Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Vandaag was ik toch even gechockt toen ik mijn fiets nam uit de fietsenstalling aan het station. Opeens fietst er een zwart spook langs mij. Ik gok dat het nog een heel jonge vrouw was, misschien zelfs minderjarig. Ze droeg van die typische lange zwarte gewaden waardoor enkel haar ogen zichtbaar waren. Het was echt even schrikken toen ik opeens zo een zwart gewaad voor me zag met enkel de ogen zichtbaar. Ik heb niet echt een probleem met hoofddoeken, maar dat ging er echt over. Het is trouwens ook illegaal. Daar kan ik echt niet tegen.

Met hoofddoeken heb ik geen enkel probleem. Zolang het gezicht maar herkenbaar is. En dat is het bij een hoofddoek.

Alleen in enkele gevallen, zals bij bijv. een rechtbank is het minder gepast, omdat hier geen enkele religieuze uiting toegestaan is.

Dus ook geen christelijke kruisjes enz.: onpartijdigheid gaat in ons rechtssysteem voor alles en dat betekent dat religie in

welke vorm dan ook daar niet toegestaan wordt.

Maar verder, dus bijna altijd is een hoofddoek prima.

De nikab, dat allesbedekkende gewaad is wel een probleem. Uit de Wikipedia:

"Er is overigens een wezenlijk praktisch verschil tussen enerzijds een boerka en een nikab en anderzijds andere kleding die als religieus symbool kan worden opgevat, zoals bepaalde hoofddoekjes: een boerka en een nikab maken de betrokkene vrijwel onherkenbaar en lenen zich daarom voor misbruik. Misdadigers kunnen zo de identificatie bemoeilijken, en een (niet te grote) man kan zich gemakkelijk als vrouw voordoen. Het dragen van boerka's stuit ook op praktische bezwaren in beroepen waar het op menselijk contact aankomt. Om die redenen draagt de discussie over een boerkaverbod een ander karakter dan de discussie over een verbod op het dragen van hoofdbedekking om religieuze redenen."

Ik zou er nog aan toe willen voegen dat die vrouw die het draagt zich bewust of onbewust (of gedwongen) zich buiten de maatschappij plaatst.

Een boerka/nikab is niet erg succesvol tijdens sollicitatiegesprekken denk ik zo.... :D

Alle gekheid op een stokkie...wij als Westerse samenleving tolereren al heel veel.

(en van die tolerantie kan men ook misbruik maken)

Veel meer dan in bijv. de landen waar de Islam de heersende religie is.

Tegenstanders van het boerka verbod zeggen dat als je dit gewaad verbied je dan op een glijdende schaal komt

en dat daarna bijv. de hoofddoek ter discussie komt...

Onzin! vind ik want weinig mensen die echt een probleem met een hoofddoek hebben, de overgrote meerderheid wel met zo 'n boerka.

En het is een dooddoener, maar als je zo 'n boerka draagt ben je ook tegen onze samenleving. Dat is echt een op een.

Vind je als fundamentalist onze samenleving verschrikkelijk en een paradijs voor ongelovigen en je wilt hoe dan ook die

boerka dragen?

Geen probleem!...maar ga dan aub lekker in Iran of Saoudi-Arabie wonen.

Edited by Lord-of-the-Snipers
  • Like 1

Vandaag was ik toch even gechockt toen ik mijn fiets nam uit de fietsenstalling aan het station. Opeens fietst er een zwart spook langs mij. Ik gok dat het nog een heel jonge vrouw was, misschien zelfs minderjarig. Ze droeg van die typische lange zwarte gewaden waardoor enkel haar ogen zichtbaar waren. Het was echt even schrikken toen ik opeens zo een zwart gewaad voor me zag met enkel de ogen zichtbaar. Ik heb niet echt een probleem met hoofddoeken, maar dat ging er echt over. Het is trouwens ook illegaal. Daar kan ik echt niet tegen.

Dat doen ze om zuinig met hun stof om te gaan, het blokje rond de ogen knippen ze er bij de vrouw uit en die kunnen ze dan mooi voor de ogen van de man plakken op TV! Nee grapje, deze heb ik al vaak rond zien gaan op internet.

