Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

http://en.tankiforum.com/index.php?showtopic=277502&page=3&do=findComment&comment=4881171  

sorry... :P 

Komende vrijdag en zaterdag een fijne discount: wil je een Hornet en/of Railgun dan heb je helemaal mazzel!

http://en.tankiforum.com/index.php?showtopic=277539&do=findComment&comment=4881075

http://en.tankiforum.com/index.php?showtopic=277502&page=3&do=findComment&comment=4881171  

sorry... :P 

Komende vrijdag en zaterdag een fijne discount: wil je een Hornet en/of Railgun dan heb je helemaal mazzel!

http://en.tankiforum.com/index.php?showtopic=277539&do=findComment&comment=4881075

Geen probleem man! Ik kon het maar vragen, ik moest het wel vragen met zoveel concurrentie die stemmen krijgen zonder dat mensen zelfs hun video's bekijken. :p It's a matter of popularity, having a huge bunch of alt accounts and lots of 'friends' to gain votes. Dit is altijd al mijn standpunt geweest bij dit soort contests, en helaas verandert deze contest mijn standpunt niet. :p 

Geen probleem man! Ik kon het maar vragen, ik moest het wel vragen met zoveel concurrentie die stemmen krijgen zonder dat mensen zelfs hun video's bekijken. :P It's a matter of popularity, having a huge bunch of alt accounts and lots of 'friends' to gain votes. Dit is altijd al mijn standpunt geweest bij dit soort contests, en helaas verandert deze contest mijn standpunt niet. :P

Nou, die Arabische afwasser gaat absoluut winnen op die manier: daar helpt zelfs geen ene salto achterover aan! :P

Gelukkig denk ik dat Tanki Online zelf een andere video zal kiezen. Dat is voor mij de echte winnaar.

alhoewel: heb je de hele zooi al omgekocht daar in Perm? :P 

Ik doe mee voor de fun. :P Ik heb geen nood aan het winnen van een prijs. Ik geef het liever aan eerlijke spelers die eerlijk hun stemmen verdienen met een goede, originele video. Die Arabische afwasser hoort daar in geen geval bij. Hij had net zo goed een video van zichzelf kunnen inzenden terwijl hij chips aan het eten was. Een bijkomend probleem is wel dat het topic volgeschreven wordt met een lekkere discussie.  :P

Ik doe mee voor de fun. :P Ik heb geen nood aan het winnen van een prijs. Ik geef het liever aan eerlijke spelers die eerlijk hun stemmen verdienen met een goede, originele video. Die Arabische afwasser hoort daar in geen geval bij. Hij had net zo goed een video van zichzelf kunnen inzenden terwijl hij chips aan het eten was. Een bijkomend probleem is wel dat he topic volgeschreven wordt met een lekkere discussie. :P

dus die hele zooi in Perm omkopen is jou definitie van fun??? :P

Ja, ik volgde het al een beetje. Het wordt al gauw een raciaal iets als het uit de hand loopt.

"Hij had net zo goed een video van zichzelf kunnen inzenden terwijl hij chips aan het eten was." Dat vat het wel mooi samen! :D

• Like 1

dus die hele zooi in Perm omkopen is jou definitie van fun??? :P

Ja, ik volgde het al een beetje. Het wordt al gauw een raciaal iets als het uit de hand loopt.

"Hij had net zo goed een video van zichzelf kunnen inzenden terwijl hij chips aan het eten was." Dat vat het wel mooi samen! :D

Daar heb k het geld niet voor.  :ph34r: :P Maar in devs choice heb ik geen kans hoor. ;) :p

• Like 1

Maar volgens de staffs is iets snel al niet goed. Ook als je kijkt naar andere spellen , dan word je op Tanki heel snel geband , voor kleine dingen.

Maar volgens de staffs is iets snel al niet goed. Ook als je kijkt naar andere spellen , dan word je op Tanki heel snel geband , voor kleine dingen.

Ik hoop dat ik niet te streng ben.  :ph34r: :p

Nee hoor jij niet ;)

Ik heb het ook gezien , en het is het echt niet waard om eerste te staan. Dit is weer dat oneerlijke gedoe

• Like 2

Nee hoor jij niet ;)

Ik heb het ook gezien , en het is het echt niet waard om eerste te staan. Dit is weer dat oneerlijke gedoe

Een extra regel in verband met het promoten van je video op social media zou geen overbodige luxe zijn. :p

Achja, mijn stem heb je! 

Bedankt. :p

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...