Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

On 12/29/2020 at 2:39 PM, yasgfgfffgf said:

ik woon in west vlaanderen tegen de zee en frankrijk zet ik dan best een locatie in frankrijk of in duitsland als locatie voor TO? ( voor snelheid)

welke andere problemen kan ik krijgen met een VPN zoals bv bij online aankopen of belgische websites bezoeken mocht mijn vpn locatie in het buitenland zijn?

kan je ook een vpn afleggen en aanleggen wanneer het jouw uitkomt ?

als ik een pvn aankoop is dat dan gewoon een kaart met een code of  een extra bakje die ik aan men computer moet hangen?

Ik woon ook in West Vlaanderen en browse met Opera. In opera zit een ingebouwde vpn die je kan aan- en afzetten wanneer je wilt.
Opera + vpn gebruik ik voor tanki, chrome of firefox voor al de rest. 

• Like 1

15 hours ago, cyborg11b said:

Zoals je zegt werkt Chrome idd ook nog. Ik kan me aanmelden en zie het hoofdscherm. Garage, missions & containers lukt nog. Spelen daarentegen kan ik niet meer.

Serieus? Kun jij geen battle starten in Chrome? Op de shop na kan ik alles nog gewoon doen. 

• Like 1

59 minutes ago, Noghtfly said:

Serieus? Kun jij geen battle starten in Chrome? Op de shop na kan ik alles nog gewoon doen. 

Oeps.
Gisteren lukte dat niet, nu blijkbaar wel. Als ik op het vierkantje rechts van 'Play' klikte verscheen er niets, geen battle modes. Vreemd.
Ik kan dus, zoals je zegt, alles behalve in de shop gaan (waar ik toch nooit kom, dus da's niet erg). Zal dus in Chrome blijven spelen, met Opera als 'plan B'.

• Like 1

Helaas...

Ik kan het spel nog op Opera spelen, merk wel dat internet trager is maar dat kan ook vandaag zijn - afgelopen keren deed hij het soepel. 

Wat zijn jullie opties, mag ik vragen?

31 minutes ago, BloodPressure said:

Helaas...

Ik kan het spel nog op Opera spelen, merk wel dat internet trager is maar dat kan ook vandaag zijn - afgelopen keren deed hij het soepel. 

Wat zijn jullie opties, mag ik vragen?

Je hebt mijn reactie gelezen in dat andere topic. En eerlijk gezegd probeer ik daarmee een reactie uit te lokken van Tanki zelf, maar die zullen wel weer oorverdovend stil blijven....

Ik kan ook nog gewoon via Opera spelen, en dat zal ik ook wel blijven doen waarschijnlijk. Ik wil sowieso deze challenge nog afmaken, hetgeen simpel te doen is door alleen mijn missies te spelen. Denk dat ik daarna wel ga minderen, want ergens heb ik helemaal geen zin meer in dit spel. Maar ja, het is zo verslavend geworden ? 

Vervelende is alleen dat Tanki  mobiel niet meer te bereiken is. Ik speelde nooit via die app, maar gebruikte hem om missies te wisselen die ik absoluut niet wil spelen (score x goals, 3x top 3 finishen, etc). Dat gaat niet meer, en ik vertik het om cry weg te gooien om een missie te veranderen.

• Like 1

1 hour ago, Noghtfly said:

Je hebt mijn reactie gelezen in dat andere topic. En eerlijk gezegd probeer ik daarmee een reactie uit te lokken van Tanki zelf, maar die zullen wel weer oorverdovend stil blijven....

Ik kan ook nog gewoon via Opera spelen, en dat zal ik ook wel blijven doen waarschijnlijk. Ik wil sowieso deze challenge nog afmaken, hetgeen simpel te doen is door alleen mijn missies te spelen. Denk dat ik daarna wel ga minderen, want ergens heb ik helemaal geen zin meer in dit spel. Maar ja, het is zo verslavend geworden ? 

