Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

slechte eerste helft van Nederland vind ik persoonlijk.

We hebben met moeite gewonnen, maar daarentegen speelde Australië ook best goed.

Die gelijkmaker was een geweldige goal.  :o

Geinig spelletje Robbie  :lol:

Die vent blijft maar lachen.

33jsggx.png

IS DIT EEN ECHT SPEL OF ZO ? 

forever ban = 6 maanden ban

Alleen bij grote overtredingen zoals scam enzo word je niet meer geunband, multiple violations of forum rules is daarentegen niet zo'n heel groot probleem

:)  :)  DANKJE VOOR WA INFO  :)  :)  :)

Mijn accu is ontploft van de laptop, dus ik zit nu permanent aan de netstroom.

Geen zorgen verder hoor; ik heb geen accuzuur of brandend plastic in mijn ogen gekregen.

ik ook als de stekker er maar uit de de stopcontact zit voormaar 30sec gaatie gelijk uit zo irri --__--

Leuk, ik word door steeds meer mensen uitgesxholden omdat ik mijn vriendenlijst opschoon en vrijwel niemand meet aanmaak als vriend. Ze zeggen nu dat ik mezelf te "belangrijk" vind. Ik noem geen namen.

uche uche* blackdistance

Jah, dankjewel!  ^_^

Maar die views hé? daar gaat het me eigenlijk om; 2k in nauwlijks 6 dagen is voor mij nogal abnormaal hoog.  :P

Inderdaad.

Vooral Thunder M3 heeft veel beter MU's... en je raakt ze toch kwijt als je de nieuwere modificatie koopt.

Ja tenzij je het hele zaakje volledig wilt micro-upgraden, krijg je nog een korting... maar dat zie ik mensen niet zo snel doen.

Ik zit hier om 2:24 nog even de forums te checken, en ik moet morgen werken.  :mellow:

Weltrusten lieve aapjes.

man heb jij nachtdienst ofzo? das niey goe omzo laat te slapen :mellow:

Want ik wil HEEL GRAAG best helper en MOD eorden.

ik ook kga nog ff denkenof ik chatmod of forummod wil worden (ik denk dat ik forummod wil worden wil   al sinds ik wo2 was) :P wens me A.U.b succses iedereen kga het proberen  :P  :P   

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...