Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Wouw ze hebben weer een mooie update bedacht hoor... 

Als ze hier echt mee doorgaan stop ik er waarschijnlijk mee, er is geen bal meer aan als wasp bijna hetzelfde als hornet wordt, en al mijn lievelingsturrets krijgen een dikke nerf..

Wouw ze hebben weer een mooie update bedacht hoor... 

Als ze hier echt mee doorgaan stop ik er waarschijnlijk mee, er is geen bal meer aan als wasp bijna hetzelfde als hornet wordt, en al mijn lievelingsturrets krijgen een dikke nerf..

Helemaal mee eens! Het zal niet lang meer duren denk ik dat er bijna niemand meer tankie speelt door de slechte updates.

Tanki heeft ook duidelijk geld nodig! Dat kun je zien aan de paint, kits en goldboxen die je kan kopen in de shop.

R.I.P. TO 2016       <3

hey guys,

Ik was net het archief aan het bekijken (clan archief) en tot mijn verbazing zag ik dat er in de tijd van 2009/20010 tot eind 2012 8 clantopics van Dare Devils zijn gemaakt :o

Edited by Electra

Tsja... vroeger waren de mods nog niet zo slim als nu :$

Nee maar serieus, vroeger sloten ze een clans als ze van leider wilden wisselen. Moest de nieuwe leider een nieuw topic maken. Nu tegenwoordig verwisselen we gewoon de auteurs van de topics

• Like 1

Morgen?

Ohh poep, dat is ook zo; had ik maanden geleden een keer gebrabbeld. :blink:

Die komt er helaas niet meer, sorry! Ik had het je veel eerder moeten vertellen op Youtube.

Ik ben in feite gestopt met Tanki Online en alles daar omheen.

Ik kom de laatste maanden eigenlijk alleen op de forums om de off-topic sectie te bekijken.

En ik ga niet een I leave topic maken, die jankerij is voor stumpers.

Edited by splitterpoint
  • Like 2

Ik vind het altijd wel mooi als iemand echt hun Tanki "Levensverhaal" vertellen in een Leave topic.... behalve van on interessante gasten die gewoon zeggen, good bye tanki... 

En jammer van die video....

Ik ben eigenlijk ook al gestopt... ik heb allemaal videos op mijn 120 Euro laptop die ik nog kan bewerken :)

Ja ik weet niet, volgens mij ben ik daar te nuchter voor ofzo.

Het zegt me in ieder geval vrij weinig.

Voorraadje video's opgeslagen? :P

Dat is een heel mooi idee trouwens, had ik daar destijds ook maar aan gedacht.

Jammer dat jij ook gestopt bent man.

Splitterpoint waarom ben je eigenlijk gestopt dan? Je had toch spectator op je account, daar droomt elke YT'er van :/

Tanki gaat niet alleen om spectator hoor :p

Je moet er heel veel voor doen om spectator alleen al op je account te kunnen houden.

En ik haat dat filmpjes-uitmelken principe, kwaliteit gaat voor mij boven kwantiteit.

Daarnaast werkt het gewoon niet als je als youtuber actief bent in een game waar je vrijwel geen interesse meer voor hebt.

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...