Even over dat stukje over de rechtbank hierboven, dat is nu juist het probleem. Er mogen ook geen christelijke uitingen gedaan worden daar zoals kruisjes enz., en daar houden christenen zich dan ook netjes aan, maar als een vrouw niet met een hoofddoekje naar binnen mag is het ineens discriminatie en zijn wij een 'waardeloos, racistisch en egoïstisch klotevolk'.

Las vandaag een stukje over dat niet allochtonen hier, maar juist de Nederlanders (of misschien Belgen ook, weet niet hoe het bij jullie allemaal zit) steeds vaker 'gediscrimineerd' worden omdat we voor racisten uitgescholden worden. Net als Zwarte Piet, wij doen hier alles aan om die mensen een waardig bestaan te geven als ze hier voor asiel komen, ze krijgen haast nog makkelijker een uitkering dan normale Nederlanders maar ondertussen is alles wat we zeggen 'racistisch' en proberen ze de laatste écht Nederlandse tradities uit te bannen door te gaan zeuren om Zwarte Piet. Als je hier zo opgevangen wordt en er zo voor je gezorgd wordt vind ik dat soort dingen toch echt het laatste waar je over mag klagen, ze hadden namelijk ook gewoon halverwege Europa ergens asiel kunnen aanvragen waar Zwarte Piet nooit heeft bestaan. Maar toch, dat willen ze niet: ze willen allemaal naar Nederland of Duitsland ofzo, en dat is echt niet omdat het hier lekkerder weer is dan ergens anders in Europa hoor. Nee, dat is maar voor 1 reden en dat is geld, prima dat die mensen hier komen om te vluchten voor dat geweld en dat snap ik ook best, maar toch durven velen te zeggen dat ze hier niet voor het geld komen. En daar geloof ik dus niks van.

- Rant over.

Nee echt, ik vind het heel sneu voor die mensen en ze zijn ook echt wel welkom hoor, dat is het niet. Maar toch ben ik het met een aantal dingen niet helemaal eens.

Edited by U.N.E.X.P.E.C.T.E.D
  • Like 1

Ik weet niet of we tegen de regels ingaan (politieke/religieuze onzin) maar het is zeker interessant :P

Eigenlijk wel, maar zelfs al was ik mod zou ik het wel stiekem toegelaten hebben omdat ik weet dat jullie de leeftijd hebben om er over te kunnen praten op een volwassen manier. We schaden hier toch geen andere spelers mee aangezien zij het toch niet verstaan. 

~long post~

Ik snap ook dat ze vluchten voor het geweld, maar lang niet alle vluchtelingen wonen in de gevaarlijke gebieden. Velen komen inderdaad om economische redenen. De armste delen van de bevolking hebben volgens mij trouwens het geld niet om de tocht richting een 'betere toekomst' te maken. We ontvangen dus niet de mensen die er het slechtst aan toe zijn naar mijn mening. De hogeschool in de stad waar ik woon had een verkeerde bestelling van broodjes gekregen en besloot om de broodjes aan de vluchtelingen die de stad opvangt te schenken omdat ze anders toch in de vuilbak zouden belanden. Er was echter één klein probleem. De broodjes waren niet onderzocht en zouden toxische stoffen kunnen bevatten. Bijgevolg gingen toch alle broodjes in de vuilbak. Ik spreek hier over iets meer dan 200 broodjes. Een ander verhaal gaat over vluchtelingen die geplaatst zouden worden meer in het zuiden van België in een opvangcentrum. De vluchtelingen weigerden echter om de bus op te stappen, want ze hadden foto's van een beter opvangcentrum in Brussel gezien waar ze naartoe wouden. Bijgevolg is de bus ook niet vertrokken.

• Like 1

Even over dat stukje over de rechtbank hierboven, dat is nu juist het probleem. Er mogen ook geen christelijke uitingen gedaan worden daar zoals kruisjes enz., en daar houden christenen zich dan ook netjes aan, maar als een vrouw niet met een hoofddoekje naar binnen mag is het ineens discriminatie en zijn wij een 'waardeloos, racistisch en egoïstisch klotevolk'. Kleine kanttekening: ik had het over de rechters, advocaten e.d.

