Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Die zet zoveel golds in de thumbnail; dat kan je niet meer serieus nemen.

Ik weet zeker dat een gedeelte van de viewers dit soort poep gewoon niet gaat bekijken, puur om de rommeligheid.

20 golds + grote TURBOTEXT in thumbnails zeggen mij in ieder geval niks meer- echt zo'n desperate attempt.

WillieW maakt prima thumbnails.

Mooi clean dat stukje text bovenaan, en de rest is gewoon één perfect screenshot/moment-opname.

Iedereen is anders natuurlijk, maar dit soort dingen trekken mijn aandacht wel als ze tussen de aanbevolen vids staan. :D

Ik krijg zo in ieder geval een betere impressie van de video.

Bedankt voor het compliment :D

Die fake thumbnails zijn enorm irritant, maar ondanks dat veel mensen weten dat ze 'fake' zijn, wordt er toch op geklikt. 'k Vind het ook wat zeggen over je kanaal als je 'fake' thumbnails maakt, maar een ieder moet het zelf maar uitzoeken :D

Tip, leg een steen op ''R'' en op je pc zit een programma genaamd ''Vergrootglas'', good luck!

Briljante tip - Had zelf geen betere oplossing kunnen verzinnen! :D

Gefeliciteerd & ja, dat lijkt me wel wat :)

Edited by williew
  • Like 3

Nice :D

Ja ik wil wel meedoen. Heb je al een plan?

Nog geen plan. Eerst zien of we aan een mooi aantal deelnemers komen en mss dat iemand opeens een idee te binnen schiet. :D

We kunnen misschien al een 'feestelijke' map kiezen. Iran heeft palmbomen, Rio heeft een strand en palmbomen. Laat maar weten waaraan je denkt. :D Samen vinden we wel iets.

We kunnen bijvoorbeeld Rio by night als map nemen, een Firebird die dienst doet als kampvuur op het strand, wat mensen errond, de foto zo nemen dat de Firebird zelf niet zichtbaar is, alle graphics aan, Isidas kunnen elkaar rond het kampvuur healen, paints kunnen we overleggen (kijken wie welke paints juist heeft). Het is mss wat eenvoudig, dus plaats jullie ideeen hier maar.     :D

Edited by falcosenna1
  • Like 2

Nog geen plan. Eerst zien of we aan een mooi aantal deelnemers komen en mss dat iemand opeens een idee te binnen schiet. :D

We kunnen misschien al een 'feestelijke' map kiezen. Iran heeft palmbomen, Rio heeft een strand en palmbomen. Laat maar weten waaraan je denkt. :D Samen vinden we wel iets.

We kunnen bijvoorbeeld Rio by night als map nemen, een Firebird die dienst doet als kampvuur op het strand, wat mensen errond, de foto zo nemen dat de Firebird zelf niet zichtbaar is, alle graphics aan, Isidas kunnen elkaar rond het kampvuur healen, paints kunnen we overleggen (kijken wie welke paints juist heeft). Het is mss wat eenvoudig, dus plaats jullie ideeen hier maar.     :D

Goed idee )) mischien is er nog een plaatsje voor mij over?

Goed idee )) mischien is er nog een plaatsje voor mij over?

Zeker, bekijk dan dagelijks het NL-topic om te zien of er al wat vooruitgang is en om een datum af te spreken. :P We zijn dus al met 4, lijkt me nog wat weinig. Mss toch aan minstens 6 proberen geraken. 

Edited by falcosenna1

Zeker, bekijk dan dagelijks het NL-topic om te zien of er al wat vooruitgang is en om een datum af te spreken. :P We zijn dus al met 4, lijkt me nog wat weinig. Mss toch aan minstens 6 proberen geraken. 

Misschien is een skype groep handig? Dat is makkelijker communiceren dan via een topic.

Ik heb wel een ideetje, maak een dikke barbecue. (echt een zomerfeest :D)  Leg 4 wasp/fires op hun kant, een lekker sappige mammoth erop en je barbecue is klaar! Een beetje random tanks eromheen als gasten op het feest. Ik doe zelf toch niet mee, altijd zo'n gezeur met mensen die niet snappen wat ze moeten doen enzo.

Je kunt ook een verjaardag maken, met iemand die rankup gaat een paar gold boxjes als cadeautjes. Een disco met twins en ricochet. Tjonge, ik barst van de ideeën...

Edited by eefschietscheef
  • Like 1

Misschien is een skype groep handig? Dat is makkelijker communiceren dan via een topic.

Vind ik ook. Als iedereen zijn Skype dan even naar me door kan sturen?

Ik heb wel een ideetje, maak een dikke barbecue. (echt een zomerfeest :D)  Leg 4 wasp/fires op hun kant, een lekker sappige mammoth erop en je barbecue is klaar! Een beetje random tanks eromheen als gasten op het feest. Ik doe zelf toch niet mee, altijd zo'n gezeur met mensen die niet snappen wat ze moeten doen enzo.

Je kunt ook een verjaardag maken, met iemand die rankup gaat een paar gold boxjes als cadeautjes. Een disco met twins en ricochet. Tjonge, ik barst van de ideeën...

Die barbecue vind ik nog wel een goed idee. We kunnen dan een Firebird gebruiken om te grillen. Een disco met twins en ricochet lijkt me nogal warrig op een foto. 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...