Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Klein probleempje, mijn internet connection is geblockt door systeemherstel, of foutmeldingen daardoor. Mijn laptop krijgt thuis geen goed signaal, terwijl ik via de wifi op school wel gewoon op tanki kan komen.. :wacko:

Het lijkt mij dat er dan iets thuis tussen te router en mijn ontvamgst foutzit toch?

Edited by Electra

Ik wil zaterdag 999 minuut map spelen. Hoe kan ik DDOS preventeren zonder VPN of iets dergelijks te hoeven gebruiken?

Als je dynamic hebt kun je IP veranderen anders kan het niet zonder VPN of ddos bescherming

Je kan proberen contact op te nemen met je provider, het verhaal uitleggen en hopen dat je een nieuw ip kan krijgen. Maar dan is de vraag nog hoe ze uberhaupt aaan je ip zijn gekomen en kunnen ze er zo weer aankomen?

Nee.

Ik heb ooit een verhaal gehoord van iemand die zijn lokale IP veilig kon stellen door simpelweg Ziggo (destijds UPC) te bellen.

Die heeft het zaakje geblokkeerd, alleen willen je absoluut niet laten weten van wie de aanval komt vanwege privacy schendingen.

Ik kan zelf als administrator inloggen op mijn ASUS router via een app op mijn telefoon en vanuit daar mijn IP adres veranderen of de bandwith zo hoog mogelijk maken dat het je nog enig tijd geeft om te reageren voordat je internetgebruik overspoeld wordt door MB's van zoiets als een DDOS.

Er zijn ook VPN diensten die versleutelde verbindingen maken met internet, die worden steeds populairder.

Edited by splitterpoint

Misschien is het wel leuk om mensen een taak te geven, en die dan op de mainpost ook daadwerkelijk bij de namen te zetten?

Ik stem voor. Ik zou dan wel onder het kopje: "Spectator" willen staan, samen met @Flyer  :lol: 

• Like 1

Misschien is het wel leuk om mensen een taak te geven, en die dan op de mainpost ook daadwerkelijk bij de namen te zetten?

Het zou een absoluut hoogtepunt voor mij zijn als er "noob" achter mijn naam staat!

• Like 1

Kan geregeld worden :D

Fantastisch! echt geweldig :)

Misschien zou je "uncool" ofzo ook toe kunnen voegen?

ps. er staat nog Dare.Devil ipv mij

Edited by Electra

Fantastisch! echt geweldig :)

Misschien zou je "uncool" ofzo ook toe kunnen voegen?

ps. er staat nog Dare.Devil ipv mij

Er komt sws iets denigrerends te staan mwuhaha!

Zal het aanpassen, vind het raar dat je Dare.Devil nog klikbaar is ipv dat het een grijze naam geworden is :blink:

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...