Deze juristen moeten volledig voldoen aan onpartijdigheid.

Als bezoeker aan de rechtbank mag je rustig een hoofddoek, kruisje, death metal t-shirt of wat dan ook dragen.

Waar is die vrouw met die hoofdoek waar jij over schrijft dan de toegang geweigerd?

Las vandaag een stukje over dat niet allochtonen hier, maar juist de Nederlanders (of misschien Belgen ook, weet niet hoe het bij jullie allemaal zit) steeds vaker 'gediscrimineerd' worden omdat we voor racisten uitgescholden worden. Net als Zwarte Piet, wij doen hier alles aan om die mensen een waardig bestaan te geven als ze hier voor asiel komen, ze krijgen haast nog makkelijker een uitkering dan normale Nederlanders maar ondertussen is alles wat we zeggen 'racistisch' en proberen ze de laatste écht Nederlandse tradities uit te bannen door te gaan zeuren om Zwarte Piet. Als je hier zo opgevangen wordt en er zo voor je gezorgd wordt vind ik dat soort dingen toch echt het laatste waar je over mag klagen, ze hadden namelijk ook gewoon halverwege Europa ergens asiel kunnen aanvragen waar Zwarte Piet nooit heeft bestaan.

De Zwarte Piet klagers zijn geen recente vluchtelingen, maar bijna altijd gekleurde mensen die hier in Nederland geboren zijn.

(en toen als kind ook zelf veel plezier hadden aan het Sinterklaasfeest, stelletje doordrammers zijn het)

Vluchtelingen, politiek en ook economisch zijn echt niet bezig met Zwarte Piet hoor.

Dat de Zwarte Piet discussie nergens over gaat, ben ik helemaal met je eens.

Maar toch, dat willen ze niet: ze willen allemaal naar Nederland of Duitsland ofzo, en dat is echt niet omdat het hier lekkerder weer is dan ergens anders in Europa hoor. Nee, dat is maar voor 1 reden en dat is geld, prima dat die mensen hier komen om te vluchten voor dat geweld en dat snap ik ook best, maar toch durven velen te zeggen dat ze hier niet voor het geld komen. En daar geloof ik dus niks van.

De meeste vluchtelingen uit Syrië zijn echte vluchtelingen. Het land wordt verscheurd door oorlog, volgens Wikipedia staat de teller al op ruim

200.000 doden: meer dan genoeg reden om daar weg te willen lijkt me zo.

We kunnen deze mensen domweg niet in de steek laten en moeten ze opvangen: maar wél tijdelijk.

Is er weer toekomst in Syrië dan ook gelijk terug.

(het merendeel is best goed opgeleid en heeft wel wat spaargeld, want Syrië was voor de burgeroorlog een behoorlijk welvarend land)

"Vluchtelingen" uit voormalige Oostbloklanden komen hier wel voor het geld. Begrijpelijk dat ze dat willen, maar dat is niet zoals het werkt.

Deze mensen moeten gewoon terug en daar een bestaan opbouwen.

Nederland is een rijk land, maar alles heeft zijn grenzen (nou ja, bij wijze van spreken dan, geen grens meer te zien hier in Europa...)

- Rant over.

Nee echt, ik vind het heel sneu voor die mensen en ze zijn ook echt wel welkom hoor, dat is het niet. Maar toch ben ik het met een aantal dingen niet helemaal eens.

Eigenlijk wel, maar zelfs al was ik mod zou ik het wel stiekem toegelaten hebben omdat ik weet dat jullie de leeftijd hebben om er over te kunnen praten op een volwassen manier. We schaden hier toch geen andere spelers mee aangezien zij het toch niet verstaan. Mee eens.

Ik snap ook dat ze vluchten voor het geweld, maar lang niet alle vluchtelingen wonen in de gevaarlijke gebieden. Velen komen inderdaad om economische redenen. Het ligt eraan waar ze vandaan komen. Maar de meerderheid komt denk ik ook om economische redenen.

Syrië, Irak e.d. zijn wel uitzonderingen.

