Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

3 hours ago, LiveInn said:

So far so good, hier lukt het ook al vind ik 'm wel iets trager maar niet onoverkomelijk. Ik hoop ook dat hij het ook doet volgend jaar

dat hoop ik ook. Mocht hij het niet doen, dan zoeken naar een VPN :wacko:

ik woon in west vlaanderen tegen de zee en frankrijk zet ik dan best een locatie in frankrijk of in duitsland als locatie voor TO? ( voor snelheid)

welke andere problemen kan ik krijgen met een VPN zoals bv bij online aankopen of belgische websites bezoeken mocht mijn vpn locatie in het buitenland zijn?

kan je ook een vpn afleggen en aanleggen wanneer het jouw uitkomt ?

als ik een pvn aankoop is dat dan gewoon een kaart met een code of  een extra bakje die ik aan men computer moet hangen?

Edited by yasgfgfffgf

7 minutes ago, yasgfgfffgf said:

ik woon in west vlaanderen tegen de zee en frankrijk zet ik dan best een locatie in frankrijk of in duitsland als locatie voor TO? ( voor snelheid)

welke andere problemen kan ik krijgen met een VPN zoals bv bij online aankopen of belgische websites bezoeken mocht mijn vpn locatie in het buitenland zijn?

kan je ook een vpn afleggen en aanleggen wanneer het jouw uitkomt ?

als ik een pvn aankoop is dat dan gewoon een kaart met een code of  een extra bakje die ik aan men computer moet hangen?

Volgens mij kan je het best vergelijken met een abonnement op een service. Je moet zelf kijken welke locatie het best werkt, maar ik denk niet dat het cruciaal is. 

Voor de rest weet ik er weinig van, dit is voor veel van ons nieuw en onbekend. Kijk online naar verschillende VPN-services en welke het best werken, mocht je er meer over willen weten. Voor betaalde VPNs krijg je over het algemeen betere services, betrouwbaarheid en bescherming; gratis VPNs zijn kwalitatief minder, hebben beperkingen of zijn niet betrouwbaar.

• Like 1
  • Thanks 1

1 hour ago, BloodPressure said:

Volgens mij kan je het best vergelijken met een abonnement op een service. Je moet zelf kijken welke locatie het best werkt, maar ik denk niet dat het cruciaal is

Voor de rest weet ik er weinig van, dit is voor veel van ons nieuw en onbekend. Kijk online naar verschillende VPN-services en welke het best werken, mocht je er meer over willen weten. Voor betaalde VPNs krijg je over het algemeen betere services, betrouwbaarheid en bescherming; gratis VPNs zijn kwalitatief minder, hebben beperkingen of zijn niet betrouwbaar.

ik weet wel als je van locatie constant verandert ( bv duitsland, frankrijk,VK, Italie) je wel een probleem hebt. tanki kan je account dan vastzetten 

22 minutes ago, yasgfgfffgf said:

ik weet wel als je van locatie constant verandert ( bv duitsland, frankrijk,VK, Italie) je wel een probleem hebt. tanki kan je account dan vastzetten 

Dat heb ik ook gehoord van anderen. ik heb tech-support hierover benaderd - ik gebruik Opera en deze heeft geen vaste locatie die je kan selecteren, louter continent - een duidelijk antwoord heb ik niet gekregen; wel is mij verteld dat een VPN toegestaan is

Just now, LiveInn said:

Yup, surfshark is een goedkope

klopt, maar opnieuw: ik ga geen VPN kopen. Ik zou er alleen Tanki Online op spelen en voor het geld wat ik er voor moet betalen vind ik het absoluut niet waard

1 minute ago, BloodPressure said:

klopt, maar opnieuw: ik ga geen VPN kopen. Ik zou er alleen Tanki Online op spelen en voor het geld wat ik er voor moet betalen vind ik het absoluut niet waard

Same here, dat doe ik ook niet

2 hours ago, oranjezaloverwinnen said:

Inderdaad vreemde manier van zaken vanuit TO. I.p.v. probleem oplossen gewoon hele game afsluiten. Maar goed, ik ga ook Opera proberen. Thanks voor de tips hier

Het lukt nog steeds naar tevredenheid met Opera. Hopelijk blijft dat ook volgend jaar zo!

