Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Persoonlijk vind ik die medkit update wel mooi. dat rotding was echt te OP. Ik hoop wel dat ze er een beetje een middenweg in vinden.

Het is nu idd makkelijker om vijanden te killen, maar voor parkour is dit echt een hele slechte update. Ze zouden het in parkour moeten laten zoals het was.

Het is nu idd makkelijker om vijanden te killen, maar voor parkour is dit echt een hele slechte update. Ze zouden het in parkour moeten laten zoals het was.

Ah ja, helemaal mee eens

haha verkeerde woordkeuze, ik bedoel dat thunder hartstikke goed is maar zoals falco zegt dat het jammer is dat er zoveel protection modules zijn. idd wel goeie aankoop robbie :p

Ik vind deze update geweldig. Ik ben nu nog meer overpowered. Je moet gewoon weten hoe je supplies gebruikt -_-

Juist! Dit nieuwe medkit principe wordt op veel meer games toegepast, veel beter.

Het was absurd dat je ONVERWOESTBAAR was voor 3 seconden.

• Like 1

Juist! Dit nieuwe medkit principe wordt op veel meer games toegepast, veel beter.

Het was absurd dat je ONVERWOESTBAAR was voor 3 seconden.

Onverwoestbaar. Dat is eigenlijk wel het correcte woord inderdaad.

• Like 1

Splitterpoint, is het feest bij jou al losgebarsten in je stadje? :p :d (EK win)

Superprestatie van de dames! Alleen hier in het dorp wordt alleen over trekkers en koeien gepraat. Ik volg het verder wel wat op de radio op het werk.

Bij jou wel een dikke poarrty?

Superprestatie van de dames! Alleen hier in het dorp wordt alleen over trekkers en koeien gepraat. Ik volg het verder wel wat op de radio op het werk.

Bij jou wel een dikke poarrty?

uhhh lekker op het... werk :p

• Like 1

Hahahaha, geweldig dit :P

WTH!

Ik schrok even, dacht dat mijn naam veranders was naar @Robbie :lol: :ph34r:

Haha ja, ik zag jou laatst in Esplanade dachtend dat Robbie 56 zijn naam veranderd had.

wow jullie 3 hebben echt veel posts.. ooit moderator geweest of zo iets dergelijks?

wow jullie 3 hebben echt veel posts.. ooit moderator geweest of zo iets dergelijks?

Ik moderator?? Verre van :lol:

Heb nog meerdere accounts die ik gebruikte als ik ban had met ook nog 2000-3000 posts denk ik 

Ik ben nog forum moderator geweest en splitterpoint is nog consultant geweest voor die functie verwijderd werd als ik het me goed herinner. :p

Ik was ook een tijdje Facebook Mod en Chat mod + Esports broadcaster candidate. Alleen ik ben zo'n ekten T.O. speler die altijd sporadisch aanwezig is en dat was niet zo handig. Ik heb die functies zelf allemaal beeïndigd door tijdgebrek. Consultant was het mooiste inderdaad, ik vond het jammer maar ook wel begrijpelijk dat de forum mods die funtie er bij in kregen.

Edited by splitterpoint
  • Like 2

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...