Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Dit is volgens mij al de 3e of 4e keer dat ik dit hier post na een update, maar toch doe ik het weer.

NIET TE GELOVEN, ze doen het gewoon weer... 'experimentje'. Maak dat de kat wijs, Premium Accounts verkochten niet goed genoeg dus dan nog maar meer voordelen geven en het moeilijker maken voor de normale spelers om meer mensen te dwingen Premium te kopen? Tanki X moet de boel gaan redden anders gaan ze echt in de problemen komen.

• Like 2

50% crystal en 50% XP increase was best wel gebalanceerd.

zo konden premium spelers sneller naar de hogere ranks komen, en niet meteen met zwakke rommel tussen de Generallisimo's.

Nu ontvangen ze meer crystals, terwijl die XP increase nog gewoon 50% is.

Nog even afwachten hoe het straks in battles gaat, maar ik denk niet dat het er makkelijker op wordt voor non-buyers. :O

• Like 2

Dit is volgens mij al de 3e of 4e keer dat ik dit hier post na een update, maar toch doe ik het weer.

NIET TE GELOVEN, ze doen het gewoon weer... 'experimentje'. Maak dat de kat wijs, Premium Accounts verkochten niet goed genoeg dus dan nog maar meer voordelen geven en het moeilijker maken voor de normale spelers om meer mensen te dwingen Premium te kopen? Tanki X moet de boel gaan redden anders gaan ze echt in de problemen komen.

Mee eens. Premium spelers zie je niet veel in de hoge rangen. Ik weet niet hoe het in lagere rangen is,

maar volgens mij loopt het daar ook niet storm.

Nu hebben ze het wel echt aantrekkelijk gemaakt en zullen er meer van de doelgroep voor Premium gaan.

Als dit ook niet werkt: dan gaat de Premium paint 100% terug naar de 20%...

Tanki Online Flash is langzamerhand alleen nog interessant voor: buyers, de kleine groep XP/BP spelers

en de hogere rangen die hun schaapjes al op het droge hebben, maar in ieder geval een goede M3/M4 combo

in de garage hebben.

En dan nog: succes met het vinden van een gebalanceerde battle...

Startende non-buyers zullen het vermoedelijk al gauw zat zijn, net als de spelers in de middelste rangen

die wat minder skills en/of een niet al te beste garage hebben.

Als die grote meerderheid het voor gezien houdt...dan is het over en uit, klaar, done, finito en end of story.

TO Flash: ze melken eruit wat er nog in zit....

50% crystal en 50% XP increase was best wel gebalanceerd.

zo konden premium spelers sneller naar de hogere ranks komen, en niet meteen met zwakke rommel tussen de Generallisimo's.

Nu ontvangen ze meer crystals, terwijl die XP increase nog gewoon 50% is.

Nog even afwachten hoe het straks in battles gaat, maar ik denk niet dat het er makkelijker op wordt voor non-buyers. :o

Te gebalanceerd vermoed ik. Dat is nu "gelukkig" gerapareerd...

Het is het wel het eind van het tijdperk van Free-to-Play (was al wankel) als het Premium account een succes wordt.

En daarmee indirect ook het eind van TO Flash: zonder non-buyers kun je echt geen servers vullen.

• Like 1

Splitter, gisteravond ging ik jouw videos met vrienden kijken en we gingen helemaal stuk :) En in de nacht liet ik die Halloween video zien en ze schrokken zich dood :D

Haha geweldig, mooi om te weten. Ik moet der weer even wat meer maken.

Bij deze; groeten aan jouw en je vrienden. :D

Te gebalanceerd vermoed ik. Dat is nu "gelukkig" gerapareerd...

Het is het wel het eind van het tijdperk van Free-to-Play (was al wankel) als het Premium account een succes wordt.

En daarmee indirect ook het eind van TO Flash: zonder non-buyers kun je echt geen servers vullen.

