Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Ogenschijnlijk hacking, is nu dus blijkbaar afgedaan als lag

had mijn broertje (antiajax1) ook gehad ( trouwens is al gestopt met tanki)

wij zaten stg te doen, eerst kregen alle atackers ban, dus pakte de deff de golds

en bij laaste gold lagte anitjax1   toen kreeg hij ban forever maar na heel lang mailen naar help@tankionline.com was het gefixt

maar is raar hoe je kan gebant worden zonder dat je het daadwerkelijk hebt gedaan

had mijn broertje (antiajax1) ook gehad ( trouwens is al gestopt met tanki)

wij zaten stg te doen, eerst kregen alle atackers ban, dus pakte de deff de golds

en bij laaste gold lagte anitjax1   toen kreeg hij ban forever maar na heel lang mailen naar help@tankionline.com was het gefixt

maar is raar hoe je kan gebant worden zonder dat je het daadwerkelijk hebt gedaan

Mensen hebben mij tijdens parkour ook al zien 'fly-hacken' terwijl ik eigenlijk gewoon een ping boven de 500 had.

Mensen hebben mij tijdens parkour ook al zien 'fly-hacken' terwijl ik eigenlijk gewoon een ping boven de 500 had.

dat is echt vervelend idd, zag je reactie niet was pagina verder... :D

• Like 1

Tanki help desk is wel goed opzich, behalve dan dat ik mijn noob account nooit terug kreeg terwijl ik zoveel bewijs had dat ik een advocaat kon inzetten xd

@AbsoIuteAIpha <3 Blocked

@AbsoluteAlphaYouTube Bae acc

@AbsoluteOmega m4 op major

Mijn broer en ik hebben naast een apart account ook nog een account voor ons beide dat ook Generalissimo is. Het werd gehackt zo een 2 jaar geleden. We hebben tech support meerdere keren gecontacteerd, maar ze willen het account niet teruggeven omdat het wachtwoord op een of andere site geplaatst zou zijn geweest, door die hacker. 

Kijk mijn mooie foto op Real Photo topic is, na die mooie foto van AA kan ik natuurlijk niet achterblijven :)

Mooie foto idd. :D

Fijn dat dit topic weer een beetje actief is. 300 pages? :))

Easy. :p

• Like 1

Hebben ze de forum achtergrond-kleur weer veranderd? De foto op de main post klopt eindelijk weer, en die had ik destijds geen transparante achtergrond gegeven omdat ik geen idee had wat ik aan het doen was in GIMP lel.

EDIT: nee.

Edited by splitterpoint

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...