Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Ja echt geweldig, ze hebben em nu geblokkeerd haal ik hier uit command prompt.

Ik heb geen hardware veranderd, en ik heb een legale versie van windows 8.1... windows 10 zou dan toch gratis moeten zijn. :blink:

Woarum ze alles geblokkeerd hebben weet ik ook niet; ik krijg nergens hoogte van want er word niet gereageerd op mijn telefoontjes.

Voorlopig geen Tanki of youtube videos meer; alle instellingen op Adobe Premiere zijn dus ook weg.

Ik hou het voor gezien.

Ik dacht dat je op windows 7 en windows 8  1 Jaar windows 10 gratis kreeg. Na deze verval datum is het 110 euro oftewel 165 ofzo voor de 'luxe' versie

Ja echt geweldig, ze hebben em nu geblokkeerd haal ik hier uit command prompt.

Ik heb geen hardware veranderd, en ik heb een legale versie van windows 8.1... windows 10 zou dan toch gratis moeten zijn. :blink:

Woarum ze alles geblokkeerd hebben weet ik ook niet; ik krijg nergens hoogte van want er word niet gereageerd op mijn telefoontjes.

Voorlopig geen Tanki of youtube videos meer; alle instellingen op Adobe Premiere zijn dus ook weg.

Ik hou het voor gezien.

Heb je het nu al voor elkaar dan?

Ga ook overstappen, maar dat wordt ook wat lastiger want ik ga een clean install

doen op een nieuwe (grotere) SSD.

Schijnt goed te gaan met de Windows Media creation tool, maar ik wacht er nog wel even mee. 

Zeker na jou verhaal: balen man.

Ik ben terug! :P Wat heb ik allemaal gemist naast All In die gewonnen heeft, x5 funds en de nieuwe indeling van het forum?

Welkom terug!

...ooh, was je weg dan? :P

All In kampioen: dat hadden er niet veel goed geraden, zeker weten

x5 Funds: best wel aardig! (understatement van de maand)

nieuwe indeling Forum: beter!

daarnaast:

gehalveerde Daily Rewards: waren dan ook wel erg riant

nieuwe (OP) produkt kits: o.a. "Atlas" kit, kapiteins rang met Titan M2 en Smoky M2 :o

de sympathieke @talha-MC heeft ons Dutch forum helaas verlaten: wat een verdriet

Dat was het dan wel. Niets gebeurd dus. :)

Edited by Lord-of-the-Snipers

Welkom terug!

...ooh, was je weg dan? :P

All In kampioen: dat hadden er niet veel goed geraden, zeker weten

x5 Funds: best wel aardig! (understatement van de maand)

nieuwe indeling Forum: beter!

daarnaast:

gehalveerde Daily Rewards: waren dan ook wel erg riant

nieuwe (OP) produkt kits: o.a. "Atlas" kit, kapiteins rang met Titan M2 en Smoky M2 :o

de sympathieke @talha-MC heeft ons Dutch forum helaas verlaten: wat een verdriet

Dat was het dan wel. Niets gebeurd dus. :)

Ja, ik was 2 weken op reis.:p 

Bedankt voor de update! :D

Heb je het nu al voor elkaar dan?

Ga ook overstappen, maar dat wordt ook wat lastiger want ik ga een clean install

doen op een nieuwe (grotere) SSD.

Schijnt goed te gaan met de Windows Media creation tool, maar ik wacht er nog wel even mee. 

Zeker na jou verhaal: balen man.

Die clean install van Windows 8.1 werkt wel, want deze verandert je productcode niet zodra het nieuwe besturingssysteem erop staat.

Die van mij stond op een HDD, en heb ik zonder problemen overgezet naar een SSD.

Een upgrade van windows 8.1 naar windows 10 is eerst vereist voordat je een clean install kunt doen volgens mij- want die productcode verandert tijdens dat proces; kun je doen op dat windows icoontje.

Bij mij was de upgrade verschrikkelijk traag, en de clean install was geweldig goed. Alleen daar werd dus ineens mijn productcode geblokkeerd.

Even op reddit gekeken, en ik had dus een stock code in mijn UEFI staan- dat is blijkbaar een fout van windows 10 want iemand kon dat alleen telefonisch oplossen. Mijn UEFI is inmiddels weer in orde; mijn oude productcode is weer geactiveerd en ik heb windows 8.1 na uren proberen die vreselijke klantenservice te bereiken.

Die upgrade doe ik voorlopig niet totdat er wat bugfixes door windows uitgerold zijn. Overigens hebben sommigen er helemaal geen last van.

Maar ik kon geen eens Tanki spelen. :P De processor stond meteen op 80% te draaien en de fans loeiden...

---

Dat je een stock code kan krijgen na de clean install kan dus gebeuren.

Deze bedraagt: YTMG3-N6DKC-DKB77-7M9GH-8HVX7

Die zie je ook wanneer je de W10 upgrade nog niet geactiveerd hebt. Ik heb die van mij toendertijd wel geactiveerd maar daar is dus blijkbaar iets fout gegaan. Want diezelfde stock code stond in de UEFI... en ja die heeft natuurlijk geen waarde.

