Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

2013/14 was ook een hele leuke tijd in de forum, vooral als je het vergelijkt met nu.

Het ziet er een beetje uitgeblust uit.

Waar is die FAQ eigenlijk, gaat men als staff hier de komende maanden mee bezig?

Ik had ooit een thread gemaakt als consultant... en die is echt absoluut over datum.

Ja nogal uitgeblust. Ik ken deze situatie, heb het al eens eerder meegemaakt maar dan bij een ander spel. Devs werden ook daar iets te gek op hun geld en daar gingen de updates onder gebukt, binnen 1,5 jaar was het spel dood en trokken ze de stekker eruit. Unity moet voor Tanki het keerpunt gaan worden, als Unity goed wordt en ze iets meer focussen op de spelers ipv geld met updates zou Tanki nog wel een mooie toekomst kunnen hebben. Wordt Unity een flop dan zie ik de toekomst een stuk minder rooskleurig, lijkt erop dat Tanki hetzelfde scenario gaat krijgen als bij dat andere spel is gebeurt. Falende na falende update en de spelers die steeds bozer werden tot er niet meer genoeg spelers waren om het spel te laten draaien.

Heb je geen school? :P

Was om 12 uur al vrij :)

+Ik werk op school heel veel met de laptop , dus is het niet zo moeilijk om ondertussen even een spelletje te doen of het forum te bezoeken :)

Got so many friends from this awesome country))  

much awesome :)

Tja, Tanki heeft zich wel een beetje in de nesten gewerkt.

Vorig jaar (2014) strooide Tanki royaal met crystals en discounts als een soort van Robin Hood. Dit begon dacht ik al in 2013 en het werd steeds meer. Het spelen van Robin Hood gaat niet zonder gevolgen, want ze 'plunderden' eigenlijk Tanki zelf. Nou hebben de tankers niet zo zeer een probleem met het krijgen van meer 50% sales en meer crystals. Echter, een vermindering van discounts etc. kan deze community wat minder goed hebben. Om wat meer omzet te krijgen probeerde Tanki minder sales te geven en als er sales waren, dan waren dat meestal 25% discounts met alle gevolgen van ontevredenheid van de community.

Wat een tragedie...

Edited by poohforce
  • Like 1

Ja inderdaad, ik snap gewoon niet wat ze nu willen bereiken. Eerder deze week heeft Semyon gezegd dat ze 40% ipv 50% hebben gedaan omdat 50% de economie zou schaden. Nu zie ik zelf al niet zo in wat die 10% uit zou maken voor Tanki, maar dat terzijde. Nu laten ze weten dat ze met updates bezig zijn waardoor je niet eerst M1 en M2 hoeft te kopen voor je M3 kan kopen maar dat je direct M3 kan kopen. Ook dat je hoe meer hulls/wapens je hebt geupgradet, hoe hoger je extra korting is. Als die 10% extra korting bij een sale voor het eerst sinds maanden al zoveel uit maakt voor de economie, dan zouden die nieuwe updates de economie al helemaal kapot moeten maken.

Het lijkt net alsof Tanki wartaal uitslaat, ze spreken zichzelf constant tegen met zulk soort acties. Het lijkt allemaal gewoon zo ondoordacht... Voor mij maakt het allemaal niet zoveel uit, maar op deze manier snap ik wel dat er veel spelers erg boos worden.

• Like 2

mag ik de clan joinen. ik woon in Nederland ik heb rail bijna m2 en nog wat dingetjes m1 isida bijvoorbeeld ik weet nog niet helemaal hoe ik de clan kan joinen maar ik hoop dat dit goed is en dat ik er bij mag komen. ik heb 4 ruitjes (captain)

mag ik de clan joinen. ik woon in Nederland ik heb rail bijna m2 en nog wat dingetjes m1 isida bijvoorbeeld ik weet nog niet helemaal hoe ik de clan kan joinen maar ik hoop dat dit goed is en dat ik er bij mag komen. ik heb 4 ruitjes (captain)

Dit is geen clan. :P Dit is een conversation club voor iedereen die Nederlands spreekt. Wie nederlandstalig is, kan gerust deelnemen aan het gesprek.  :P

Hello Ina :) I thought you was about to change your nickname the last time I spoke with you. Why is it still the same?

Well, I was about to change it. But I will wait at first. Anytime I'll change. May I ask who you are?

You may, but I don't want to tell you. The fact that I'm Dutch and that I know your name should give you a good shot at guessing it.

Cmon. Many know my name. It's not a secret. And the fact that you are dutch doesn't change anything cuz there are many dutch players I know.

Edited by BabyLou

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...