Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Ik wist niet eens dat dat kon met movie maker joh!

Ja het gaat prima, die rotdingen kwamen door een gat in het dakraam, ik heb daar nu een stuk purschuim voor gespoten.

Haha en waarom was jij zo laat online? 

Ik wist niet eens dat dat kon met movie maker joh!

Ja het gaat prima, die rotdingen kwamen door een gat in het dakraam, ik heb daar nu een stuk purschuim voor gespoten.

Haha en waarom was jij zo laat online? 

Ik ook niet, tot gisteren! Was ook wel heel erg weggepropt tho

Mooi verhaal, lekker kort ;)

Tja vakantie he, en ik was dichtbij ranken dus ik moest wel ff door gaan...

Dat snap ik dus niet aan developers, je hebt een test server, die dingen zet je dan ook in test server maar die buggs worden nooit opgemerkt ofz? ik snap niet aan tanki dat ze dingen op voorhand controleren op bugs en andere in test, maar dan zie je vervolgens als het in de servers wordt geplaatst dat er niks veranderd is en het weer bezaaid is met bugs & glitches.

Dat komt omdat 9 van de 10 bugs pas zichtbaar worden wanneer een bepaald (noemenswaardig) aantal spelers tegelijk van bepaalde functies gebruik maakt, niet wanneer ze met 10 man in een test server rond rijden. Zelfs bij een open testing worden sommige bugs niet opgemerkt, omdat gewoonweg niet genoeg 'druk' op het systeem komt te staan om de bugs te laten optreden.

Dat komt omdat 9 van de 10 bugs pas zichtbaar worden wanneer een bepaald (noemenswaardig) aantal spelers tegelijk van bepaalde functies gebruik maakt, niet wanneer ze met 10 man in een test server rond rijden. Zelfs bij een open testing worden sommige bugs niet opgemerkt, omdat gewoonweg niet genoeg 'druk' op het systeem komt te staan om de bugs te laten optreden.

Ook met dit soort errors?

Het lijkt me niet dit samenhangt met de hoeveelheid spelers maar meer per persoon.

Volgens mij hadden ze dit zelfs nog beter in de test server kunnen waarnemen aangezien iedereen daar als een malle die paint gaat kopen.

Maar ik ben niet bij die open-testing geweest dus ik weet daar verder niks van.

Het is wel zo dat ik onlangs ook normale paints al glitched heb gezien, volgens mij gaat dit verder dan alleen die animatie.

• Like 2

Tja, ik heb er niet veel verstand van, maar is het geen idee om Tanki op andere servers te zetten ipv deze gratis webservers?

#ideetje :p

Thunder M4 is momenteel wel slecht hoor, bijna elke speler heeft een 50% protection tegen thunder. dat is eigenlijk ook de grote reden waarom ik met striker speel :p

Thunder is nooit slecht!

Hornet daarentegen is me nu iets te zwak, dus lekker doorsparen voor Hunter M3 :)

Ik heb ook het gevoel dat light hulls erg zwak geworden zijn. Het lijkt alsof alle turrets veel meer schade toerichten dan vroeger.

• Like 2

Ik heb ook het gevoel dat light hulls erg zwak geworden zijn. Het lijkt alsof alle turrets veel meer schade toerichten dan vroeger.

Ja idd! Maar al helemaal sinds mijn laatste rank up, de meeste battles zitten vol met Legends, en ik merk echt dat ik heviger geschut nodig heb. 

+de first aid supply is nu waardeloos

• Like 1

Ik wel, firebird is nu OP!

Yup, elk wapen dat niet lang moet herladen. Het doel van de developers is wel bereikt. Nu is het veel moeilijker voor long range turrets (die heel wat trager herladen) om 1 vs 1 te gaan tegen een medium/small range turret van dichtbij. Dat vind ik op een bepaalde manier wel een verbetering. :)

• Like 3

Maar bij Firebird heb je een afterburn, ik overleef geen enkele aanval door een firebird meer.. Tenzij het een M1 is

• Like 1

Maar bij Firebird heb je een afterburn, ik overleef geen enkele aanval door een firebird meer.. Tenzij het een M1 is

Ow, ja, idd, die maakt het wel helemaal OP nu.

Thunder M4 is momenteel wel slecht hoor, bijna elke speler heeft een 50% protection tegen thunder. dat is eigenlijk ook de grote reden waarom ik met striker speel :P

Thunder en Railgun worden in sommige battles idd verpest door de protectie van tegenstanders. Alsnog mooie aankoop robbie. :)

Mijn Thunder M4 doet nu helemaal niks, iedereen flikkert inderdaad een dikke Thunder protection erop en je hebt het gevoel dat je met een Smoky schiet die veel langer herlaadt en geen critical hit heeft. De splash damage doet niet genoeg. Al die oude modules zitten vol Thunder protection, meestal ook nog de modules met goeie combinaties. Prodigi en emerald worden nog massaal gebruikt.

Persoonlijk vind ik die medkit update wel mooi. dat rotding was echt te OP. Ik hoop wel dat ze er een beetje een middenweg in vinden. Dat systeem van 3 seconden na-healen is mooi maar dat wordt nu meteen teniet gedaan door die Isidas Freezes en Firebirds.

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...