Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

pff wat actief hier zeg! Laat me raden, het is de..... VAKAANTIEEE!! :rolleyes:

Is iedereen hier heelhuids het schooljaar doorgekomen, geslaagd of overgegaan?
Enneh.. school is toch echt niet zo dodelijk als gedacht? :D

Ik denken dat ik mn diploma heb, maar toch liggen er nog wel wat schooljaartjes te wachten op mij, al moet ik zeggen dat opleidingen een stuk interesanter zijn dan het doodsaaie engels, nederlands en wiskunde hoor :wacko:

Joostcool, "jouw" foto van een paar pagina's terug vind ik echt werkelijk waar prachtig, maar ik denk niet dat jij er zo uitzie hoor, miss ook een beetje volwassener ofzo :P

@datie, ik (her) ken jou nog van ooit in het verleden, zover ik me heug ooit n keer in het forum gezien.

Oh ja, ik moet helaas ook nog de vrijwillige politieopleiding voltooien binnen nu en erg lange tijd (heeft ook weer met opleiding te maken enz). Nou jah, "moet" is een overdreven woord hoor :P

Ineens zag ik zo'n Railgun voorbij zweven..
Je krijgt er wel critical errors van trouwens, Flow paint is nog niet zo stabiel.

Juist, die flow paint vind ik waardeloos. Ik denk ook dat er verschillende zijn die er gewoon errors door krijgen hoor :x

(even terugscrollen hoor... oh, we zijn vergeten het twee-jarige jubileum van deze nederlandse groep te vieren! zonde man)

Vandaag ga ik eindelijk weer eens een rank up! Iemand een leuk idee?

Ga up in space en laat mij recorden met spectator :D 

Juist, die flow paint vind ik waardeloos. Ik denk ook dat er verschillende zijn die er gewoon errors door krijgen hoor :x

(even terugscrollen hoor... oh, we zijn vergeten het twee-jarige jubileum van deze nederlandse groep te vieren! zonde man)

Ik vind em wel mooi opzich, maar je kon er op wachten dat een animated paint wat bugs met zich mee brengt. Maar volgens mij is dit wel makkelijk te fixen.

Ik vind em wel mooi opzich, maar je kon er op wachten dat een animated paint wat bugs met zich mee brengt. Maar volgens mij is dit wel makkelijk te fixen.

ik krijg er wel wat hoofdpijn van als ik me even ficeer op zo'n tank hoor :p

• Like 1

Als ik nu 5 jaar terug de tijd in kon met de kennis die ik nu heb (en skills xD), dan zou ik al vanaf het begin YouTube videos maken. IEDEREEN die gewoon random zooi op YT ging uploaden van Tanki, kreeg gewoon kapot veel views.

Edited by CooperO
Please refrain from using profanity

Klopt, vooral die goldbox videos van toen omdat ze behoorlijk zeldzaam waren en je nog niet die sirene had.

Ik moet wel zeggen dat er toen veel meer variatie in editing-stijl was. Zelfs windows movie maker was populair, dat kun je nu niet meer maken haha.

iedereen gebruikt nu Twixtor en dat chromatisch aberratie filter van AE.

Niet dat het niet mooi is, ik vind het juist erg mooi staan vooral als ze syncen met de muziek. Alleen die NCS rommel hoor ik overal en de thema's zijn vaak hetzelfde.

• Like 1

Field Marshal is nog de mooiste vind ik.

Is zeker mooi, maar vind Generalissimo echt autoriteit uitstralen :)

Klopt, vooral die goldbox videos van toen omdat ze behoorlijk zeldzaam waren en je nog niet die sirene had.

Ik moet wel zeggen dat er toen veel meer variatie in editing-stijl was. Zelfs windows movie maker was populair, dat kun je nu niet meer maken haha.

iedereen gebruikt nu Twixtor en dat chromatisch aberratie filter van AE.

Niet dat het niet mooi is, ik vind het juist erg mooi staan vooral als ze syncen met de muziek. Alleen die NCS rommel hoor ik overal en de thema's zijn vaak hetzelfde.

Sorry!

Jij gebruikt toch Sony Vegas in die laatste rankup video?

Nee hoor, waarom denk je dat? Heb wel pas bij die video gebruik gemaakt van een helderheid functie waardoor het wat kleurrijker is geworden!

Gaat het trouwens wel met je? Las net over die muggen :D

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...