Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

ik ook kga nog ff denkenof ik chatmod of forummod wil worden (ik denk dat ik forummod wil worden wil   al sinds ik wo2 was) :P wens me A.U.b succses iedereen kga het proberen  :P  :P   

Tja ik geef je weinig kans...

Leuk, ik word door steeds meer mensen uitgesxholden omdat ik mijn vriendenlijst opschoon en vrijwel niemand meet aanmaak als vriend. Ze zeggen nu dat ik mezelf te "belangrijk" vind. Ik noem geen namen.

uche uche* blackdistance

Ja ik las zoiets op de chat. Maar dan moet hij niet zo wanhopig doen als hij 1 vriend kwijt is vind ik.

Ja mensen worden helemaal leip omdat je ze hebt verwijderd van de vriendenlijst, ik weet niet hoor, maar soms moet ik mn vriendenlijst gwn legen. Als ik 1000 mensen heb toegevoegd.

Erg motiverend xD

Tja, hij plaatste daarnet al 3 posts op een rij, dat duid al aan dat hij niet helemaal op de hoogte is van de regels dus tja...

Ja mensen worden helemaal leip omdat je ze hebt verwijderd van de vriendenlijst, ik weet niet hoor, maar soms moet ik mn vriendenlijst gwn legen. Als ik 1000 mensen heb toegevoegd.

ik hou mijn vriendenlijstje maar tussen de teintig en dertig mensen. Zonet bog ienand boos hij zei dat wij altijd ruzie enzo hadden later blijkt dat hij met de hele battle ruzie heeft gehad xD

ging het over mij? Zoja wie of wat zeiden ze over mij?

Ik dach da die blackdistance tegen jou vroeg waarom je hem had verwijderd en da je hem weer terug moest toevoegen als vrienden ofzo??

ik ook kga nog ff denkenof ik chatmod of forummod wil worden (ik denk dat ik forummod wil worden wil   al sinds ik wo2 was) :P wens me A.U.b succses iedereen kga het proberen  :P  :P   

Gaat je vast niet lukken ! 

Succes ! 

Zonder die plaatjes is het zo leeg :3

Ik bedoel editen... dat moet jij wel kunnen denk ik, of je gooit dit plaatje er neer:

zu1hcj.png

ik ook als de stekker er maar uit de de stopcontact zit voormaar 30sec gaatie gelijk uit zo irri --__--

Ik heb nu een nieuwe accu, dat werkt ook verrassend goed. 

man heb jij nachtdienst ofzo? das niey goe omzo laat te slapen :mellow:

Inderdaad, dat was me wel duidelijk die volgende morgen.  :lol:

ik play gitaar :)

Ah nice, akoestisch? 

Edited by splitterpoint

Fantastisch hé, school rond deze tijden. :mellow:

Over school gesproken, ik had een 8,5 op natuurkunde.

Meestal zijn die twee cijfers andersom gedraaid (ook dat is al uitzonderlijk) of lager..

Morgen ga ik voor het eerst met een tevreden humeur naar natuurkunde, ik spoor voor geen meter.

hoe oud ben jij dan?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...