Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

T'is echt een wonder dat deze topic nog actief is na 4 en een half jaar, miss niet extreem actief. Maar hey, we leven nog na 4 en een half jaar ;) 

Beetje random dit, maar ja ik besef het me gewoon, is er eigenlijk wel een topic die langer dan 4 en een half jaar actief is? (En dan bedoel ik bijvoorbeeld geen "idea & suggestions" topic, maar gewoon gemaakt door een normale speler.

Wel jammer om te zien, als je naar een oude NL speler z'n profiel gaat en dan ziet dat hij/zij maanden of jaren geleden voor het laatst actief was.

Maarja, ooit zullen wij allemaal ook definitief quitten, ik speel ook maar 1 / 2x per maand aangezien andere games meer relevant zijn in 2018.

Misschien komt er wel een nieuwe Nederlandse community, maar als je kijkt naar hoeveel er in het algemeen nog actief zijn (op tanki) zal dat wss niet meer gebeuren.

Vgm gebruikt tanki ook bots deze dagen, ik kom nu vaak tegen in een parkour battle dat een random tanker die niet praat je zomaar aanvalt, ik bedoel, ik heb m4. Waarom zou een m2/m3 mij zomaar schieten? En dat gebeurt zowat elk potje.
Wat denken jullie hierover? Merken jullie ook zoiets soms? ^^ (En ik geloof dat ze dit hebben, waarom: omdat ze in Tanki X al bots hebben)

• Like 1

Vgm gebruikt tanki ook bots deze dagen, ik kom nu vaak tegen in een parkour battle dat een random tanker die niet praat je zomaar aanvalt, ik bedoel, ik heb m4. Waarom zou een m2/m3 mij zomaar schieten? En dat gebeurt zowat elk potje.

Wat denken jullie hierover? Merken jullie ook zoiets soms? ^^ (En ik geloof dat ze dit hebben, waarom: omdat ze in Tanki X al bots hebben)

PRECIES dit. Je wilt niet weten hoe vaak ik hier heb over na gedacht. Tanks niet niet draaien met hun turret en niet druggen. En als je naar hun profiel gaat hebben ze ALTIJD exp. op 1 hull en 1 turret, verder nergens op. Ik vind dit maar raar

Edited by I.Legend.I
  • Like 2

Ja indd, ik probeer tanki ook niet voorschut te zitten.

Maar t'is behoorlijk irritant als ik met vrienden aan het praten ben, en dan zo'n raare tank je schiet voor no reason in parkour bijv, he zo'n slappe tank die dan een groepje m4's schiet, en dat zo vaak? Of is er zo'n  geheime site met bounty's ? Ben ik wanted? :( :P 

(Btw, ook jammer van textures die ze veranderen. Ik krijg geen nostalgia feelings meer. Alles wordt een in negatieve manier remastered)

• Like 2

Misschien komt er wel een nieuwe Nederlandse community, maar als je kijkt naar hoeveel er in het algemeen nog actief zijn (op tanki) zal dat wss niet meer gebeuren

Ik denk het ook niet. Ik vind het spel zelf wel leuker dan toen ik begon, je hebt nu veel meer mogelijkheden om een tank samen te stellen.

Tanki Online is behoorlijk geavanceerd als flash game op browser. Een paar jaar terug had je dat nog niet zoveel dus ze hadden vrij spel. Tegenwoordig zijn er betere games te vinden op betere engines etc.

Er komen minder spelers bij nu, ik denk dat de mensen die stoppen altijd vrij gelijk blijft. Wat ik wel waardeloos vind is dat ervaren spelers alt accounts gaan maken en een road-to-legend serie starten op hun youtube account. Alle newbs worden helemaal kapot gemaakt, de eerste indruk van dit spel is voor hen dan al vergald. Ik heb zelf ook een alt account en het dus zelf ook gedaan.. met Magnum nota bene; je weet dat het niet juist is.

• Like 2

Spelers komen regelmatig met zulk soort voorstellen, of ze willen zombies of zo iets.. ¯\_(ツ)_/¯

Ja haha, moet me wel denken aan Fortnite, hun hadden ook zo'n event met Zombies.

Stil hier

Blijft ook niet heel veel van de Nederlandse community over.

En het zal ook nooit meer de oude zijn ¯\_(ツ)_/¯

En er zijn ook btw niet heel veel spelers in deze topic. Dus er valt ook niet heel veel te bespreken aangezien er niks interessants is.

Misschien kunnen we wel met z'n alle wat verzinnen en er over kletsen.

____________________________________________________________________________________

Zwarte piet ~ voor of tegen? met reden a.u.b

Black friday, hebben jullie nog wat leuks gekocht? zo ja, wat? c:

Zin in kerst? Nog minder dan een maandje en het is zover. :ph34r:

• Like 1

Natuurlijk voor zware piet. Er is totaal geen sprake van racisme. Dr zijn dus mensen die kindertradities willen verpesten, ik snap niet wat die mensen in hoofd hebben...

Die mensen die er nu een probleem van maken zijn vroeger ook opgegroeid met zwarte piet en sinterklaas. En een paar jaar geleden denk iemand leuk te zijn en er even een probleem van te gaan maken

• Like 3

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...