De armste delen van de bevolking hebben volgens mij trouwens het geld niet om de tocht richting een 'betere toekomst' te maken. Klopt, maar deze

grootste groep is ook wel degelijk gevlucht. Deze mensen zitten in de buurlanden zoals Turkije, Jordanië etc.

We ontvangen dus niet de mensen die er het slechtst aan toe zijn naar mijn mening. De hogeschool in de stad waar ik woon had een verkeerde bestelling van broodjes gekregen en besloot om de broodjes aan de vluchtelingen die de stad opvangt te schenken omdat ze anders toch in de vuilbak zouden belanden. Er was echter één klein probleem. De broodjes waren niet onderzocht en zouden toxische stoffen kunnen bevatten. Bijgevolg gingen toch alle broodjes in de vuilbak. Ik spreek hier over iets meer dan 200 broodjes. Een ander verhaal gaat over vluchtelingen die geplaatst zouden worden meer in het zuiden van België in een opvangcentrum. De vluchtelingen weigerden echter om de bus op te stappen, want ze hadden foto's van een beter opvangcentrum in Brussel gezien waar ze naartoe wouden. Bijgevolg is de bus ook niet vertrokken.

Dit zijn denk ik wel uitzonderingen die vaak door de media worden uitvergroot. Hoe dan ook, van zulke ondankbare mensen wordt je inderdaad niet goed...

De meeste vluchtelingen zijn wel heel dankbaar hoor, hier kun je als je wilt ook genoeg voorbeelden van vinden.

• Like 1

Het verhaal van de bus werd inderdaad aangehaald in de media. Het verhaal van de broodjes werd niet in de media meegedeeld. Dat weet ik via leerlignen van de hogeschool. 

Niet alle gebieden in Syrië en Irak worden bedreigd/zijn in gevaar. Ik heb al vaak met lordmostafa gesproken die zelf in Bagdad woont. Ik vroeg hem ook naar de situatie daar en dan specifiek in verband met de terreurdreiging. Hij zei dat het daar best goed meevalt. In vergelijking met sommige gebieden lopen wij nog meer gevaar om het zo cru te stellen. :p

• Like 1

Het verhaal van de bus werd inderdaad aangehaald in de media. Het verhaal van de broodjes werd niet in de media meegedeeld. Dat weet ik via leerlignen van de hogeschool.

Niet alle gebieden in Syrië en Irak worden bedreigd/zijn in gevaar. Ik heb al vaak met lordmostafa gesproken die zelf in Bagdad woont. Ik vroeg hem ook naar de situatie daar en dan specifiek in verband met de terreurdreiging. Hij zei dat het daar best goed meevalt. In vergelijking met sommige gebieden lopen wij nog meer gevaar om het zo cru te stellen. :P (ahum...heel cru... :P )

Irak heeft zeker gebieden waar het relatief veilig is. Blijft daar trouwens wel een zootje, bomaanslag na bomaanslag en deze

komen nog amper in het nieuws.

In Syrië is veel minder veiligheid. Of men sluit zich aan bij de een of andere strijdende partij (keuze genoeg..),

of als je op Assad 's grondgebied woont dan maar hopen dat het Syrische leger (dienstplicht, ook niet echt tof...) stand houdt,

of tenslotte om toch maar liever tijdelijk de koffers te pakken.

• Like 1

Het dreigingsniveau in het Brussels gewest is opgetrokken naar vier, het hoogste niveau. Alle voetbalmatchen worden er gecancelled en de metro's rijden niet uit.

Laten we hopen dat er niets gebeurd...een ding hebben ze wel voor mekaar die terroristen: de angst zit er goed in.

Kun je nagaan wat een relatief klein aantal idioten kan aanrichten.

Wonend in een grote stad is de dreiging ook zeker wel realistisch, daarbuiten heb je meer kans om bij een verkeersongeluk

of iets dergelijks om het leven te komen.

Maar goed dat is makkelijk praten: de dreiging voelt heel, heel anders.

Be safe.

Laten we hopen dat er niets gebeurd...een ding hebben ze wel voor mekaar die terroristen: de angst zit er goed in.

