Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Er is op dit moment ook niet veel interessants om over te praten...

Laten we een onderwerp zoeken dan. :D Hoe gaan jullie Kerstmis vieren? 

Is zo.......

:o Jou heb ik nog niet eerder ontmoet denk ik. 

Ik heb sinds de introductie van de stats voor players al 0.1 uur CP gespeeld. :P Ik heb er dus helemaal geen last van. :P

Hmmm... :D

Je kunt nog wel een goede reward verdienen,

maar dan moet je met je team wel van het begin tot het eind domineren:

http://en.tankiforum.com/index.php?showtopic=297035&page=14&do=findComment&comment=5182476

Dit topic is aardig actief geweest op momenten , maar op het moment doen we het met zijn 4-en

Inderdaad :(

Hmmm... :D

Je kunt nog wel een goede reward verdienen,

maar dan moet je met je team wel van het begin tot het eind domineren:

http://en.tankiforum.com/index.php?showtopic=297035&page=14&do=findComment&comment=5182476

Je kan er idd wel heel wat cry verdienen. 

• Like 1

Laten we een onderwerp zoeken dan. :D Hoe gaan jullie Kerstmis vieren? 

Kerst? Eerst Sinterklaas nog hé ;)

Kerst waarschijnlijk hetzelfde zoals altijd, ene kerstdag met de ene helft van de familie en de andere dag met de andere helft. En dan gewoon lekker eten enzo denk ik

Je was van de leg en je trok ook helemaal wit weg? :P

Zo erg gchoqueerd was ik nu ook weer niet dat ik zelf wit zou wegtrekken. :P Ik vond het wel even schrikken om te zien dat die Zwarte Pieten-discussie zo doorgedreven is. Kinderen nu zullen het niet hetzelfde beleven met de helft witte pieten. :P De term Zwarte Piet gaat zo wel verloren.

Edited by falcosenna1

Zo erg gchoqueerd was ik nu ook weer niet dat ik zelf wit zou wegtrekken. :P Ik vond het wel even schrikken om te zien dat die Zwarte Pieten-discussie zo doorgedreven is. Kinderen nu zullen het niet hetzelfde beleven met de helft witte pieten. :P De term Zwarte Piet gaat zo wel verloren.

Het is al helemaal triest wat voor onzin verhalen ze daar op tv erbij verzinnen. Dat 'Sinterklaasjournaal' is echt idioot bezig. Vorig jaar was het volgens mij nog iets met dat ze onder een regenboog door waren gevaren waardoor ze andere kleuren hadden en dit jaar iets met een magische steen, als je dan 3 keer op de deur klopt met die steen gaat de deur open waardoor ze niet meer door de schoorsteen hoeven en dus niet meer zwart worden  <_<

Heb je die Minions als zwarte pieten nog gezien dan? Dat was pas echt een faal. 

Over een paar jaar zijn we, geloof het of niet, allemaal gewend aan de regenboogpieten of zoiets.

Dit is zo 'n proces dat als het eenmaal in gang is, niet meer terug te draaien is.

Elk jaar een paar steden meer waar je andere pieten ziet en de media begint ook al inderdaad

hun standpunten te veranderen.

Wat ik echt fout vind aan de hele discussie dat er het label van racisme wordt opgeplakt, terwijl dat

geen enkele rol speelt.

En de mensen die vaak nu zo ineens gekwetst zijn door zwarte piet, vierden vroeger dit feest als kind ook

zelf met veel plezier.

Het is nu net of je ouders en jij vroeger "fout" waren: je vierde een feest met racistische bijbedoelingen... :huh:

Een kind is daar al helemaal niet mee bezig, die vind alles goed en gelooft ook alles.

Zwarte piet komt door de schoorsteen...terwijl je de huizen met een schoorsteen toch aardig

moet zoeken tegenwoordig. :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...