Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Generalissimos kunnen nog steeds spelen voor XT equipment en MUs. Mensen die al voor bepaalde tijd spelen een extra geven zou inderdaad wel welkom zijn. Zelf speel ik sinds 2011. Dit account heb ik echter pas in 2012 gestart.

Wat moet ik met die waardeloze XT dingen als ik de normale versie er M4 van heb? En MUs zijn nou niet echt een motiverend doel opzich om te spelen + als de helft van je garage al M4 is...

Wat moet ik met die waardeloze XT dingen als ik de normale versie er M4 van heb? En MUs zijn nou niet echt een motiverend doel opzich om te spelen + als de helft van je garage al M4 is...

Voor mij is MU wel nog steeds de uitdaging, hoewel ik ook al meer dan de helft van de wapens en tanks m4 heb. Wat voor extra doel heb je in gedachten dat ze zouden kunnen toevoegen? 

You said you would answer those questions I questioned you.

Are you able to do that as soon as you are able to, cause the articles have to appear soon. :D

It would be very kind of you, if you did it.

I'm sorry. I completely forgot about it. I'll start answering them now. :) My apologizes. 

Edit: I've send you a PM with the answers to the questions. 

Edited by falcosenna1

Voor mij is MU wel nog steeds de uitdaging, hoewel ik ook al meer dan de helft van de wapens en tanks m4 heb. Wat voor extra doel heb je in gedachten dat ze zouden kunnen toevoegen? 

Dat zou ik zo niet weten, maar dit spel is voor die mensen hun baan en ze zijn er de hele dag mee bezig, dan zouden ze toch wel met iets moeten komen toch? Clans en clanwars is niet echt een optie, daarvoor moet je direct weer heel erg actief voor zijn en altijd op bepaalde tijden kunnen, misschien iets met lange termijn missies? Iets wat het echt waard is om voor te spelen?

Dat zou ik zo niet weten, maar dit spel is voor die mensen hun baan en ze zijn er de hele dag mee bezig, dan zouden ze toch wel met iets moeten komen toch? Clans en clanwars is niet echt een optie, daarvoor moet je direct weer heel erg actief voor zijn en altijd op bepaalde tijden kunnen, misschien iets met lange termijn missies? Iets wat het echt waard is om voor te spelen?

Dat klinkt wel goed. Clans en clanwars is inderdaad geen optie, zeker niet als je wil spelen in een clan die wat niveau heeft. Dan moet je echt no-life kunnen en willen spelen. :p

Gap year nemen van school

Ach, dat kan altijd. Een meisje dat bij mij nog in de klas gezeten heeft, is een aantal weken geleden gestopt met haar studies. Ze heeft er voor gekozen naar Nieuw-Zeeland te gaan, voor maar liefst 6 maand. Bij de start van het volgende schooljaar start ze haar studies gewoon opnieuw. :p

Ach, dat kan altijd. Een meisje dat bij mij nog in de klas gezeten heeft, is een aantal weken geleden gestopt met haar studies. Ze heeft er voor gekozen naar Nieuw-Zeeland te gaan, voor maar liefst 6 maand. Bij de start van het volgende schooljaar start ze haar studies gewoon opnieuw. :P

Klinkt interessant , maar ik ben op mijn 24e/25e klaar met mijn opleidingen , dus een gapyear erbij lijkt me niet echt wat :3

Geen optie voor mij, dan zou ik een jaar moeten gaan werken en ik zou niet weten waar (waar ik nu in de vakanties werk wil ik absoluut niet volle weken gaan werken, dat ga ik lichamelijk niet volhouden) en het is een beetje zonde van de tijd vind ik. Ook is het vervelend als al je kennissen gewoon in 1x doorgaan en gaan studeren en dat jij dan daarna eigenlijk een jaartje achterloopt.

Klinkt interessant , maar ik ben op mijn 24e/25e klaar met mijn opleidingen , dus een gapyear erbij lijkt me niet echt wat :3

:o Nog 6/7 jaar na je middelbaar. Wat ben je van plan te gaan doen?

Ik ben vandaag naar de les gegaan om te constateren dat de professor niet komt. Nu ben ik een uur heen, een uur wachten en een uur terug naar huis verloren. :p Hij had het niet even kunnen laten weten...

:o Nog 6/7 jaar na je middelbaar. Wat ben je van plan te gaan doen?

Ik ga finance doen , dus iets richting het bank en verzekeringswezen. Makelaar kan ook nog.

Heb net deze 'supermissie' gekregen, amper een week nadat ik Generalissimo ben geworden.

Doen, of niet?

Schermafbeelding%202015-11-27%20om%2010.

Ik zou het niet doen, tenzij je echt nood hebt aan die supplies. Ik heb ook eens zo een missie gehad om DA en DP te krijgen. Die missie heb ik toen afgewerkt omdat ik toen beduidend minder DA en DP had. Moest ik er andere supplies voor gekregen hebben, had ik het niet gedaan. 

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...