Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Dan maken we het toch gezellig? ¯\_(ツ)_/¯ 

Over gezelligheid gesproken, zijn er hier mensen die carnaval vieren?

Nah, ik Zwolle doen ze dr wel aan, maar ik zelf niet xd. ik denk dat in het zuiden van het land het het meest gevierd wordt.

Nah, ik Zwolle doen ze dr wel aan, maar ik zelf niet xd. ik denk dat in het zuiden van het land het het meest gevierd wordt.

Ja dat geloof ik ook. Brabant en Limburg staan er om bekend, in Zeeland is het vooral Zeeuws-Vlaanderen waar ze het vieren.

Great, mrg Thunder en wss Rico m4 doen :)

Of nog thunder XT kopen  :wub:  (nu het nog kan) - gaaf voor parkour!

Goed, binnenkort rank Marshal :D

Meer M3 kopen :)

Oh gaaf, dan kan je ook lekker aan de M3's beginnen... tenzij je al shop kits bent gaan kopen  :P

Edited by Electra

Oh gaaf, dan kan je ook lekker aan de M3's beginnen... tenzij je al shop kits bent gaan kopen  :P

Haha, ik kon niet wachten dus had een paar kits al gekocht: Healer kit, Bulldozer, en Rocksharper.

Maar ik vind het beter als ik rank Marshal ben, dan kan ik tijdens sale m3'tjes kopen voor ongeveer 110k :)

Wat op m'n lijstje staat is sws: Dictator - Firebird - Mammoth - Twins

Haha, ik kon niet wachten dus had een paar kits al gekocht: Healer kit, Bulldozer, en Rocksharper.

Maar ik vind het beter als ik rank Marshal ben, dan kan ik tijdens sale m3'tjes kopen voor ongeveer 110k :)

Wat op m'n lijstje staat is sws: Dictator - Firebird - Mammoth - Twins

Oh netjes hoor! Het enigste wat niet in mijn garage M3 te vinden is, zijn Titan en Mammoth, gewoon omdat ik ze te sloom vindt)

• Like 1

Oh netjes hoor! Het enigste wat niet in mijn garage M3 te vinden is, zijn Titan en Mammoth, gewoon omdat ik ze te sloom vindt)

Maar ze hebben wel veel HP! :P. Voordelen & Nadelen!

T.O. maakt het iedereen wel heel makkelijk met kits en sales om M3's te kopen maar een MU sale komt veel minder vaak voor.

Die van de Iron days is de dikste sale die je volgens mij kan krijgen op MU's... dat is 50% off en 70% off speedups.

Die waardeloze speedups maakt het nog steeds enorm duur ongeacht of er nou sale op zit of niet. Micro upgrades worden nooit goedkoop omdat daar volgens mij het meeste rendement te halen valt, en ja daar wil dit spel je zoveel mogelijk van weerhouden.. de stiekemerds..

Ik heb mijn zinnen gezet op 1 M4 combo op mijn alt en MU geleidelijk zonder sales en speedups alleen gaat dat tergend langzaam.

Op mijn main had ik het voordeel dat mijn MU's werden omgezet naar de hoogst geupgrade parameter; alles werd versimpeld... iets wat ik nog steeds niet snap aangezien MU's in eerste instantie zijn gemaakt om je tank nog meer te customizen. Nu worden bij elke stap dus alle parameters meegenomen... simpeler maar tegelijkertijd duurder; veel van die parameters zijn voor mij bijzaak en ik had dus ook enorm voordeel van die update aangezien ik meestal op elke turret wel een parameter helemaal op 100% had en alle andere op 0%

Hoe dan ook, volgens mij zijn M3's underpowered, tenzij je PRO battles speelt zonder Micro upgrades. Een M4 is astronomisch duur in vergelijking met een M3 en al die sales die daarop vallen. Het zijn wat stiekeme praktijken maar het valt min of meer te omzeilen ook zonder geld aan dit russische spelletje uit te geven.. die speedups maken het duur of goedkoop afhankelijk van jouw geduld haha

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...