Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

the game exposed :D

als je scant krijg je: 2reFIZ3

puur toeval, ik was bezig met spec voor onze gsg-9 montage :)

WSecg8JyT7aGp36BoeYBQg.png

Is dit geen hint van vorig jaar? Toen was er ook een QR code op die plaats.

the game exposed :D

als je scant krijg je: 2reFIZ3

puur toeval, ik was bezig met spec voor onze gsg-9 montage :)WSecg8JyT7aGp36BoeYBQg.png

Zag ik ook paar maanden geleden, was gewoon aan het spelen. Was er 30 minuten mee bezig. QR Scanner downloaden etc. En bleek het al over te zijn.

het is al 500k voor full m4 met deze sale voor isida (met laatste speed up erbij). ik heb zitten denken om die alt te kopen vandaag... maar ik weet dus niet als het goed is, ik heb maar een alt voor twins gekocht met no self-damage

Ik zit momenteel op 14 MU's met Isida en 7 op Mammoth.

Dat gaat 'm dus zowieso niet worden.

Nano-bots heb ik ook maar niet gedaan, scheelt me weer 50K. Isida's damage output vind ik ook best wel weer handig.

Hahah goede, ik win ook van jou zonder MU.

Btw, stop proberen mij te adden op Skype.

Wow wat een eigenkennis (ughhh)

Volgende keer eerst spelen en/of bewijzen voordat iets vaststaat allright. Naar mijn idee is nog Lennard, nog jij beter :^)

Edited by Electra

In het verleden hebben Lennard en ik zo vaak samen gespeeld, 1vs1/2vs2 Lennard en ik weten beide wat de uitkomst was lol. Vraag btw ook aan  de sterke spelers van de NL community, Kalle, Destiny, Indy wie er beter is lol... TDF is beter in parkour dan ik, dat moet ik toegeven. Maar hun weten allemaal dat ik beter ben in normale battles, 1vs1 Hard format etc. We kunnen anders ook wel 6vs6 doen. MU uit, mijn clan tegen de mensen die vinden dat ik "pay 2 win".

• Like 2

Posted 29 Dec 2017 - 12:36

In het verleden hebben Lennard en ik zo vaak samen gespeeld, 1vs1/2vs2 Lennard en ik weten beide wat de uitkomst was lol. Vraag btw ook aan  de sterke spelers van de NL community, Kalle, Destiny, Indy wie er beter is lol... TDF is beter in parkour dan ik, dat moet ik toegeven. Maar hun weten allemaal dat ik beter ben in normale battles, 1vs1 Hard format etc. We kunnen anders ook wel 6vs6 doen. MU uit, mijn clan tegen de mensen die vinden dat ik "pay 2 win".

Posted 29 Dec 2017 - 12:36

• Like 1

Ik speel sporadisch dus ik verlies geheid maar dan weet je dat in ieder geval.

Maar dit kan best wel een leuk filmpie worden met een spectator erbij.

Maar dan flikkeren we gelijk alle conversaties er bij ook.. Forums, Skype, Discord etc.

Pay2win gaat in T.O. trouwens maar tot een bepaald niveau en ik vind dat verwaarloosbaar.

Het zijn meer de custom/special items: animated paints, XT's en de hele mikmak.. dingen die niet gelijk de game-balance stuk maken.

Heb zelf een paar mooie M4's alleen je kan er maar 2 tegelijkertijd gebruiken.

• Like 2

rustaaag, len & ik hadden het over over die paint die je met screen plaatste, dat is pay 2 win. Er zijn idd andere dingen die ook pay 2 win zijn in de game maar daar ga ik verder niet op in, is toch waardeloos. Don't be mad, de NL community is al kapot, we hoeven het niet erger te maken.

Ik had sws geen problemen met jullie. Dit is begonnen omdat ik via screenshare heb gezien hoe jullie over mij praten in skype lol. En als jullie met mij in battle zijn of in prive, wel gewoon aardig doen tegen mij. 

Of er is nooit een NL community geweest :)

Hmm laten we ns een keer 6v6 xp/bp bridges of barda spelen ))

lol, op jou hoef ik niet eens in te gaan. Ik heb je niet voor niks afgewezen voor mijn clan. Daarbuiten ben ik Hard/Medium format player. 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...