Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Werkelijk waar achterlijk kinderachtig gedrag man, dat ze dit zeggen op een livestream.

Klinkt meer als een indiër..  op 8:40 werd je uitgemaakt voor dijk.

Aghja ik werd laatst uitgemaakt voor schoen.

fyizkm.jpg

• Like 2

Werkelijk waar achterlijk kinderachtig gedrag man, dat ze dit zeggen op een livestream.

Klinkt meer als een indiër..  op 8:40 werd je uitgemaakt voor dijk.

Aghja ik werd laatst uitgemaakt voor schoen.

fyizkm.jpg

Hahhaha! En van zo'n live stream van zon gast met 2000 subscribers. Ging die een uur lang dingen in zijn live stream chat zetten zoals: SPam 1 als je AbsoluteAlpha haat, spam 2 als je hem dood wil hebben en allemaal dat soort dingen. :ph34r:

Yesssssss een hater :3

Deze Nederlandse jongen ging ongeveer 20 minuten erover praten hoe ze een "Truth about AbsoluteAlpha" gaan maken hahhaha

Waarom niet over de gehele tanki youtube community? Het draait alleen maar om geld

Tja tegenwoordig kan het allemaal xD

Ja man, en chinese gerechten zijn ook wel populair.

Alles om het provanity filter te omzeilen haha

Waarom niet over de gehele tanki youtube community? Het draait alleen maar om geld

Dat is niet helemaal waar. ik vind het mooi om mijn eigen ideeën te verwerken in filmpies.

Dat geld kan me niks verotten.

Ja man, en chinese gerechten zijn ook wel populair.

Alles om het provanity filter te omzeilen haha

Dat is niet helemaal waar. ik vind het mooi om mijn eigen ideeën te verwerken in filmpies.

Dat geld kan me niks verotten.

Ik ben een van de weinige youtubers die reclames uitzet. Ik doe voor fun.

Natuurlijk ook niet bij iedereen! Maar bij veel van de grote YT'ers kan je het wel zien, van die video's net over de 10 minuten, videos die gestolen worden, fake giveaways, een overdreven aantal advertenties in een klein venster etc.

En creativiteit zie je ook niet heel veel, het is allemaal zo hetzelfde vind ik. Natuurlijk geld ook dit niet voor iedereen :rolleyes:

Wanneer ik mijn nieuwe kanaal opzet, ga ik wel reclame's aanzetten, maar ik rpobeer echt creatieve videos te maken. Mijn upload schedule:

Ideeen voor leuke videos en creatieve ideeen?

Livestream op zaterdagen
Kwaliteit video op zondag

Waarom spreek je in eerste instantie dan over de gehele tanki youtube community?

Omdat het toch over een grote meerderheid gaat, natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen.

• Like 2

Als je kijkt naar andere, zijn het er nog weinig die het doen op die manier en voor de fun. Ze laten het ook veel te veel opvallen door die dagelijkse video's die altijd enkele seconden langer dan 10 minuten. Die dagelijkse video's is zeer positief maar dan moet je het weer verpesten... knoem geen namen, geen haat naar wie dan ook.. verpest beetje de community hoe die was.

APPIE TM HAHA

Geld digger wat het is, gekke clickbate, ook gwn 2 seconden over 10.00 minuten.

Pittig zwak.

• Like 1

APPIE TM HAHA

Geld digger wat het is, gekke clickbate, ook gwn 2 seconden over 10.00 minuten.

Pittig zwak.

Is er een voorbeeld van ja

Dat is idd ook een die ik in gedachten had.

Ik denk dat ik zo'n 4 jaar geleden zelfs nog parkour met hem deed op Moonsilene.

Dat is idd ook een die ik in gedachten had.

Ik denk dat ik zo'n 4 jaar geleden zelfs nog parkour met hem deed op Moonsilene.

RIP

• Like 1

Goeiendag, lange tijd geleden :D

Zeker weten een lange tijd geleden! Ik dacht; laat ik weer eens naar mijn oude verslaving kijken, haha!

Wat een hoop veranderd hier zeg.. lijkt wel een stuk minder bezetting in de servers ook..

Alles kits  :lol:

Zeker! Alles gaat z'n gangetje! :)

Alles goed met mijn oude bekenden? ^^

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...