• Like 1
  • Agree 1

heb gevraagd of een specifieke locatie kiezen verplicht is voor VPNs en hoe ik dat zou moeten doen. Dit is hun antwoord: 

image.png

Vind niet dat tech-support mij dusver verder geholpen heeft. Ik doe nog een poging om duidelijk antwoord te krijgen van hen, anders laat ik het erbij zitten

• Thanks 1

@yasgfgfffgf@LiveInn Forum is een aparte sectie van Tanki Online en is niet direct verbonden met de game zelf - je hebt een forum-profiel én een in-game profiel (Ratings > Profile). Wij kunnen het forum blijven gebruiken, ook als het spel zelf niet meer toegankelijk is voor ons. 

• Like 1

1 hour ago, BloodPressure said:

@yasgfgfffgf@LiveInn Forum is een aparte sectie van Tanki Online en is niet direct verbonden met de game zelf - je hebt een forum-profiel én een in-game profiel (Ratings > Profile). Wij kunnen het forum blijven gebruiken, ook als het spel zelf niet meer toegankelijk is voor ons. 

en kunnen we onze in game profiel ook blijven bezoeken?

14 minutes ago, yasgfgfffgf said:

en kunnen we onze in game profiel ook blijven bezoeken?

Ja. Je account wordt niet verwijderd, je progressie en data gaat niet verloren dus je kan altijd terugkomen. Je profiel is daarom tevens zichtbaar

Grofweg 5 uur voor het nieuwe jaar - ongeveer 8 uur tot de server-restart - laten we hopen dat morgen de game beschikbaar is voor ons. Ieder geval wens ik jullie allemaal een voorspoedig 2021 toe

Ik kan er nog gewoon spelen met Chrome. In geval dat geblokkeerd wordt, zou ik via Opera alsnog gewoon door kunnen spelen (VPN). Maar geen idee in hoeverre mijn motivatie er nog is om nog veel te spelen. Ben er wel een beetje klaar mee eigenlijk.

42 minutes ago, Noghtfly said:

Ik kan er nog gewoon spelen met Chrome. In geval dat geblokkeerd wordt, zou ik via Opera alsnog gewoon door kunnen spelen (VPN). Maar geen idee in hoeverre mijn motivatie er nog is om nog veel te spelen. Ben er wel een beetje klaar mee eigenlijk.

Bizar.

Zoals je zegt werkt Chrome idd ook nog. Ik kan me aanmelden en zie het hoofdscherm. Garage, missions & containers lukt nog. Spelen daarentegen kan ik niet meer.

Met Opera (met vpn geaktiveerd) werkt alles prima, ik heb zelfs niet het gevoel dat het echt trager is.

Ik heb uit nieuwsgierigheid eens de Telenet Speedtest laten lopen in Chrome (geen vpn) en Opera (wel vpn).
Met Chrome haal ik 140 Mbps down, met Opera 125. Up geeft me zowel als met Chrome als met Opera 14 Mbps.
De verschillen zijn dus verwaarloosbaar.

Voor diegenen die dus willen blijven spelen lijkt Opera met geaktiveerde vpn een goede oplossing.

Bizar.

Zoals je zegt werkt Chrome idd ook nog. Ik kan me aanmelden en zie het hoofdscherm. Garage, missions & containers lukt nog. Spelen daarentegen kan ik niet meer.

Met Opera (met vpn geaktiveerd) werkt alles prima, ik heb zelfs niet het gevoel dat het echt trager is.

Ik heb uit nieuwsgierigheid eens de Telenet Speedtest laten lopen in Chrome (geen vpn) en Opera (wel vpn).
Met Chrome haal ik 140 Mbps down, met Opera 125. Up geeft me zowel als met Chrome als met Opera 14 Mbps.

Voor diegenen die dus willen blijven spelen lijkt Opera met geaktiveerde vpn een goede oplossing.

Bizar.

Bizar.

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...