Kun je nagaan wat een relatief klein aantal idioten kan aanrichten.

Wonend in een grote stad is de dreiging ook zeker wel realistisch, daarbuiten heb je meer kans om bij een verkeersongeluk

of iets dergelijks om het leven te komen.

Maar goed dat is makkelijk praten: de dreiging voelt heel, heel anders.

Be safe.

Ik zelf woon vrij ver van Brussel en moet er gelukkig niet zijn. De enige grote stad waar ik (dagelijks) heen moet is Gent om mijn lessen te volgen. De angst zit er inderdaad goed in wat duidelijk te zien is aan alle maatregelen die nu genomen worden. Zelf heb ik geen angst. Ik denk soms wel eens wanneer ik op de trein zit dat, als er zo een gek op zit, ik wel echt gevangen zit, maar dan denk ik weer snel dat daaraan denken niets helpt en angst ook helemaal niets helpt. Ik ga mijn leven niet anders leven door enkele gekken.  :P Hoe is het in Nederland eigenlijk gesteld qua dreigingsniveau? 

Edited by falcosenna1

Ik zelf woon vrij ver van Brussel en moet er gelukkig niet zijn. De enige grote stad waar ik (dagelijks) heen moet is Gent om mijn lessen te volgen. De angst zit er inderdaad goed in wat duidelijk te zien is aan alle maatregelen die nu genomen worden. Zelf heb ik geen angst. Ik denk soms wel eens wanneer ik op de trein zit dat, als er zo een gek op zit, ik wel echt gevangen zit, maar dan denk ik weer snel dat daaraan denken niets helpt en angst ook helemaal niets helpt. Ik ga mijn leven niet anders leven door enkele gekken.  :P Hoe is het in Nederland eigenlijk gesteld qua dreigingsniveau? 

Gelijk heb je, angst helpt niets.

Het dreigingsniveau in NL is lager als in België, althans zo wordt het hier door de instanties bekeken.

Toch zijn er na Parijs wel meer maatregelen genomen (zeggen ze) waarvan de meeste niet zichtbaar zijn.

Er lopen hier nog geen militairen door de straten zeg maar, maar er is wel meer beveiliging en de NL veiligheidsdienst

zal ook wel op volle toeren draaien.

Toch, NL doet mee aan de bombardementen op weliswaar een bescheiden schaal, maar dat kan wel een aanleiding zijn.

En ook hier zitten radicale fundamentalisten, maar tot nu toe hebben die zich gelukkig beperkt

tot het gaan meestrijden in Syrië.

Maar goed, garanties zijn er niet en zeker Amsterdam zou best een doelwit kunnen zijn/worden.

Daar kun je wel wat tegen doen, maar als ze zo goed georganiseerd zijn zoals in Parijs: niet veel helaas.

• Like 1

Gelijk heb je, angst helpt niets.

Het dreigingsniveau in NL is lager als in België, althans zo wordt het hier door de instanties bekeken.

Toch zijn er na Parijs wel meer maatregelen genomen (zeggen ze) waarvan de meeste niet zichtbaar zijn.

Er lopen hier nog geen militairen door de straten zeg maar, maar er is wel meer beveiliging en de NL veiligheidsdienst

zal ook wel op volle toeren draaien.

Toch, NL doet mee aan de bombardementen op weliswaar een bescheiden schaal, maar dat kan wel een aanleiding zijn.

En ook hier zitten radicale fundamentalisten, maar tot nu toe hebben die zich gelukkig beperkt

tot het gaan meestrijden in Syrië.

Maar goed, garanties zijn er niet en zeker Amsterdam zou best een doelwit kunnen zijn/worden.

Daar kun je wel wat tegen doen, maar als ze zo goed georganiseerd zijn zoals in Parijs: niet veel helaas.

Amsterdam kan inderdaad ook een doelwit zijn. Alle grootsteden en dan zeker de hoofdsteden in de landen nabij Frankrijk kunnen een doelwit zijn. 