Vervelende is alleen dat Tanki  mobiel niet meer te bereiken is. Ik speelde nooit via die app, maar gebruikte hem om missies te wisselen die ik absoluut niet wil spelen (score x goals, 3x top 3 finishen, etc). Dat gaat niet meer, en ik vertik het om cry weg te gooien om een missie te veranderen.

maar waarom kunnen we in nederland geen tanki meer spelen dan?

1 hour ago, nickharbers said:

maar waarom kunnen we in nederland geen tanki meer spelen dan?

Heeft te maken met het loot-boxes regelement in Nederland. Games die loot-items verkrijgbaar stellen promoten gokken - dit is illegaal in Nederland. Tanki Online biedt ook dergelijke loot-items aan, namelijk containers, waardoor het spel ook gok-elementen bevat. Bepaalde games waaronder Tanki Online mogen daarom hun diensten niet meer verkrijgbaar stellen in Nederland. Dit geldt ook voor België. 

Meer info kan je krijgen door terug te bladeren in deze sub-forum, of door deze forum topic te lezen: 

Voor verdere informatie over loot-items en regelgevingen moet je online zoeken. 

51 minutes ago, BloodPressure said:

Heeft te maken met het loot-boxes regelement in Nederland. Games die loot-items verkrijgbaar stellen promoten gokken - dit is illegaal in Nederland. Tanki Online biedt ook dergelijke loot-items aan, namelijk containers, waardoor het spel ook gok-elementen bevat. Bepaalde games waaronder Tanki Online mogen daarom hun diensten niet meer verkrijgbaar stellen in Nederland. Dit geldt ook voor België. 

Meer info kan je krijgen door terug te bladeren in deze sub-forum, of door deze forum topic te lezen: 

Voor verdere informatie over loot-items en regelgevingen moet je online zoeken. 

oke en denk je dat het nog opgelost kan worden

41 minutes ago, nickharbers said:

oke en denk je dat het nog opgelost kan worden

nee. developers hebben de keuze gemaakt het spel uit te schakelen, dus voorlopig zal er niks veranderen. Echter is het waarschijnlijk dat andere Europese landen de wetten rondom gokken/loot-items ook overnemen van Nederland. Als dit gebeurt, kan het spel nergens in EU gespeeld worden in de toekomst, dus moet Tanki Online denken aan een andere oplossing. 

54 minutes ago, nickharbers said:

hij doet weer ook zonder vpn!!!!!!!!! suppeerrr chilllll

mag je mij vertellen wat jij exact hebt gedaan, want hij is nog steeds geblokkeerd

image.png

Nou nu is het officieel klaar na 8 jaar tijd in dit spel steken en een paar keer geld investeren. Meer landen gaan hun regels omtrent loot boxes aanpassen, dus ze gaan nog meer spelers verliezen, ik hoop dan ook dat deze kk lijers over een paar jaar met zo'n kleine community zonder baan zitten......  Adiosssss allemaal

23 hours ago, BloodPressure said:

mag je mij vertellen wat jij exact hebt gedaan, want hij is nog steeds geblokkeerd

image.png

hahahha was een grap johh!!! moet je nie zo reagere joh aggressieve maloot. ga normaal doen ofzo in plaats van dat kut tanki spelen..... sukkelllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

27 minutes ago, nickharbers said:

hahahha was een grap johh!!! moet je nie zo reagere joh aggressieve maloot. ga normaal doen ofzo in plaats van dat kut tanki spelen..... sukkelllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik reageer niet agressief, ik vroeg slechts wat je gedaan had - ik kan niet weten dat je een grap maakt. Hoe jij mijn reactie interpreteert is aan jou maar er is geen reden om boos te reageren en mij uit te schelden, is nergens voor nodig toch? 

Daarnaast ben ik de enige hier die onderzoek gedaan heeft naar het probleem en die de administrators en developers persoonlijk gecontacteerd heeft over de situatie. Je mag best wat respectvoller overkomen, jongen.

• Like 1

1 hour ago, BloodPressure said:

Ik reageer niet agressief, ik vroeg slechts wat je gedaan had - ik kan niet weten dat je een grap maakt. Hoe jij mijn reactie interpreteert is aan jou maar er is geen reden om boos te reageren en mij uit te schelden, is nergens voor nodig toch? 

