Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

:o Ja, ben ik ook eens een keer geweest. Inderdaad veel over de wereldoorlogen te zien, veel begraafplaatsen met overleden soldaten, een museum,... :P Een van de weinig toeristisch aanlokkelijke steden. :P

Gistere in het mooie België geweest :P

Geniaal taaltje ook ;)

Haha ;)

Ik ben in Ieper geweest

:o Het West-Vlaams is echt moeilijk te verstaan, een heel apart accent. :P :lol:

• Like 1

Hoe is het trouwens mogelijk dat hij geen warning points heeft? :o :P

Krijg nou wat: dat moet een hoop crystals gekost hebben! ;)

:o Ja, ben ik ook eens een keer geweest. Inderdaad veel over de wereldoorlogen te zien, veel begraafplaatsen met overleden soldaten, een museum,... :P Een van de weinig toeristisch aanlokkelijke steden. :P

Is het nu wel of niet een aanrader? Wil ook nog eens een keer die kant op.

WW1 leeft niet echt in NL, maar dat was wel een bijzonder smerige oorlog zeg!

Een paar jaar geleden in Normandië geweest.

Als je geinteresseerd bent in WW2 zeker de moeite waard.

Het stikt daar ook van de re-enactmenters en oude legervoertuigen.

Wil je die massaal zien ga dan rond de D-Day herdenking op 6 juni.

Is het nu wel of niet een aanrader? Wil ook nog eens een keer die kant op.

In België leeft WW1 wel nog vrij sterk, te sterk naar mijn mening. Ieper komt zou vaak in het nieuws met de last post. Ik word soms gek van het aantal keer dat die oorlog op de een of andere manier nog vermeld wordt in het nieuws. Als je er in geïnteresseerd bent, is het zeker een aanrader, maar ik zelf zou er niet meteen een tweede keer heen gaan. 

In België leeft WW1 wel nog vrij sterk, te sterk naar mijn mening. Ieper komt zou vaak in het nieuws met de last post. Ik word soms gek van het aantal keer dat die oorlog op de een of andere manier nog vermeld wordt in het nieuws. Als je er in geïnteresseerd bent, is het zeker een aanrader, maar ik zelf zou er niet meteen een tweede keer heen gaan. 

Dat verbaast mij ook wel. WW2 leeft dan wel in Nederland, maar dan vooral rond de Dodenherdenking en Bevrijdingsdag (4 en 5 mei)

Dan is er veel aandacht voor op televisie, zijn er rond die tijd veel films over WW2 te zien en zijn er hier daar herdenkingen e.d.

In de loop van het jaar merk je er (vind ik zelf dan) weinig of niets van.

Zo hoort het ook denk ik. Het is al weer lang geleden en life goes on.

Toch is het goed en heel belangrijk om er toch elk jaar even echt bij stil te staan.

Al was het alleen maar om herhalingen van al het slechte, in wat voor vorm dan ook, van WW 1 en 2 en andere oorlogen te voorkomen.

• Like 1

Het is wel uitermate respectvol natuurlijk, en mooi om te zien ook dat het volgens mij ook elke avond druk is.

Ik was er gisteravond ook geweest, maar had er niet zoveel mensen verwacht

• Like 1

I didn't understand what u said

It wasn 't directed at you. It was a joke for the other Dutch conversation forum/club members.

There wasn 't much going around on our Dutch forum, that 's why I made the remark:

(translated) "If they (the members of the TO Global User Map) are just as talkative as we are on the

Dutch Forum (not) than I don 't feel the need to join..."

Omdat ik braaf ben :(

Man, wees toch trots! :)

Een ban krijgen is helemaal niet moeilijk, er een niet krijgen is echt wel lastiger.

De kunst is de rand een beetje op te zoeken: maar wat heeft het nu voor

zin om er overheen te kukelen?

Het is wel uitermate respectvol natuurlijk, en mooi om te zien ook dat het volgens mij ook elke avond druk is.

Ik was er gisteravond ook geweest, maar had er niet zoveel mensen verwacht

Ja, echt vreemd dat er elke keer zoveel mensen naartoe komen. 

• Like 1

It wasn 't directed at you. It was a joke for the other Dutch conversation forum/club members.

There wasn 't much going around on our Dutch forum, that 's why I made the remark:

(translated) "If they (the members of the TO Global User Map) are just as talkative as we are on the

Dutch Forum (not) than I don 't feel the need to join..."

ok

Weet je toevallig ook welke het is?

EDIT: heb al wel een filmpje gevonden waar een annotatie bijstond ''Ostrica is a ****''

Ook is het jammer te zien dat andere grote Tanki youtubers allemaal van die suck ups zijn.

Edited by robbie56

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...