Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

On 1/17/2021 at 1:22 PM, BloodPressure said:

@cyborg11b Vervelend. Bij mij doet Opera het over het algemeen goed. Soms mocht het internet traag zijn, maar dan heropen ik de browser of kies ik een andere locatie. 

Wel fijn om te horen dat je een andere werkende oplossing hebt gevonden!

ik heb nu ook opera gedownload en moet toch wel zeggen dat dit heel goed gaat. ik heb tot nu toe niet van locatie moeten veranderen( kan trouwens ook alleen maar van wereld deel veranderen.)

• Like 1

On 1/20/2021 at 11:29 PM, yasgfgfffgf said:

ik gebruik gewoon opera met VPN voor tanki en chrome voor andere dingen

Ok, ik heb op de PC VPN hide.me (free) net zoals wat cyborg11b zei, bij mij kon ik op opera ook bijna niet spelen, ook zo traag, maar misschien komt het ook omdat ik opera van BlueStacks had gedownload, (omdat opera van PC bij mij niet wou downloaden).

En op de mobiel heb ik VPN 365.

Ik heb allebei de VPNs op locatie duitsland staan en het werkt allebei goed!

• Like 1

On 1/22/2021 at 4:19 PM, Tokkie said:

Ok, ik heb op de PC VPN hide.me (free) net zoals wat cyborg11b zei, bij mij kon ik op opera ook bijna niet spelen, ook zo traag, maar misschien komt het ook omdat ik opera van BlueStacks had gedownload, (omdat opera van PC bij mij niet wou downloaden).

En op de mobiel heb ik VPN 365.

Ik heb allebei de VPNs op locatie duitsland staan en het werkt allebei goed!

van mij stond ie toevallig op Noorwegen en het gaat ook goed

• Like 2

Tijdens het evenement van de feestelijke DM mode (van valentijn) met al die gold boxes hadden bijna alle tanks een hopper als romp omdat je dan kun springen als overdrive. Ik weet niet of dat jullie ook al opgevallen is? Maar dat was wel grappig

2 hours ago, Tokkie said:

Tijdens het evenement van de feestelijke DM mode (van valentijn) met al die gold boxes hadden bijna alle tanks een hopper als romp omdat je dan kun springen als overdrive. Ik weet niet of dat jullie ook al opgevallen is? Maar dat was wel grappig

Mijn Hopper is dit moment 10/20. Gebruik het meer voor behendigheid en tactiek ipv gold hunting maar vind het dusver een flexibele hull. Ik ben er van bewust dat de hull relatief ongebalanceerd is en ik gebruik het niet te vaak, maar wat deel van het spel is, is deel van het spel, niet waar?

On 2/15/2021 at 8:58 PM, Tokkie said:

ik doe niet meer mee aan DM. is wel iriterend in gewone mm battle. het grootste voordeel is eigelijk alleen dat ie makkelijk te doden is

22 hours ago, BloodPressure said:

Mijn Hopper is dit moment 10/20. Gebruik het meer voor behendigheid en tactiek ipv gold hunting maar vind het dusver een flexibele hull. Ik ben er van bewust dat de hull relatief ongebalanceerd is en ik gebruik het niet te vaak, maar wat deel van het spel is, is deel van het spel, niet waar?

inderdaad.

48 minutes ago, yasgfgfffgf said:

ik doe niet meer mee aan DM. is wel iriterend in gewone mm battle. het grootste voordeel is eigelijk alleen dat ie makkelijk te doden is

ok.

45 minutes ago, yasgfgfffgf said:

wat vinden jullie van de update van de homepage en forum. ik vind dat het kleur veel te licht is. het heeft nu ook niks militair meer, is trouwens ook al in de game met die hovers

ok, ik vind het wel mooi eruit zien, al vond ik de vorige homepage en forum er ook niet lelijk uit zien en ja... tijden veranderen.

• Agree 1

2 hours ago, nathaniel10_tanki said:

Is er een nederlands tanki clan ?

2 hours ago, Tokkie said:

Ik weet niet welke Nederlandse clans of groepen er zijn. Zelf zit ik niet bij Nederlanders in een server of in-game clan. De enige Nederlandse clan waarvan ik weet dat die bestaat is [NLD]. Je kan @von_Cronberg een pm sturen op de forum en vragen of je er bij mag, hij is zelf niet Nederlands maar zit wel in die clan. Hij heeft mij een keer uitgenodigd maar omdat ik al lid ben van een andere groep heb ik zijn verzoek geweigerd. Je kunt een poging wagen

EN: I don't know which Dutch clans or groups there are. I myself am not in a server or in-game clan with Dutch players. The only Dutch clan that I know exists is [NLD]. You can send @von_Cronberg a pm on the forum and ask if you can join, he is not Dutch himself but he is member of that clan. He invited me once but because I am already a member of another group I declined his request. You can try it

@nathaniel10_tanki

1 hour ago, BloodPressure said:

The only Dutch clan that I know exists is [NLD]. You can send @von_Cronberg a pm on the forum and ask if you can join, he is not Dutch himself but he is member of that clan.

Better contact @team-orange-07 or @Team-orange-03 for the NLD clan. Not sure how frequently they look into the forum these days, start with an ingame friendship request. Active Dutch players are always welcome, most clan members are adults, but there are teenagers with a healthy personality, too. I am the only member who is not Dutch, a German mercenary at the service of the House of Orange-Nassau.

• Like 1

On 3/13/2021 at 5:22 PM, Tokkie said:

Weet ik niet precies. Misschien weet BloodPressure dat. 

Nu weet ik ongeveer wat een clan is. En ik heb 2 Nederlandse vriend(in)/nen die ook in een clan zitten. En ik denk dat die twee clans wel Nederlands zijn, want als ik op die beide clan profiel zie, dan zie ik de Nederlandse vlag erbij. De ene clan heet [Games] en de andere [TFfun]. Misschien kan je hier wat mee nathaniel10_tanki .

On 4/15/2021 at 10:52 AM, Tokkie said:

Nu weet ik ongeveer wat een clan is. En ik heb 2 Nederlandse vriend(in)/nen die ook in een clan zitten. En ik denk dat die twee clans wel Nederlands zijn, want als ik op die beide clan profiel zie, dan zie ik de Nederlandse vlag erbij. De ene clan heet [Games] en de andere [TFfun]. Misschien kan je hier wat mee nathaniel10_tanki .

heb ik ook al gezien 

On 9/25/2021 at 5:56 PM, nathaniel10_tanki said:

Hoi

ik heb een probleem,

Als ik in mijn tanki online account wil moet ik een security code voor hebben, Die ik krijg met mijn oude telefoon nummer maar die  is niet meer geldig,

Dus weet iemand daar iets op?

Speel je tanki op je mobiel of op de pc?

Als je tanki op de mobiel speel, misschien een nieuwe Sim kaart aanschaffen zodat je een nieuw telefoon nummer heb inclusief (denk ik) een nieuwe security code.

maarja... ik weet niet of de portemonnee/pinpas daar vrolijk van wordt... en anders ff op internet zoeken hoe en wat sterkte ermee...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...