UEFI= Nieuwe BIOS... eigenlijk hetzelfde; klinkt een beetje stoerder.

Ik ben terug! :P Wat heb ik allemaal gemist naast All In die gewonnen heeft, x5 funds en de nieuwe indeling van het forum?

Hoi!

Hoe was ow vakantie?

-----------

Woont er iemand in Alphen aan de Rijn?

Daar is een stuk brug op een ponton met hijskraan en al omgedonderd, en door verscheidende woningen geslagen.

20 gewonden.

Het nieuws staat er momenteel vol mee.

Die clean install van Windows 8.1 werkt wel, want deze verandert je productcode niet zodra het nieuwe besturingssysteem erop staat.

Die van mij stond op een HDD, en heb ik zonder problemen overgezet naar een SSD.

Een upgrade van windows 8.1 naar windows 10 is eerst vereist voordat je een clean install kunt doen volgens mij- want die productcode verandert tijdens dat proces; kun je doen op dat windows icoontje.

Bedankt voor de tip! Ik ga ook nog de nodige bugfixes afwachten.

Tijd zat, Windows 7 draait nog als een tierelier.

-----------

Woont er iemand in Alphen aan de Rijn?

Daar is een stuk brug op een ponton met hijskraan en al omgedonderd, en door verscheidende woningen geslagen.

20 gewonden.

Het nieuws staat er momenteel vol mee.

Best heftige beelden, gebeurt niet vaak dat dat soort operaties fout gaan.

Zeker niet in ons check, check, dubbelcheck landje.

Nu maar vooral hopen dat er niemand onder het puin ligt.

• Like 1

Ik zag er een filmpje van op Dumpert vanavond, voor de rest niet veel van meegekregen aangezien ik de hele dag aan het werk was...

Ik heb trouwens gewoon met succes de upgrade naar W10 kunnen uitvoeren, hier en daar wel wat irritaties over kleine bugs en natuurlijk vreselijke FPS en internetverbinding (dit komt waarschijnlijk gewoon door ons eigen internet) tijdens x5 fund van gister... Hele hoop extra crystals misgelopen daardoor :(

Edited by U.N.E.X.P.E.C.T.E.D

:o Ik heb zelf niet veel meegehad van het ongeval omdat ik maar net terug thuis kwam en veel te doen had, maar ik heb wel een artikel gelezen op internet. Ongelofelijk dat zulke ongevallen toch nog gebeuren met al onze strenge veiligheidsnormen en regels! 

Gelukkig geen doden gevallen! Alleen een hond, ook heel sneu maar gezien de schade eigenlijk ongelooflijk dat het daar

bij gebleven is.

De ene kraanmachinist tegen de andere:

"ik zei nog zo: géén bommetje!"

Ik hoorde ook al iemand suggereren dat een van die machinisten zijn broodtrommel alleen maar van de ene kant naar de andere kant van de cabine verplaatste. 

Dit soort grappen vind ik wel kunnen nu er geen doden zijn gevallen en iedereen er als het goed is weer bovenop komt ;)

Ik hoorde ook al iemand suggereren dat een van die machinisten zijn broodtrommel alleen maar van de ene kant naar de andere kant van de cabine verplaatste. 

Dit soort grappen vind ik wel kunnen nu er geen doden zijn gevallen en iedereen er als het goed is weer bovenop komt ;)

Humor,verdriet en ellende horen bij elkaar.

Zelfs met de Twin Towers waar een paar duizend slachtoffers vielen, waren er al binnen no time al grappen.

Het is ook heel persoonlijk. De een vind het (nog) niet kunnen de andere wel.

Ik heb zelf een tijd stage gelopen in een ziekenhuis (Eerste Hulp en OK) en geloof me

daar is de (vaak donkere) humor toch niet ver weg ondanks alle ellende.

Het is een manier om er mee om te kunnen gaan.

Iets wat je als mens niet kunt bevatten, kun je het beste verwerken met verdriet en/of humor.

ja (a little->idk how to say that in Dutch)

I can teach u Dutch

Hello > Hallo

Goodmorning > Goedemorgen

Yes > Ja

No > Nee

Toilet > Toilet :p

How r u? > Hoe gaat het?

Good with you > Goed met jou?

Bye > Doei

Cya > Tot ziens

These are the basics ;)

Dit is de basis ;)

Oh is er iets dan? Als je het niet wil hoef je het niet te zeggen hoor.

Misschien heeft hij zorgen. Ik had ze ook. Hele, hele ernstige! :(

Vier! Ja, vier Tanki accounts had ik. Nu gelukkig "nog maar" drie.

Wachtwoord gescrambled dus doei account.

En op dit main account heb ik net alle health kits (had er nog maar 9)

opgebrand. Ga voortaan altijd zonder die groene dingen spelen.

Eigenlijk best wel stoer...vind ik dan... :D

Ben en blijf wel verslaafd aan die andere rode dingen!  :wub:

1rclg4.png

Nu kan ik weer verder met mijn leven!

:P

Edited by Lord-of-the-Snipers

een beetje :p

I can teach u Dutch

Hello > Hallo

Goodmorning > Goedemorgen

Yes > Ja

No > Nee