Daarnaast ben ik de enige hier die onderzoek gedaan heeft naar het probleem en die de administrators en developers persoonlijk gecontacteerd heeft over de situatie. Je mag best wat respectvoller overkomen, jongen.

nu ga je ook nog arrogant doen ook, hoe oud ben je dat je zo arrogant doet mafkees!!!

8 minutes ago, nickharbers said:

nu ga je ook nog arrogant doen ook, hoe oud ben je dat je zo arrogant doet mafkees!!!

Ik verwed dat ik ouder ben dan jij, ik ken geen enkele leeftijdsgenoot die zo onnodig geïrriteerd en offensief reageert ;). Ik doe trouwens op geen enkele manier arrogant - wanneer iemand mij beledigt mag ik daar zeker wat van zeggen - bovendien heb ik best moeite gestoken om wat aan deze situatie te doen, dus hoe jij op mij reageert is best respectloos. Als jij dat aanschouwt als arrogant dan ligt het toch echt aan de manier waarop jij het interpreteert, hier wederom. 

Deze discussie heeft ieder geval niks te maken met het eigenlijke onderwerp, dus ik stel voor hier mee te stoppen. Of je 'dat kut tanki' nog wil spelen is aan jou, boven heb ik ieder geval suggesties gegeven voor wanneer je wil blijven doorspelen. Ik hoop dat je daar wat mee kan

Met opera + vpn is het spel niet speelbaar. In een gewone browser haal ik 150 Mbps, met opera + vpn 1 Mbps.

Ik heb een free vpn (hide.me) geïnstalleerd en heb nu een Duits IP-adres, dat lukt goed. Met de gratis versie kan ik een paar landen kiezen : Belgie (geen optie), Nederland (ook geen optie), Canada (traag) en Duitsland (best doenbaar).

Ik zie wel dat ik nog 9,9 van de 10 GB (download ?) vrij heb in hide.me en vraag me af wat er gaat gebeuren als deze teller op 0 komt te staan.

Wordt vervolgd.

On 1/12/2021 at 5:54 PM, BloodPressure said:

@nickharbers Een oplossing voor nu is om een VPN aan te schaffen of een proxy-service te gebruiken. Ik gebruik Opera om Tanki te blijven spelen, dat is een browser met ingebouwde VPN/proxy

Bij mij gaat dat (opera + vpn) oertraag (1 Mbps), dit is niet speelbaar.

@cyborg11b Vervelend. Bij mij doet Opera het over het algemeen goed. Soms mocht het internet traag zijn, maar dan heropen ik de browser of kies ik een andere locatie. 

Wel fijn om te horen dat je een andere werkende oplossing hebt gevonden!

On 1/12/2021 at 1:13 PM, Noghtfly said:

Vervelende is alleen dat Tanki  mobiel niet meer te bereiken is. Ik speelde nooit via die app, maar gebruikte hem om missies te wisselen die ik absoluut niet wil spelen (score x goals, 3x top 3 finishen, etc). Dat gaat niet meer, en ik vertik het om cry weg te gooien om een missie te veranderen

Nou, ik heb zaterdag VPN 365 gedownload en dat werkt prima ! 

VPN 365 is een onbeperkt gratis snelle VPN 

18 minutes ago, Tokkie said:

Nou, ik heb zaterdag VPN 365 gedownload en dat werkt prima ! 

VPN 365 is een onbeperkt gratis snelle VPN 

Klinkt goed. Ik zal het in mijn achterhoofd houden als eventueel alternatief. Wel schijnen veel gratis VPNs beperkingen te hebben; dergelijke services zonder gebruikslimiet/snelheidslimiet zijn over het algemeen niet betrouwbaar met je gegevens. Mocht je willen inloggen met bankgegevens of andere belangrijke data op het internet, dan is het raadzaam dit te doen wanneer je je VPN uit hebt staan. 

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...