het lezen van de nieuwe cijfers bij Isida, heel wat sterker geworden. Tijd om eens te testen of dit zich ook vertaald in de battles.   :D

Dat is hier altijd zo, in Nederland kan het nooit normaal qua weer. Het is of extreem schijtweer of extreem warm.

Trouwens AbsoluteAlpha, die laatste video heeft me overtuigd te subscriben ;)

Edited by U.N.E.X.P.E.C.T.E.D

Beetje warm mag echt wel , maar dit is een beetje te ;3

Dat is hier altijd zo, in Nederland kan het nooit normaal qua weer. Het is of extreem schijtweer of extreem warm.

Trouwens AbsoluteAlpha, die laatste video heeft me overtuigd te subscriben ;)

Ja, het is echt verschrikkelijk heet! :D Als ik niet zou moeten leren zou ik er niet zo erg om geven, maar nu is het me echt teveel!

Vanavond maar eens het zomerdekbed op het bed leggen.

Winterdekbed kan er nu wel af vermoed ik. Maar toch: het blijft een gok.

Ja, al met al best aangenaam warm vandaag. Alleen de wind was wat te fris.

Wind? Welke wind? :p 

Die soort wind is meestal ook redelijk warm haha :P Maar laten we het daar maar niet over hebben, nieuw onderwerp.

Mee eens, het koelt hier nu ook echt lekker af. Alle ramen even wagenwijd open.

Heeft iemand van jullie die storing van gisteren nog gemerkt op de Tanki servers?

Het begon met zware lags in zowat elke battle waar iedereen last van had.

Daarna ging de boel helemaal plat voor technical maintenance die zover ik weet de hele nacht heeft geduurd.

Voor mij is het het zoveelste bewijs van de onstabiliteit van Tanki Flash.

Tijd voor Unity, wat het verder ook zal brengen.

Goede post van een tanker op Tanki 's laatste V-LOG, waarin Semyon reageert op de onrust over

de transfer van onze accounts van Flash naar Unity.

http://en.tankiforum.com/index.php?showtopic=271276&do=findComment&comment=4784158

Weer wordt er niets concreets genoemd, alleen dat we als community zo gauw mogelijk op

de hoogte worden gebracht als er nieuws is. Nou en? Wat heb je daar nou aan?

Het gaat om de inhoud van het nieuws, niet hoe snel je het hoort. 

Ze zullen die gegevens wel moeten overzetten, aangezien er elke dag duizenden mensen crystals kopen. Als ze dan binnenkort over gaan op Unity en vervolgens die crystals niet overzetten is dat pure diefstal. Niet dat Tanki daar moeilijk om doet, hebben ze al wel vaker gedaan maarja.

Ze zullen die gegevens wel moeten overzetten, aangezien er elke dag duizenden mensen crystals kopen. Als ze dan binnenkort over gaan op Unity en vervolgens die crystals niet overzetten is dat pure diefstal. Niet dat Tanki daar moeilijk om doet, hebben ze al wel vaker gedaan maarja.

Wanneer hebben ze diefstal gepleegd? En ik denk ook wel dat ze dat niet kunnen maken. Je weet nooit of kinderen van bepaalde machthebbende mensen TO spelen en TO durven aanklagen. :p 

Ik ging om 4 uur op bed en was 8 uur weer wakker :$

maar toen sliep ik nog even verder tot 10 uur

Jij moet wel niet in staat zijn te denken.  :P Als je maar wakker genoeg bent om je ogen open te houden, is het goed. :P Hoewel ik wel slechter speel in XP battles als ik meer vermoeid ben, heb ik de indruk. 

Heb vandaag mijn ingangsexamen gemaakt. Moest om 6 uur al opstaan om dan 7 uur en 30 minuten examen te maken. En het was echt aartsmoeilijk. 

Heb je 7 uur en 30 min bezig gezeten? :o

Heb je 7 uur en 30 min bezig gezeten? :o

Oops, nee, het moet 6 uur en 30 minuten zijn. :P Rekenen lukt niet meer nu. :p

Ben om 7 uur thuis vertrokken en was rond 7 uur weer terug. Het was echt enorm druk in Brussel met die Europese top omtrent Griekenland. Heel veel politie, zelfs soldaten. :p

Oops, nee, het moet 6 uur en 30 minuten zijn. :P Rekenen lukt niet meer nu. :P

Ben om 7 uur thuis vertrokken en was rond 7 uur weer terug. Het was echt enorm druk in Brussel met die Europese top omtrent Griekenland. Heel veel politie, zelfs soldaten. :P

Ja weet het :p

Wel lol das wel een tijdje  :wacko:

Ja weet het :P

Wel lol das wel een tijdje  :wacko:

Jaa inderdaad! Verschrikkelijk lang. :p Op het einde was mijn concentratie wel al wat gezakt. :p 

Hier ben ik weer. Met een aantal vragen.

- kan ik voor 800 euro een pc hebben (zelf bouwen) die 60 fps in dussoldorf heeft terwijl ik opneem met action?

- hoe duur is hetzelfd beeldscherm als die van splitterpoint?

- kan iemand goed toetsenbord aanraden?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...