Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Geloof het of niet, maar ik was als een gek aan het klikken maar drukte hem per ongeluk weg..

Haha das lullig

Als je al 2 missies van hetzelfde type hebt als de XT missies, kan je geen XT missie krijgen in het 3e slot. Hopelijk heb je daar op gelet. :P Je kan je kansen vergroten, hoewel ze nog altijd aan de kleine kant zullen blijven. 

Nee had bij andere paar drugs of 1600 nogwat crys open staan. En hoe kan je de kans vergroten?

Lol,

Leuken reklame sal vast wel vet egt zijn

kwil best wel een ijfoon winen er sijn nog 352 over dus ook eentjen voor julie

groeten ik

De enige reden dat zulke reclames nog bestaan is omdat er ook nog serieus mensen intrappen... Sommige mensen zijn echt te dom haha  :lol:

En Frank, heb jij dit spel al eens eerder op een ander account gespeeld? FrankDeGraer meen ik te herinneren dat ik daar wel eens mee gespeeld heb. 

Edited by U.N.E.X.P.E.C.T.E.D

FrankDeGraer?

Ik was best actief op het forum toen ik Forum Moderator was, maar ik ben er helaas mee moeten stoppen door mijn studies. 

Nee, ik ben niet die Frank.

Ouch, ja studies gaan natuurlijk voor. Ik spreek uit ervaring :P

De enige reden dat zulke reclames nog bestaan is omdat er ook nog serieus mensen intrappen... Sommige mensen zijn echt te dom haha  :lol:

En Frank, heb jij dit spel al eens eerder op een ander account gespeeld? FrankDeGraer meen ik te herinneren dat ik daar wel eens mee gespeeld heb. 

Nee, dit is mijn enige account. Account aangemaakt in januari, maar serieus gaan spelen rond maart/april. Hoop binnenkort jullie op het battlefield tegen te komen.

Jongens. Wat zijn nederlandse, volwassene tankers. Ik ga een volwassenen clan starten, maar heb natuurlijk wel genoeg members nodig. Als iemand wat weet zeg t tegen me ajb. Mag ook in pm!

Jongens. Wat zijn nederlandse, volwassene tankers. Ik ga een volwassenen clan starten, maar heb natuurlijk wel genoeg members nodig. Als iemand wat weet zeg t tegen me ajb. Mag ook in pm!

Ik zou wel in een clan willen spelen, maar ik heb er helaas echt niet genoeg tijd voor.

TMM en NA waren overigens succesvolle clans, en beide propvol NL'ers. B)

Voor een tijdje dan.

Ik zou opzich wel weer eens in een clan willen spelen, maar ik zit net zoals falco met tijd.

BEE was alweer twee jaar geleden; mijn god ik was zelfs leader met Hichigo.

• Like 2

Robbie, neem je ook alternative accounts op in de lijst?

Ja hoor :)

En een clan met Nederlanders is wel vaker geprobeerd maar altijd uitgelopen op niets  :rolleyes:  En dan bedoel ik niet TMM/NA.

TMM en NA waren overigens succesvolle clans, en beide propvol NL'ers. B)

Voor een tijdje dan.

Ik zou opzich wel weer eens in een clan willen spelen, maar ik zit net zoals falco met tijd.

BEE was alweer twee jaar geleden; mijn god ik was zelfs leader met Hichigo.

Ik vind Nederlandse spelers in het algemeen aardig noob , maar natuurlijk heb je ook wel pro's

• Like 1

Ik vind Nederlandse spelers in het algemeen aardig noob , maar natuurlijk heb je ook wel pro's

Die heb je van elk land wel :lol: Nederlanders zijn trouwens best goed in het ruilen en vragen van wachtwoorden in de chat.

Die heb je van elk land wel :lol: Nederlanders zijn trouwens best goed in het ruilen en vragen van wachtwoorden in de chat.

Dat is precies wat ik bedoel x)

Voel me trouwens een progambler , had op unibet 5 euro gezet voor blackjack , paar minuten zette ik 20 euro terug op mijn rekening  B)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...