Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Hey kalle,

Klopt het dat je cybersport paints weer ingenomen zijn?

:o Als dat zo is ben ik wel heel nieuwsgierig naar de reden. 

Edit: Als ik zo eens kijk naar zijn profiel bij de ratings, klopt het dat hij die paints niet meer heeft.

Edited by falcosenna1

Thanks. :)

Kalle (en al zijn alternative accounts if any) is geschorst van deelname aan officiële toernooien voor een periode van 6 maand voor het niet naleven van de licentie-overeenkomst. Hij verliest hierbij de paints Silver en Gladiator alsook de bijhorende protectiemodule. 

Edited by falcosenna1
  • Like 1

Weet jij als e-sports mod hier meer van toevallig? 

Het is even voorbij gekomen aangezien het 1 van de engelse spelers is, en hij wel bekend is, maar de russische e-sports hebben dit gedaan, dus verder weet ik ook niks

Het is even voorbij gekomen aangezien het 1 van de engelse spelers is, en hij wel bekend is, maar de russische e-sports hebben dit gedaan, dus verder weet ik ook niks

Aha.

Nee, private battle. Bij eSports is het zo dat als je grote overtredingen maakt, dat je ook je paints kwijtraakt. Er wordt van je verwacht dat je je als tanki champion wel kunt gedragen... 

Maar ik heb nieuws: ze hebben kalle weer geunblockt en zover ik weet zijn zijn paints ook weer terug :p 

• Like 2

De regels zijn de regels natuurlijk, no matter who you are. Ik vind het persoonlijk maar goed dat ze zo kordaat optreden. Zo een snelle unblock vind ik dan weer eerder onprofessioneel, maar dat is gewoon mijn mening. :p

• Like 1

Nou inderdaad, wees zeker van je zaak voordat je zo'n actie als mod uitvoert; zou ik zeggen.

Wat een afgang man... daar hou ik het maar bij, misschien is er het een en ander vooraf gebeurd, dat weet ik verder ook niet.

Edited by splitterpoint
  • Like 4

Ik ga zowat elke dag in de vakantie. Tijdens school staat het helaas op een laag pitje. Morgen ga ik nog eens een training meedoen bij mijn vrienden van het turnen. Ik ben eens benieuwd of het nog wat lukt. :p

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...