In Brussel zijn zowat alle winkels gesloten, metro's rijden niet en er zijn meer militairen op straat dan de gewone bevolking bij wijze van spreke. :p

Al die politie en soldaten op straat zijn nutteloos , kunnen zelfs zorgen voor meer slachtoffers. 
Bommenriem om , mensen opzoeken en boem. Dan heb je niks aan die politie. Of iemand wil zogenaamd wat vragen aan een agent en boem

over 2 dagen trouwens weer unban x)

• Like 1

Al die politie en soldaten op straat zijn nutteloos , kunnen zelfs zorgen voor meer slachtoffers. 

Bommenriem om , mensen opzoeken en boem. Dan heb je niks aan die politie. Of iemand wil zogenaamd wat vragen aan een agent en boem

over 2 dagen trouwens weer unban x)

:o Was je weer gebanned? :P

Ik denk eerlijk gezegd ook dat politie en soldaten op straat niet veel helpen. Ze kunnen zich inderdaad gewoon plaatsen tussen een hele hoop mensen, bomgordel laten afgaan en zo alsnog een hele hoop mensen doden. Enkel wanneer ze eerst beginnen schieten, kunnen de politie en soldaten ze proberen neerschieten. Ik hoop dan maar dat er niet teveel mensen dichtbij staan, want als politie/soldaten hem//haar/hen neerschieten en hij.zij valt/vallen op de grond neer, dan gaat alsnog de bomgordel af.

Edited by falcosenna1

Even wat ander nieuws, ik ben echt helemaal fan van één van mijn professoren. Hij toont spelletjes om bepaalde structuren en namen te leren en vorige les liet hij dit lied zien:

Edit: spelling :P

Edited by falcosenna1
  • Like 1

lied hij dit lied zien? Lorenzo toch, wel op je spelling letten hé!  :lol:

Hoorde vanavond trouwens dat Anonymous berichten had onderschept dat morgen (23 nov.) in alle landen die meedoen aan de bombardementen zware aanslagen gepleegd zouden worden. Alle terroristen hier zouden opgeroepen zijn hier aan mee te doen en zoveel mogelijk mensen te vermoorden...  :o  Anonymous zal dit niet zomaar verspreiden als ze er niet vrij zeker over zouden zijn, toch?  :unsure:

• Like 2

Even wat anders nieuws, ik ben echt helemaal fan van één van mijn professoren. Hij toont spelletjes om bepaalde structuren en namen te leren en vorige les lied hij dit lied zien:

Geinig en werkt prima om iets makkelijker te leren/onthouden: beetje een soort Sesamstraat voor volwassenen zeg maar... :P

lied hij dit lied zien? Lorenzo toch, wel op je spelling letten hé!  :lol:   Echt wel: lied hij dit liet zien! Zo moeiluk is het nie!

Hoorde vanavond trouwens dat Anonymous berichten had onderschept dat morgen (23 nov.) in alle landen die meedoen aan de bombardementen zware aanslagen gepleegd zouden worden. Alle terroristen hier zouden opgeroepen zijn hier aan mee te doen en zoveel mogelijk mensen te vermoorden...  :o  Anonymous zal dit niet zomaar verspreiden als ze er niet vrij zeker over zouden zijn, toch?  :unsure:

Klinkt zeker niet fijn...laten we er maar het beste van hopen. :unsure:

Edited by Lord-of-the-Snipers
  • Like 1

lied hij dit lied zien? Lorenzo toch, wel op je spelling letten hé!  :lol:

Oops, mijn mooie spelling toch :D Ik edit het wel even want ik kan echt niet tegen typfouten/spellingsfouten. :P Ik heb ook over het nieuws in verband met het onderschepte bericht gehoord, maar ik heb gelezen dat het niet de echte Anonymous zou zijn die het nieuws verspreid heeft.

Edited by falcosenna1

Hey jongens, wat denken jullie van Tanki X :)

Ik hoop dat dit gebeurd:

- Dat je opnieuw moet beginnen qua EXP maar je wel kan zien hoeveel EXP je had in Flash.

- Ik hoop dat je alle crystals terug krijgt die je in TOTAAl op flash had.

