Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Lutumba Anderson (Skype naam)

Ik vind 4 personen met die naam. Ik heb naar de eerste een vriendschapsverzoek gestuurd. Als je geen vriendschapsverzoek van me ontvangen hebt, kan jij er dan een sturen naar falcosenna (is mijn skype). 

nergens tbh x)

Heb nog geen internet in het nieuwe huis , KPN heeft zogenaamd steeds storingen... Zit nu bij mijn vriendin thuis , terwijl zij op het werk is dus heb ff tijd om van alles te checken!

Forum is wel echt dood tho , de enige nieuwe topics die ik zie zijn de ''.... is leaving''...

• Like 2

Forum is wel echt dood tho , de enige nieuwe topics die ik zie zijn de ''.... is leaving''...

Het is idd erg dood, zo dood dat ik het de moeite vond om het eens aan Damn_Slow te melden. 

Williew, kom eens online op Skype. Ik heb je toegevoegd aan de groep voor die contest. :p

Edited by falcosenna1

lol ik vind tx zo lame dat ik er niet eens aan ga beginnen

't Is in zekere zin een letterlijke kopie van Tanki Online, maar gebouwd via een andere game-engine. Zoals je hier boven al hebt kunnen lezen zal het ze wel geld opleveren en dat is waar het om gaat... Voorlopig hebben ze een goede inkomstenbron verworven met de Gold Box supply. 1 dollar per Gold Box - Ik wil niet weten hoeveel er al gedropt zijn. :)

• Like 1

lol ik vind tx zo lame dat ik er niet eens aan ga beginnen

+++++

't Is in zekere zin een letterlijke kopie van Tanki Online, maar gebouwd via een andere game-engine. Zoals je hier boven al hebt kunnen lezen zal het ze wel geld opleveren en dat is waar het om gaat... Voorlopig hebben ze een goede inkomstenbron verworven met de Gold Box supply. 1 dollar per Gold Box - Ik wil niet weten hoeveel er al gedropt zijn. :)

Een speler heeft zelf al meer dan 1000 golds gedropt, 3zb is zijn naam dacht ik. 

• Like 1

Ja precies, maar ik heb het getest en het bevalt me niet zoals ik in eerste instantie had verwacht.

+++++

Een speler heeft zelf al meer dan 1000 golds gedropt, 3zb is zijn naam dacht ik. 

belachelijk zeg... waarom zou je dat doen :|

Belachelijk inderdaad.

Waarschijnlijk een Arabier met een gigantisch olieveld die niet meer weet wat hij nog kan aankopen met zijn geld. :ph34r: 

Mijn 1e STG gedaan, wat een nachterrie. -100 DA en SB. Ik had de miner kapot geschoten (wist niet dat dat niet mocht lol) en toen pakte iemand anders de gold...

ik verspil 200 drugs voor 1 gold die ik niet eens pak en heeft ze voor het oprapen :(

Mijn 1e STG gedaan, wat een nachterrie. -100 DA en SB. Ik had de miner kapot geschoten (wist niet dat dat niet mocht lol) en toen pakte iemand anders de gold...

ik verspil 200 drugs voor 1 gold die ik niet eens pak en heeft ze voor het oprapen :(

Daarom doe ik niet aan STG. :p

• Like 1

Ja precies, maar ik heb het getest en het bevalt me niet zoals ik in eerste instantie had verwacht.

hij is nu aan het zeuren bij mods omdat zijn betalingsmethode is geblockt :P, anders had hij er al veel meer gedropt

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...