Dat dacht ik ook al een beetje. Misschien voor Generallisimo's was het wat aantrekkelijker omdat die toch al niet meer kunnen ranken. Ik zag er niet veel nut in om een premium account te kopen om echt progressie te boeken in de game zelf... meer een beetje stoer doeneri-j met die special paint en XT's.

Dat kan nu dus wel, want je verdient; relatief gezien, meer crystals dan non-buyers. Daar betaal je natuurlijk voor dus ik begrijp het wel. Maar dat komt de game balance niet ten goede. :blink:

• Like 1

Ik flikker alles in Adobe Premiere's frame interpolation engine.

Dank voor je antwoord!

Bedoel je Adobe Premiere Pro? Ik kan niet iets vinden met die naam.

Eergister heb ik deze discount gekregen, tevens mijn eerste:

Schermafbeelding%202015-11-06%20om%2010.

Hij is veel beter dan Viking... ik snap niet waarom ik die nou juist gekocht heb.

Edited by Primuser

Dank voor je antwoord!

Bedoel je Adobe Premiere Pro? Ik kan niet iets vinden met die naam.

Hij is veel beter dan Viking... ik snap niet waarom ik die nou juist gekocht heb.

Viking beter in m4 Drug wars)

Gisteren aangekomen :D

IQ4NkVj.png

Niet bijzonder knap, maar ook niet lelijk. Heb je haar gevonden via internet-dating en hoe heet ze? :wub:

Jij zegt dat ze is aangekomen, maar dat vind ik niet om eerlijk te zijn: heeft ze misschien een verborgen eetprobleem?

(een beetje vlees op de botten is wat meer mijn smaak, maar ieder zijn meug... :P)

De Hunter is inderdaad een héle fijne tank. Een en al (met een mooi woord) "souplesse"!

Bijkomend voordeel is dat je veel minder als schietschijf wordt gezien, wat toch best wel een nadeel

van de beide light hulls is.

Edited by Lord-of-the-Snipers
  • Like 1

Niet bijzonder knap, maar ook niet lelijk. Heb je haar gevonden via internet-dating en hoe heet ze? :wub:

Jij zegt dat ze is aangekomen, maar dat vind ik niet om eerlijk te zijn: heeft ze misschien een verborgen eetprobleem?

(een beetje vlees op de botten is wat meer mijn smaak, maar ieder zijn meug... :P)

Ik moet alle botjes leren en bijhorende goreven, knobbeltjes,... Het is allemaal Latijn, letterlijk. :p Daarmee dat ik gekozen heb voor minder vlees op de botten, maar beetje vlees is ook meer mijn meug. :p

• Like 1

Ik moet alle botjes leren en bijhorende goreven groeven?, knobbeltjes,... Het is allemaal Latijn, letterlijk. :P Daarmee dat ik gekozen heb voor minder vlees op de botten, maar beetje vlees is ook meer mijn meug. :P

Ha, ze heet Latijn! Mooie naam hoor!

Ja, het duurt nog wel even voor je haar helemaal kent...weet je bijvoorbeeld al waar haar berend botje zit? :P

(Dulce est desipere in loco)

• Like 1

Ha, ze heet Latijn! Mooie naam hoor!

Ja, het duurt nog wel even voor je haar helemaal kent...weet je bijvoorbeeld al waar haar berend botje zit? :P

(Dulce est desipere in loco)

Nope. Ik ben momenteel bezig de onderste ledematen. :P

*klimt voorzichtig uit het topic*

Pas op dat je niet valt, robbie.

Edited by falcosenna1

Ik moet alle botjes leren en bijhorende goreven, knobbeltjes,... Het is allemaal Latijn, letterlijk. :p Daarmee dat ik gekozen heb voor minder vlees op de botten, maar beetje vlees is ook meer mijn meug. :p

Heey, zo'n eentje hadden wij ook op de havo... alleen die van jou ziet er wel een beetje heel veel beter uit. :P

Lijkt me best moeilijk om al die dingen in het Latijn te leren man.

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...