Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Zou wel leuk zijn als ze dat doen. Iedereen is dan niet blij.

Ik hoop eerder op iets in de buurt van gratis crystals, x keer je daily bonus crystals.

Misschien een heel ander onderwerp, maar ik weet niet welke kant ik moet op gaan. Ik zit nu in de 3e, en doe momenteel ICT. Ik zelf vind ontwerpen van dingen heel leuk, maar programmering lijkt me ook awesome. Welke kant zouden jullie op gaan? En waarom?

Misschien een heel ander onderwerp, maar ik weet niet welke kant ik moet op gaan. Ik zit nu in de 3e, en doe momenteel ICT. Ik zelf vind ontwerpen van dingen heel leuk, maar programmering lijkt me ook awesome. Welke kant zouden jullie op gaan? En waarom?

Je hebt iets zoals game design en grafische vormgeving.

Bij beide opleidingen wordt je creatieve vrijheid gegeven, ze zijn in jouw opzicht zeker een aanrader om even naar te kijken; als je dit nog niet gedaan hebt.

Je hebt iets zoals game design en grafische vormgeving.

Bij beide opleidingen wordt je creatieve vrijheid gegeven, ze zijn in jouw opzicht zeker een aanrader om even naar te kijken; als je dit nog niet gedaan hebt.

Games designen lijkt me echt vet

Ik heb geen idee.. Ik doe zelf mavo 4, over 2 weken mijn eindexamens. Hopelijk dat ik ga slagen. Daarna wordt het Marketing niveau 4 als opleiding.

Ik heb geen idee.. Ik doe zelf mavo 4, over 2 weken mijn eindexamens. Hopelijk dat ik ga slagen. Daarna wordt het Marketing niveau 4 als opleiding.

Veel succes ey :)

My current garage :

Guns: freeze m2 ricochet m2 smoky 1 thunder m1 fire m1 shaft m1 isida m1 railgun m1 twins m0

Hulls : viking m2 hunter m2 hornet m2 mammoth m2 dictator m1 titan m1 wasp m1

Paints: electra spark rustle prodigi

Cry : 16k <not many

Where to save for now im a attacker both defender and play in every game mode.

My current garage :

Guns: freeze m2 ricochet m2 smoky 1 thunder m1 fire m1 shaft m1 isida m1 railgun m1 twins m0

Hulls : viking m2 hunter m2 hornet m2 mammoth m2 dictator m1 titan m1 wasp m1

Paints: electra spark rustle prodigi

Cry : 16k <not many

Where to save for now im a attacker both defender and play in every game mode.

Thunder m2-m3 ?

Ja, Thunder en Hunter, lijkt me een goede allrounder.

Ik gebruik ook Hunter Thunder , maar kit buyers verpesten de meeste games

Inderdaad, ik hoor steeds meer van mensen met ongeveer jouw rank,dat die kits de games verstoren. Ik zie ze rond mijn rank maar weinig trouwens... Maar ja, de meeste mensen hebben m3 spul hier. Ik denk dat je even door moet bijten. :(

Inderdaad, ik hoor steeds meer van mensen met ongeveer jouw rank,dat die kits de games verstoren. Ik zie ze rond mijn rank maar weinig trouwens... Maar ja, de meeste mensen hebben m3 spul hier. Ik denk dat je even door moet bijten. :(

Ja rond mijn rank heb je Light m3 kit (m3 rail en hornet) , medium m3 kit (m3hunter en smoky) en heavy m3 kit (m3 mammoth en twins)

En in elke potje zie ik ze wel

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...