Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

falcosenna and me are the pirates of that sea  :ph34r:

I don't feel like a pirate today.

Go to Google Translate. :p

Ik ben vandaag namelijk naar de begrafenis van de broer van een vriend geweest. Hij was amper 17, exact even oud als mijn broer. Het is maar vreemd om een vriend achter een kist te zien stappen wetende dat zijn broer erin ligt. Zoveel mensen samen, zoveel mooie teksten die voorgelezen werden. De tranen bleven komen. Ik kan uren kijken naar die ene foto van die jongen en denken hoe het mogelijk is dat dit gebeurd is terwijl de wereld rondom mij precies stilstaat. Het is niet meteen dé plaats om dit te delen, maar ik moet het even kwijt.

Ik zou dit niet doen als ik niet zou weten dat jullie oud genoeg zijn om dit te begrijpen. :p

• Like 1

Veel sterkte.

Ik heb ook al zulke dingen meegemaakt en ik heb ook een familie lid die verlamt is tot aan zijn nek

En door welke omstandigheden is hij gestorven?

Edited by yasgfgfffgf
  • Like 1

Veel sterkte.

Ik heb ook al zulke dingen meegemaakt en ik heb ook een familie lid die verlamt is tot aan zijn nek

En door welke omstandigheden is hij gestorven?

Hij was op reis met vrienden. Ze deden een wedstrijdje zo lang mogelijk onder water blijven in het zwembad van hun verblijf en om onbegrijpelijke reden is hij daarbij verdronken. Een wedstrijdje dat iedereen wel al gedaan heeft. 17 jaar, helemaal gezond, in de fleur van zijn leven, en opeens is het gedaan.

Veel sterkte man...

Merci :)

Go to Google Translate. :P

Ik ben vandaag namelijk naar de begrafenis van de broer van een vriend geweest. Hij was amper 17, exact even oud als mijn broer. Het is maar vreemd om een vriend achter een kist te zien stappen wetende dat zijn broer erin ligt. Zoveel mensen samen, zoveel mooie teksten die voorgelezen werden. De tranen bleven komen. Ik kan uren kijken naar die ene foto van die jongen en denken hoe het mogelijk is dat dit gebeurd is terwijl de wereld rondom mij precies stilstaat. Het is niet meteen dé plaats om dit te delen, maar ik moet het even kwijt.

Ik zou dit niet doen als ik niet zou weten dat jullie oud genoeg zijn om dit te begrijpen. :P

Sterkte  :(

• Like 1

Go to Google Translate. :P

Ik zou dit niet doen als ik niet zou weten dat jullie oud genoeg zijn om dit te begrijpen. :P

Oh :'(

• Like 1

Bedoel je die van FL studio?

Nee die van Ableton 9 live, wanneer ik een file naar de demo versie van Ableton wil verplaatsen zegt het dat ''Autorize.auz is invalid''. die file moest ik dus vast pakken en daarnaar toe verplaatsen. Het is letterlijk het enige stap dat mij stop om Ableton te kunnen cracken, ik heb al een paar video's gekeken maar niks hielp, weet jij misschien wat ik moet doen?

Ahh oke, ik ben niet heel bekend met ableton live maar ik had ooit een light versie die als demo kwam bij mijn audio interface.

Maar gaat het om een ini file?

Edited by splitterpoint

Ahh oke, ik ben niet heel bekend met ableton live maar ik had ooit een light versie die als demo kwam bij mijn audio interface.

Maar gaat het om een ini file?

Ja, ik heb al een video gekeken en een paar forums gelezen, en er waren mensen die precies hezelfde probleem hadden als ik. Ze zeiden dat ik alles van Ableton en wat er mee te maken had in de prullenbak moest gooien en weer van scratch Ableton weer moest installeren en ook nog eens een ander volgorde aanhouden, ik ga het morgen weer helemaal opnieuwe downloaden en het weer proberen, ik heb alles wegegooid dus het MOET (ik ga er zelfs voor  bidden) de volgende keer lukken!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...