Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

''€5 for your acc''

En daar krijg je een week ban voor :')

Hebben jullie trouwens de nieuwe video van Ponkers gezien? Ze hebben een video van armoowasright nagemaakt , heel erg bespottelijk tho , best geniaal gedaan :)

EDIT: realiseer me nu dat het mijn 3600ste post is waar ik om geband ben! Hiep hoi!

Edited by robbiealdo
  • Like 1

Het ligt vooral aan de moderator zelf.

De meesten zijn gelukkig niet zo strikt, het is gewoon pech als je wel zo 'n mieren...ker treft.

Ja, klopt wel maar het zijn vooral de nieuwe mods die zo gedragen, de ervaren mods die het al jaren doen kunnen wel zo'n grapje laten staan.
  • Like 1

Volgens mij is het hele forum dood

Ja, het is niet veel soeps op het moment en dat zal ook niet meer gaan veranderen denk ik.

Misschien omdat we in de twilight-zone van TankiX zitten, of gaat heel Tanki langzaam naar de knoppen?

Geen idee.

Ik speel ook niet meer en kijk alleen af en toe in dit topic of er nog iets interessants gezegd is. Ik hoop dat Tanki X een beetje leuk wordt en dat we wat boosters/crystals/iets anders premium krijgen voor oude spelers, anders ga ik daar ook nieteens aan beginnen. Heb niet voor niks al sinds het begin gespeeld en te veel (elke euro is er een te veel) geld in m'n account gestoken...

Edited by U.N.E.X.P.E.C.T.E.D

Ik speel ook niet meer en kijk alleen af en toe in dit topic of er nog iets interessants gezegd is. Ik hoop dat Tanki X een beetje leuk wordt en dat we wat boosters/crystals/iets anders premium krijgen voor oude spelers, anders ga ik daar ook nieteens aan beginnen. Heb niet voor niks al sinds het begin gespeeld en te veel (elke euro is er een te veel) geld in m'n account gestoken...

Het zal niet meer zo lang duren en dan zien we wel waar ze mee op de proppen komen.

Wat me nog wel hoop geeft is dat ze op dit moment een exacte kopie aan het maken zijn (met verbeterde graphics)

en dan wordt het moeilijk om het te verkopen als een compleet nieuwe game.

Een account transfer zou mogelijk moeten zijn...maar als ze ons willen naa..n dan is er niets wat ze tegenhoudt.

Gooien ze wel hun eigen glazen in denk ik, maar dat zal mij dan een zorg zijn.

Ik mis Tanki wel

Ik vind de game op zichzelf enorm verbeterd, maar de balance is wel volkomen zoek.

Alles om de buyers tevreden te stellen: heel jammer.

Er was ook meer "buzz" leven in de brouwerij of hoe je het ook moet noemen.

Het is een beetje ingedut, maar dat kan ook aan mijzelf ligggen: geen idee.

Het forum heeft er nog wel het meeste last van. Ik post nog wel, maar ik voel me meer een

roepende in de woestijn... :D

TankiX zou hier verandering in kunnen brengen, maar of dat ook gebeurd?

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...