Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Ik zou ten eerste de namen updaten xD de meeste zijn nogal grijs en ik zie mijn naam niet staan :D die foto zou ik laten, is wel sick. En mss kun je de namen indelen? (specs, mods, esporters, ...). En mss achievements die vanuit de nl community komen. Er zijn hier mensen met mop, heeft laatst ook wat prijzen binnen gesleept. Ook als je de layout beetje opmaakt kan deze topic echt sick worden. 

Tja maar dat gaat moeilijk als die mensen hun naam veranderen en vervolgens nooit weer reageren...

Zal je naam er gelijk bij zetten.

Ja idd dat lijkt me ook vet, dat ook mensen uit andere landen kunnen zien wat wij Nederlanders allemaal voor elkaar krijgen! Dit topic word zeker sick.

• Like 2

Vooral die kerstkousen op de voorgrond  :ph34r:

Cute he :D

We kunnen wel een keer een dikke meeting organiseren en iemand met spec vragen een foto te maken.

Dit is een goed idee ja :)

Tja die landen hebben veel meer spelers... Voor zo'n kleine community doen we het aardig goed, volgens mij zijn we het 3de topic, na het Iranese en het Pakistani topic

Edited by robbie56
  • Like 2

We kunnen wel een keer een dikke meeting organiseren en iemand met spec vragen een foto te maken.

Ugh, ik en @Flyer hebben al spectator, dus alleen nog ff mensen fixen voor die foto dan :) 

Juist niet jullie, want als NL picture is het net zo leuk als jens en jij erbij staan :P

Dat is geen probleem, we hebben beide een spectator account, dus we kunnen ook met ons eigen account erin.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...