Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Dat merken ze ook zeker wel, ze hebben zelfs gezegd dat ze niet meer adverteren omdat het niet genoeg nieuwe spelers binnen bracht, en Tanki X is ook niet zo succesvol als ze hoopten. Dusja lijkt er een beetje op dat ze Tankionline laten doodbloeden.

EDIT: Herinner me s11 ook nog wel ja, zat zelf meer op s2 tho

Ooooh, dé NL-server. Ik zat er zelf ook amper op. Allemaal noobjes. :lol:

Morgen jarig heeeuuh  :D  :P

Gelukkige verjaardag. :p Hou oud word je? :p

• Like 1

Gelukkige verjaardag. :P Hou oud word je? :P

17  :P en bedankt trouwens  :D

Edited by Robbie
  • Like 1

Haha grappig, heb jij ook nog vakantie? 

Het was niet als grap bedoeld. Ik vind 17 gewoon echt een mooie leeftijd. :p En ik heb nog vakantie tot 24 september. Dat komt omdat ik niet meer naar de middelbare school ga. :p In België hebben we in het middelbaar vakantie tot 31 Augustus.

• Like 1

Het was niet als grap bedoeld. Ik vind 17 gewoon echt een mooie leeftijd. :P En ik heb nog vakantie tot 24 september. Dat komt omdat ik niet meer naar de middelbare school ga. :P In België hebben we in het middelbaar vakantie tot 31 Augustus.

Haha bedoelde dat het grappig is dat je broer ook zo oud is  :P. Tot 24 september?!  :o Ik moet 29e weer beginnen. 

Edited by Robbie
  • Like 1

Haha bedoelde dat het grapig is dat je broer ook zo oud is  :P. Tot 24 september?!  :o Ik moet 29e weer beginnen. 

Aaaah, sorry, ik had het verkeerd opgevat. :p En jap, universiteit begint hier dit jaar op 25 september. Hogeschool begint een weekje vroeger. Doorheen het jaar is het wel geen lachertje. :p

Aaaah, sorry, ik had het verkeerd opgevat. :P En jap, universiteit begint hier dit jaar op 25 september. Hogeschool begint een weekje vroeger. Doorheen het jaar is het wel geen lachertje. :P

Haha oke lekker hoor  :D

• Like 1

Morgen jarig heeeuuh  :D  :P

Gefeliciteerd :)

Precies daarom zat ik er dus ook nooit op  :lol:

• Like 1

Yeps, Tanki heeft een cruciale fout gemaakt bij de herverdeling van de servers. Ze hebben niet voldoende gelet op bepaalde mini-communities die waren ontstaan. Server 11 was de NL server inderdaad, maar je had ook andere servers die door andere nationaliteiten waren genomen. Zo had je op elke server weer een andere taal en op elke server een soort community. De hele NL community is gewoon gebarsten nadat server 11 weg was. Kan me prima voorstellen dat dat bij andere talen ook zo is geweest. 

En zo zijn er wel meerdere zaken, zoals bijvoorbeeld eSports die op de lange termijn heelveel vaste players kan realiseren voor Tanki. Maar helaas zijn ze vooral met korte termijnszaken bezig of zaken die snel resultaat opleveren maar niet permanent zijn. 

• Like 5

Yeps, Tanki heeft een cruciale fout gemaakt bij de herverdeling van de servers. Ze hebben niet voldoende gelet op bepaalde mini-communities die waren ontstaan. Server 11 was de NL server inderdaad, maar je had ook andere servers die door andere nationaliteiten waren genomen. Zo had je op elke server weer een andere taal en op elke server een soort community. De hele NL community is gewoon gebarsten nadat server 11 weg was. Kan me prima voorstellen dat dat bij andere talen ook zo is geweest. 

En zo zijn er wel meerdere zaken, zoals bijvoorbeeld eSports die op de lange termijn heelveel vaste players kan realiseren voor Tanki. Maar helaas zijn ze vooral met korte termijnszaken bezig of zaken die snel resultaat opleveren maar niet permanent zijn. 

De goede tijd van dagelijkse Ranking Cups via eSports. Dat hield spelers ten minste bezig voor een groot deel van de dag. :D

Ik vond starladder altijd geweldig. Maar zulke samenwerkingen gaan we nooit meer zien denk of wel?  :rolleyes:

• Like 1

Ik vond starladder altijd geweldig. Maar zulke samenwerkingen gaan we nooit meer zien denk of wel?  :rolleyes:

Gaan ze niet meer doen, het is Tanki te duur (of ze nu geen geld genoeg hebben) en ze zeggen dat er weinig interesse is in eSport...

Gaan ze niet meer doen, het is Tanki te duur (of ze nu geen geld genoeg hebben) en ze zeggen dat er weinig interesse is in eSport...

:wacko:

Domination series zijn wel leuk vind ik. Maar nu komen er weer ranking cups om de clans in klasses te plaatsten toch? 

• Like 1

Dankzij de eSports admin en moderatoren. :D

Haha  :lol: Joost is er ooit over na gedacht om Lucky 7 weer terug te halen voor de Top league als er 7 in zitten doormiddel van die ranking cups of zeg ik nu iets raars?  :P

• Like 1

Haha  :lol: Joost is er ooit over na gedacht om Lucky 7 weer terug te halen voor de Top league als er 7 in zitten doormiddel van die ranking cups of zeg ik nu iets raars?  :P

Lucky 7 werd niet met 7 clans gespeeld als ik het mij goed herinner.

Boys, I need your help...

Ik heb nu 140 crystals, met die sales dit weekend kan ik dus M3 Hunter kopen. Maar in September zijn die Tankmen days weer, misschien met 50% sales... Wat raden jullie aan? Kan eerlijk gezegd niet wachten, en tegen de tijd dat het september is heb ik wel weer wat crystals gespaard voor MU's.

Boys, I need your help...

Ik heb nu 140 crystals, met die sales dit weekend kan ik dus M3 Hunter kopen. Maar in September zijn die Tankmen days weer, misschien met 50% sales... Wat raden jullie aan? Kan eerlijk gezegd niet wachten, en tegen de tijd dat het september is heb ik wel weer wat crystals gespaard voor MU's.

Ik zou in jouw situatie sowieso wachten. :p

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...