- En ik hoop dat er een leuke community komt :)

Hey jongens, wat denken jullie van Tanki X :)

Ik hoop dat dit gebeurd:

- Dat je opnieuw moet beginnen qua EXP maar je wel kan zien hoeveel EXP je had in Flash.

- Ik hoop dat je alle crystals terug krijgt die je in TOTAAl op flash had.

- En ik hoop dat er een leuke community komt :)

Aangezien ik niet meer zo veel kan spelen zie ik opnieuw beginnen qua EXP niet echt zitten. Ik ben wel akkoord met het terugkrijgen van alle crystals, of liever nog gewoon je garage behouden. Een leuke community komt er zeker wel als de devs niet teveel updates doorvoeren die overduidelijk bewijzen dat ze jagen achter geld. Anders krijg je weer van die spelers die enkel klagen op het forum, letterlijk in elke post.

• Like 1

Aangezien ik niet meer zo veel kan spelen zie ik opnieuw beginnen qua EXP niet echt zitten. Ik ben wel akkoord met het terugkrijgen van alle crystals, of liever nog gewoon je garage behouden. Een leuke community komt er zeker wel als de devs niet teveel updates doorvoeren die overduidelijk bewijzen dat ze jagen achter geld. Anders krijg je weer van die spelers die enkel klagen op het forum, letterlijk in elke post.

Ik vind opnieuw beginnen wel leuk, wantt dan kun je nieuwe mensen enzo ontmoeten en opnieuw naar generallisimo gaan samen met de mensen die ik al 2+ jaar ken op TO.

• Like 1

Ik vind opnieuw beginnen wel leuk, wantt dan kun je nieuwe mensen enzo ontmoeten en opnieuw naar generallisimo gaan samen met de mensen die ik al 2+ jaar ken op TO.

Ik vrees dat de meeste generalissimos (en andere hoge ranks) anders denken. Zij willen hun achievements zoals exp, crystals, drugs, general garage including MUs niet weg. Met he terugkrijgen van crystals zullen velen nog wel akkoord gaan, maar alle tijd die ze in het spel gestoken hebben om generalissimo te bereiken, is een ander gegeven. Zou je opnieuw beginnen (een nieuw account starten) als de accounts volledig getransfereerd worden?

Als ze alle XP weghalen en je weer overnieuw moet beginnen ga ik nooit meer opnieuw Generalissimo halen... Speel nu eigenlijk al nooit meer en zelfs als je crystals terugkrijgt heb je er niks aan als je niet uit die eerste ranks gaat komen. Aan de andere kant, ben met Tanki X wel van plan iets meer te gaan spelen en misschien dat het dan wel leuker is als je weer iets hebt om voor te spelen. Anders heb je direct weer het probleem zoals in Flash dat de Generalissimo's niks meer te doen hebben.

Misschien kunnen ze de veteranen iets geven? Speel al sinds 2010 en het zou echt heel erg vet zijn als je dan iets had om stoer mee te kunnen doen in Tanki X  :lol: , iets speciaals waaraan mensen kunnen zien dat je al voor een bepaalde datum speelde...

Als ze alle XP weghalen en je weer overnieuw moet beginnen ga ik nooit meer opnieuw Generalissimo halen... Speel nu eigenlijk al nooit meer en zelfs als je crystals terugkrijgt heb je er niks aan als je niet uit die eerste ranks gaat komen. Aan de andere kant, ben met Tanki X wel van plan iets meer te gaan spelen en misschien dat het dan wel leuker is als je weer iets hebt om voor te spelen. Anders heb je direct weer het probleem zoals in Flash dat de Generalissimo's niks meer te doen hebben.

Misschien kunnen ze de veteranen iets geven? Speel al sinds 2010 en het zou echt heel erg vet zijn als je dan iets had om stoer mee te kunnen doen in Tanki X  :lol: , iets speciaals waaraan mensen kunnen zien dat je al voor een bepaalde datum speelde...

Generalissimos kunnen nog steeds spelen voor XT equipment en MUs. Mensen die al voor bepaalde tijd spelen een extra geven zou inderdaad wel welkom zijn. Zelf speel ik sinds 2011. Dit account heb ik echter pas in 2012 gestart.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...