Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

haha ik ben ook een redelijke tijd weg geweest van tanki, maar toch maar weer begonnen uit verveling :P

Als ik het mij goed herinner ben jij Othmar en ben jij de maker van het legendarische filmpje met Viking Rico Zeus die 1 miljoen+ views had op youtube :D Tenzij iemand anders je account intussen heeft overgenomen...

• Like 1

ik heb hem verwijderd, als iemand me echte naam ging"googlen" kreeg die dat filmpje te zien. vond ik maar niks

ALs ik een filmpje had met 1 miljoen views zou ik die nooit verwijderen :D

^

Heej jongens dit is een van de laatste keren dat ik online ben op DIT account, ik heb nieuw account gemaakt anders vind ik het niet leuk :P

~vid~

Ik deel 52k Crystals uit in November btw ;)

Succes met je nieuwe account!! :)

Dit is mijn tweede account, speel eigenlijk op geen een account echt meer.

Tanki is een lachertje aan het worden, iedere keer dat ik denk dat ze het nu toch niet meer erger kunnen maken verzinnen ze weer iets nieuws om de community op de kast te jagen. Je zou haast medelijden krijgen met Semyon met al die haat die hij krijgt. Nouja, die mensen gaan echt niet zomaar zo boos worden en constant klagen, misschien moeten ze zichzelf eens achter de oren krabben en nadenken of dit wel de goede weg is voor Tanki.

• Like 4

Tja, beetje jammer dat buyers er nu zo'n grote stap op vooruitgaan, vooral met die paint en extra crystals.

Die XT item hunt in de daily missions is nu een beetje een zielige bezigheid, aangezien je gewoon met die premium accounts die XT's kan krijgen. Daar gaan de 'special' items...

Uit financieel oogpunt snap ik het trouwens wel. Volgens mij is er best geïnvesteerd in de Unity versie met al dat programmeren. Ziet er fantastisch uit trouwens. Mij zie je hier niet meer terug in de flash versie, zodra Tanki op Unity is.

• Like 1

Ik hoop niet dat je overnieuw kan beginnen met Unity

en robbie56 kan je mij en Mr.Privacy bij de lijst zetten van Nederlanders :P

Edited by NeoPhyTe
  • Like 1

Premium accounts? wut

*gaat naar developers news*

*en leest gelijk weer wat voor geldgraaiende afzetterij het is*

En inderdaad, zoals Splitterpoint al zegt, het bijzondere van de XT items is nu ook alweer weg aangezien je die nu ook al indirect met echt geld kan kopen.

Ik weet trouwens nieteens zo zeker of ik Unity wel een vooruitgang vind als je naar de grahpics kijkt. Het lijkt gewoon geen Tanki meer, waarschijnlijk gaat het qua performance wel heel erg vooruit. Misschien wordt het allemaal net té met die graphics zo.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...