Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Ik speel zelf nog wel tanki (op een ander account) en moet zeggen dat ik het spel niet bepaald op positieve wijze veranderd vind. Het kan een stukje nostalgie zijn, maar ik kan me herinneren hoe een simpel spelletje het was, maar nu met challenges, overdrives, alterations en alles heeft het wat dat betreft wel zijn charme verloren.

ik speel al bijna 9 jaar, ben eventjes weg geweest en alles blijft toch veranderen, het blijft inderdaad een stukje nostalgie maar het is nu veel ingewikkelder geworden. 

• Like 1

10 minutes ago, yasgfgfffgf said:

er zat veel leven in. het is een van de grootste clubs

Dat had ik gezien. Dat er veel leven in zat is niet te betwijfelen, maar hoe is het nu?

bij ms een gebrek aan onderwerp en we ook allemaal volwassen worden en minder tijd hebben en er geen nieuwe generatie is, de nederlandse parkour club gestopt is, nederlandse youtubers gestopt zijn is is het hier wel wat aan het dood gaan. maar er zijn zeker wel nog enkele nederlandse spelsr actief die zelf mods zijn. zelf ben ik van ?? club maar die is helemaal dood, ook omdat we hier toch samen komen

On 6/22/2020 at 6:39 PM, Flyer said:

Nou als ik dit zo zie. Laat ik je voorstellen aan onze club die ik ongeveer een jaartje geleden terug geopend heb. TankimanPro is gewoon een simpele club met nederlanders en exotische belgen tussenin. ? Check het forum topic en join onze discord. Als je gejoined bent moet je 'Jens' even aanspreken, ben ik. Kan ik je toegang geven tot de chat waar we met +/- 15 actief zijn in chat en voice calls. 

https://discord.gg/usYQaMZ

Dat de belgische club niet lang meegegaan is is ook niet moeilijk. de helft in belgie spreekt al maar nederlands en dan waren de nieuws editie's nog in frans. met al die discord activiteit is het natuurlijk hier wat stiller. leuk. of met belgen en exotische nederlanders ?. +/- 15 mensen die alleen nederlands spreken?. ms is het een goed idee om in de 1 ste post een link te zetten naar TankimanPro zodat achterkomende nederlanders het ook weten. esport is niet echt iets waar ik veel mee bezig ben

Over nostalgie gesproken... die skins van de oude tanks zijn echt geweldig. Brings me right back to the old days. Ik was razend trots op mijn M3 Hornet en ook mijn M3 Shaft. Toendertijd was die nog mooi... 

Edited by joostcool

1 hour ago, Fighter said:

De tijd is gekomen. Tanki Online vanaf eind 2020 niet meer te spelen en downloaden in Nederland en Belgie.

Na 11 jaar niet het einde wat ik verwacht had... Ik heb wel gehoord van een clangenoot dat developers een manier bedenken hoe ze dit mogelijk kunnen oplossen, is in de stream van vandaag benoemd volgens mijn

• Like 1

13 hours ago, jackyvamp said:

Hoi hoi,

Is iemand er toevallig al uit of het echt einde oefening is per 1 jan? 

2 hours ago, falcosenna1 said:

Op de één of andere manier krijg ik nog steeds mails wanneer iemand in dit topic reageert. En plots zie ik dat men TO in NL/BE niet meer gaat ondersteunen? 

IP-adressen uit Nederland en België worden niet meer ondersteund, zoals het er nu uitziet is het na 1 Januari niet meer mogelijk om deze game te spelen. Developers hebben in de livestream van afgelopen weekend aangekondigd dat ze aan een oplossing zouden gaan werken; of er daadwerkelijk een oplossing komt moeten we afwachten...

Wat een mogelijkheid is, is om een VPN aan te schaffen (zie link). Een VPN maakt je anoniem op het internet: je IP-adres en locatie zijn niet meer zichtbaar voor iedereen - hierdoor kan je Tanki Online blijven spelen zonder dat je geblokkeerd word. Maar omdat een VPN geld kost moet je afwegen of je het waard vindt om deze aan te schaffen. Ik weet er zelf niet veel van en ga er komende vakantie wat meer in verdiepen - maar om eerlijk te zijn vind ik het niet waard om VPN te kopen louter voor Tanki Online, dus ik hoop dat developers met een dergelijke oplossing ons tegenmoet komen. 

@falcosenna1 Onderaan de email is de optie om de zender te blokkeren, of je af te melden voor dergelijke e-mails. Ik krijg zelf geen e-mails van TO, dus ik kan je niet exact vertellen wat je moet doen. Als je er zelf niet uitkomt, maak een topic aan op het forum in de sectie Questions and Answers

EDIT: Als er updates zijn dan probeer ik het te laten weten in deze subforum, je kan ook deze topic bekijken: 

Als jullie iets hebben gevonden, laat dat ook weten alsjeblieft :]

Edited by BloodPressure
  • Agree 1

Jullie hebben vast mij post al gelezen in het discussie topic. Maar het slaat gwn echt nergens op, als game company moet je oplossingen zoeken. Een oplossing is niet om de game te blokkeren. Een oplossing zou zijn om alleen containers te blokkeren ipv de hele game.

Deze nieuwe wedgeving is er al 2 jaar. Ze hadden 2 jaar de tijd om dit uit te zoeken en tot een oplossing te komen. Maarja, Tanki he...

Ik speel dit spel niet meer, het boeit me dus helemaal niets meer, het spel is toch al dood. Maar ik vind het sneu voor mn vrienden die nog wel spelen. 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...