Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Oei drones; naast supplies nog meer tijdelijke boosts... dikke inflatie van hulls en turrets en MU's als je het mij vraagt.

Ik ga absoluut niet investeren in deze vicieuze cirkel; liever had ik gezien dat de administratie haar zinnen zou zetten op meer ontwikkelingen aan de permanente items: hulls, turrets en de microupgrades die daarbij horen.

Ik ben van mening dat het spel uitdagend moet worden gehouden in zoverre dat spelers de piek niet substantieel lang behouden tot het saai wordt en er geen doel meer voor ogen is. Dat is de doodslag voor elke online game. Maar deze nieuwe verbruiks-markt die aangeboord wordt zie ik als te makkelijk en inspiratieloos voorbeeld hiervan.

Ook zijn mijn Legacy modules verwoest. Ik ben geen (game) econoom maar ik voorspel dat mijn eigen vermogen na de update flink zal zijn gedaald.

-weigert en steigert-

Wel zie ik nieuwe kansen voor PRO battles, dat wordt misschien straks een echte community.

Ook het fund systeem is aangepast en krijgen campers minder van de fund dan de spelers die de game mode naar behoren spelen; vlaggen en CP points veroveren etc. Dat vind ik zeer positief!

We zullen het zien, men kan pas oordelen wanneer de update online komt natuurlijk.

• Like 2

Drones? Leg uit!

Dezer dagen check ik hooguit even dit topic

Laten we behinnen met het kijken naar de vlogs :D (oke,dat heb ik laatste 40 weken ook niet meer gedaan, geen enkele zelfs) 

Laten we behinnen met het kijken naar de vlogs :D (oke,dat heb ik laatste 40 weken ook niet meer gedaan, geen enkele zelfs) 

Geen zin in :(

Wel zie ik nieuwe kansen voor PRO battles, dat wordt misschien straks een echte community.

Dat zou niet verkeerd zijn inderdaad. Dat bijvoorbeeld PC spelers meer kiezen voor PRO (keuzevrijheid) en mobiele spelers gaan voor matchmaking (gemak). Alhoewel de kans groot is dat PC spelers ook gewoon massaal voor mm kiezen vanwege de missies.

Ff de "most rare paint" in de game gewonnen  :P(die mogelijk is om te krijgen). Bij een RU parkour tournament. 

https://prnt.sc/jnretc

12 mensen in de hele game hebben deze paint, niet verkeerd als je het mij vraagt haha :wub:

Edited by I.Legend.I

Gaaf, ik vind carbon achtige paints zowieso goed staan.

Overigens blijft die van Sidlob de zeldzaamste.. maar die is verschrikkelijk leluk.

Edited by splitterpoint
  • Like 1

Overigens blijft die van Sidlob de zeldzaamste.. maar die is verschrikkelijk leluk.

Lord is niet mogelijk om te krijgen, Top Class wel. Daarom is het de bijzonderste paint die je kan winnen.

Ff de "most rare paint" in de game gewonnen  :P(die mogelijk is om te krijgen). Bij een RU parkour tournament. 

https://prnt.sc/jnretc

12 mensen in de hele game hebben deze paint, niet verkeerd als je het mij vraagt haha :wub:

Stel nou dat er 500 mensen zijn met die paint, dan had die paint niet zo mooi geweest. Hoe minder mensen een special paint hebben hoe mooier. (Logisch eigelijk xD dat wist je al) durf te wedden dat jij over een jaar nog meer special paints hebt :)

Stel nou dat er 500 mensen zijn met die paint, dan had die paint niet zo mooi geweest. Hoe minder mensen een special paint hebben hoe mooier. (Logisch eigelijk xD dat wist je al) durf te wedden dat jij over een jaar nog meer special paints hebt :)

Wacht.. als member van TDF lijkt dit toch erg veel op slijmen lol

• Like 1

Ik zeg hier mee dat een paint mooier is als er maar een klein aantal mensen in de game die paint hebben :D

(Zoals sky en top class)

Btw je kan het ook nooit laten om op alles maar te reageren dus doe maar niet, N-E-T

• Like 1

Btw je kan het ook nooit laten om op alles maar te reageren dus doe maar niet, N-E-T

Kon iemand dit maar duidelijk maken bij hem  ;)

Gelukkig heb ik Tracquer nog, voel ik me ook enigzins speciaal.

Hopelijk komt die niet in Containers beschikbaar.

Edited by splitterpoint
  • Like 1

Gelukkig heb ik Tracquer nog, voel ik me ook enigzins speciaal.

Hopelijk komt die niet in Containers beschikbaar.

geweldig xD jammer dat vrijwel iedereen die 4 jaar speelt m heeft hoor 

Dat zou nooit mogen, het is een parkour/award paint. Komt op het zelfde neer als ze MOP of zoiets in containers zouden doen.

Je weet het maar nooit,

Moonwalker was oorspronkelijk ook gemaakt als aandenken aan de Farewell To Moon Silence in 2013.

In de descriptie staat dit:

A special paint that was only available for purchase during the Farewell to Moon Silence event.

Haha, ze verdommen het zelfs om die descriptie te veranderen nadat die paint in Containers kwam.

Je weet maar nooit wat die stiekemerds gaan doen.. Tracquer vind ik zeker niet de mooiste meer na al die animated paints.

Maar het gaat mij puur om het feit dat die niet meer te krijgen is; net zoals het gevoel dat @I.Legend.I heeft met Top Class.

Daar komt nog bij dat ik kon zeggen: Ik was erbij.

Het was voor mij een zure gewaarwording toen dat nieuws kwam van Moonwalker die in containers kwam te zitten.

---

Nu ik erover nadenk; Ik heb dat gevoel ook al niet meer met Tracquer. Nu ik weet wat er kan gebeuren maakt het me geen flikker meer uit wat de developers er mee doen. Ik vind nu vooral dat je een paint moet kopen di8e jij mooi vindt. Top Class ziet er echt professioneel uit. Carbon paints met grijs en zwart tinten had ik altijd al graag gezien willen hebben in dit spel. Ik ben altijd fan geweest van Carbon paints en heb die ook vaak gemaakt in Tankstestingtool.

Maar ik vind bijvoorbeeld sommige goedkope paints soms ook bijzonder goed staan. Fracture en Pixel bijvoorbeeld... die kosten maar rond de 27K. Ik vind die twee vooral mooi omdat ze geen storend contrast hebben. Gewoon neutrale kleuren die goed in elkaar overgaan. Maar ook Winter , dat vind ik ook een hele mooie. Misschien komt dat ook wel omdat ik als boer de relatie vooral leg met koeien. :lol:

Edited by splitterpoint
  • Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...