Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Het liefst wil ik de devs uitschelden want meer dan 400 euro is wss naar de ************* Ik word zo kapot kwaad als ik mijn Garage en al mijn supplies verlies. Idc about rank.

Ahja , dan heb ik tenminste nog een reden om te stoppen :P

Zelf speel ik amper nog , soms eens 2 uurtjes op een weekdagje  maar that's it. En ja ik heb er spijtig genoeg veel geld ingestoken... en niet alleen via dit account. kan gebeuren, Maar als ik nu mijn garage zou verliezen zou het wel even slikken zijn. Dan spreken we nog niet over rank , Ik speel de hele tijd voor een goede rating en dan verwijderen ze dat??? Dus ben ik maar op rank gegaan waarbij ik nu aan 3.7 miljoen zit  :)

Ik volg het nieuws ook echt niet meer... Na een tijdje begint het maar wat eentonig te worden, Nooit duidelijkheid op dit spelletje 

Edited by tomatenpuree

Wie gaat er nou €400 besteden aan een spel?! Dat is toch niet slim?!

Als je veel geld hebt.... :P

En als het je hobby is haha

Waarom niet dan?

Edited by tomatenpuree

Ik heb het ook gedaan, maar TO is dan ook het enige spel dat ik speel. Als je een playsatation/WII koopt met enkele spelletjes erbij, ben je al snel veel meer kwijt.  :P

Wie gaat er nou €400 besteden aan een spel?! Dat is toch niet slim?!

Ik heb het ook gedaan, maar TO is dan ook het enige spel dat ik speel. Als je een playsatation/WII koopt met enkele spelletjes erbij, ben je al snel veel meer kwijt.  :P

Voor een Playstation betaal je al 400  euro haha :p

• Like 1

Goedemorgen. O.u.f.a is weer bezig hoor, Ostrica een uitschelden in zijn nieuwe video...

*kuch* wat maakt hij zichzelf toch populair, wat een goede gast *kuch*

Moest je eens zijn topic zien voor een 'YouTuber Paint'

Haha , dat hij dat er zelfs nog durft te vragen.

Hij kent geen schaamte noch respect of enige waardigheid. 

RL :P Terug van fitness. :P

Kracht of cardio? Zelf al 2 weken niet kunnen gaan vanwege werk :( Dat ga ik de volgende keer wel merken... dan maar weer een stapje terug, helaas  <_< Weer een deel van de gains weg :(

Edited by U.N.E.X.P.E.C.T.E.D

Kracht of cardio? Zelf al 2 weken niet kunnen gaan vanwege werk :( Dat ga ik de volgende keer wel merken... dan maar weer een stapje terug, helaas  <_< Weer een deel van de gains weg :(

Kracht. En het is inderdaad zooo irri om na 2 of meer weken terug te gaan! Je moet weer wat minder gewicht pakken, echt verschrikkelijk! :p 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...